Skocz do zawartości

blokada 299km/h


Kris_big
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy moze spotkal sie ktos z "urzadzeniami" ktore likwiduja ograniczenie predkosci do 299km/h motocykli takich jak ZX12R, czy Hayabusa, no i ostatnio nowsze klasy 1000ccm?

 

z tego co udalo mi sie znalesc to mozna kupic tzw. G-Pack (Nikko Racing) ktory znosi to ograniczenie

http://direct.nikkoracing.com/boutique_us/...1&code_lg=lg_us

 

mam takie pytanie, ktos cos wie na ten temat, a moze ktos wie gdzie w Polsce mozna cos takiego kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tutaj http://dynotech.pl/

 

dzieki, tak maja tu firmy IVAN`S PERFORMANCE, ale to jest do Suzuki a z Kawasaki maja tylko ZX10 i ZX14, a ja szczerze mowiac to szukam cos do mojej ZX12. Zadzwonie do nich i zapytam, ale na stronie IVAN`S PERFORMANCE nic nie maja do dwunastki. Nikko Racing ktory zamiescilem, oni robia tez do ZX12 ale szczerze mowiac to nie mam pojecia gdzie to mozna kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niemieckim Ebayu jest coś takiego tu wprawdzie tylko dla ZX12R z

2000r http://cgi.ebay.de/G-Pack-fuer-ZX-12R-BJ-0...4QQcmdZViewItem ale ten co sprzedaje ma sklep internetowy to może on by miał coś takiego jeżeli masz inny rocznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W roku 2001 japonska "wielka czworka" podpisala porozumienie ze nie bedzie produkowac motocykli przekraczajacych magiczne 300km/h. A wiec czy to sie komus podoba czy nie od 2001 roku max predkosc to 299km/h i nie wazne czy to hayabusa, zx12, zzr1400, czy jakies 1000ccm. Zeby bylo jeszcze "smieszniej" na predkosciomierzu nie moze byc cyfry 300 i powyzej. Po prostu motocykle sa zablokowane na 299km/h. Kawasaki ogranicza predkosc, w ten sposob ze ECU dostaje informacje o aktualnie "zapietym" biegu, oraz obrotach silnika i na tej podstawie wylicza predkosc. W praktyce na 6biegu nie dokreca sie do max swoich mozliwosci dlatego ze wczesniej odcina zaplon wyliczajac predkosc z przelozenia i obrotow silnika! Zeby bylo jeszcze ciekawiej, na pierwszych 3-4biegach, w zaleznosci od producenta, sprzety o mocy raczej "troche" powyzej 100KM maja tak napisane mapy zaplonu i wtrysku ze nie osiagaja pelnej mocy. Robi sie to powiedzmy dla "zdrowia" kierujacego, oraz ze wzgledu na spelnianie coraz to ostrzejszych norm spalin. Nikt o tym glosno nie mowi, ale to prawda. A technicznie dzieje sie to przez zubozenie mieszanki oraz przyspieszenie zaplonu. "Cuda" takie jak G-Pack po pierwsze znosza ograniczenie predkosci, a po drugie pozwalaja osiagnac pelna moc na pierwszych trzech, czterech biegach, czesty "numer" polaga na oszukiwaniu komputera, chodzi o to zeby komputer "widzial" ze niezaleznie od przelozenia, jest caly czas 5 bieg, ktory nie jest w zaden sposob ograniczony. To co opisalem to praktyka Kawasaki, co do innych to nie jestem na tyle pewien zeby sie wypowiadac, ale raczej procedura jest podobna.

Jeszcze jedno, jezeli ktos nie ma nic do powiedzenia w temacie to po co robi smietnik! na jedno proste pytanie 10 odpowiedzi, z czego na temat 1 (Domel), to srednia slaba 90% smieci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A technicznie dzieje sie to przez zubozenie mieszanki oraz przyspieszenie zaplonu

Technicznie, na pełnej pycie mieszanka jest stosunkowo bogata, a zapłon jest opóźniany na pierwszych trzech biegach, dotyczy się to wszystkich mocnych sprzętów produkowanych obecnie.

Rozwiązanie nie jest takie młode, po raz pierwszy zastosowano to w THUNDERACE (pilotażowo), stąd wrażenie, że ten model jest słabszy od ostatnich pełnych FZR 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...