Bajo Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 WitamMam pewien problem. Otóż wykręcając świecę doszłem do wniosku, że mam złą mieszankę, Mieszanka jest za bogata (za dużo paliwa). W którą stronę mam kręcić śrubą od regulacji składu mieszanki?? Skuter Malaguti F-15. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Silnik to minarelli LC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 WitamMam pewien problem. Otóż wykręcając świecę doszłem do wniosku, że mam złą mieszankę, Mieszanka jest za bogata (za dużo paliwa). W którą stronę mam kręcić śrubą od regulacji składu mieszanki?? Skuter Malaguti F-15. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Silnik to minarelli LC. Ta śruba służy tylko do regulacji mieszanki w dolnym zakresie obrotów... Poszukaj na forum, był obszerny temat o regulacji gażników. Nie jeden chyba zresztą... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 no dokładnie, tą śrubką ustawiasz skład mniej więcej do połowy otwarcia przepustnicy, spróbuj obniżyć iglicę i jeden stopień Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 tylko ,że mi nawet na wolnych obrotach pracuje dość nierówno więc dlatego twierdzę, że to kwestia regulacji. No i właśnie słabo jedzie z dołu jakby się zalewał trochę. Więc dlatego chciałbym wiedzieć w którą stronę mam kręcić żeby w mieszance mniej paliwa było a więcej powietrza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Skoro twierdzisz ze dostaje za duzo paliwa to zmniejsz poziom na iglicy przkladajac blaszke o wyciecie wyzej, a srobka regulujesz ilosc mieszanki dostarczanej do cylindra!!! POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Zeby wiedziec co regulujesz srubka, trzeba znac budowe tego gaznika.Mozna regulowac ilosc powietrza w mieszance - wowczas wykrecajac srube zubazamy mieszanke, mozesz regulowac ilosc mieszanki - wowczas wykrecajac srube dajesz wiecej mieszanki, mozna regulowac ilosc benzyny w mieszance - wowczas wykrecajac srube wzbogacasz mieszanke.Ja niestety jego budowy nie znam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 najlepiej to podaj markę i model gaźnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 najlepiej to podaj markę i model gaźnikaGaźnik Dellorto PHBN. Aha i jeszcze jedno ,żeby zwiększyć po prostu ilość powietrza dostającego się do gaźnika a tym samym do silnika mogę po prostu wywiercić w puszce filtra otwór ,żeby dodatkowe powietrze wchodziło?? Jeżeli tak to zrobię to w ten sposób bo wymieniony jest cylinder na 70ccm i tak większa ilość mieszanki się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Gaźnik Dellorto PHBN. Aha i jeszcze jedno ,żeby zwiększyć po prostu ilość powietrza dostającego się do gaźnika a tym samym do silnika mogę po prostu wywiercić w puszce filtra otwór ,żeby dodatkowe powietrze wchodziło?? Jeżeli tak to zrobię to w ten sposób bo wymieniony jest cylinder na 70ccm i tak większa ilość mieszanki się przyda. Hmm... widzę, że idziesz w kierunku agrotuningu.... :icon_twisted: Polecam lekturę... Z tego co pamiętam (jak mi się coś pokićkało to niech mnie ktoś poprawi...) te gażniki mają regulację mieszanki wolnych obrotów "na wyjściu", tak więc im więcej wkręcasz tym bardziej zubażasz mieszankę(oczywiście tylko bieg jałowy i dolny zakres roboczych). Pozdrawiam Edytowane 22 Listopada 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Gazior Zdaje się, że tutaj jest opisany Twój gaźnik Edytowane 22 Listopada 2006 przez Pepik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 dzięki za lekturę, chyba pokombinuję z wierceniem dziur w puszce filtra, jak pomoże to potem wyreguluje wolne obroty, a jak wywiercę za duże dziury to mam w zapasie większą dyszę paliwową więc wszystko myślę, że będzie ok. Ale oczywiście ostateczny test na drodze wszystko wykaże :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 dzięki za lekturę, chyba pokombinuję z wierceniem dziur w puszce filtra, jak pomoże to potem wyreguluje wolne obroty, a jak wywiercę za duże dziury to mam w zapasie większą dyszę paliwową więc wszystko myślę, że będzie ok. Ale oczywiście ostateczny test na drodze wszystko wykaże :biggrin: . Czyli jednak agro-tuning... :biggrin: I czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją domeną... Rób ja chcesz... Twój cyrk, twoje małpy... Tylko po co zakładałeś temat, skoro z góry wiedziałeś lepiej :icon_exclaim: Zdrówka życzę :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Czyli jednak agro-tuning... :) I czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją domeną... Rób ja chcesz... Twój cyrk, twoje małpy... Tylko po co zakładałeś temat, skoro z góry wiedziałeś lepiej :) Zdrówka życzę :)Temat zakładałem bo myślałem ,że wystarczy regulacja gaźnika, ale odpisaliście mi ,że to odpowiada tylko za jałowe i niskie obroty silnika, więc pomyślałem ,że po prostu zrobię tak, żeby powietrze miało lepszy przepływ i w ten sposób poprawie skład mieszanki. Zrobiłem już to i jak odkręciłem puszkę filtra to okazało się ,że nic nie muszę nawet rozwiercać, bo tam jest zwężka, którą wywaliłem. Silnik pracuję teraz równiej i lepiej wkręca się na obroty, więc jednak pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Temat zakładałem bo myślałem ,że wystarczy regulacja gaźnika, ale odpisaliście mi ,że to odpowiada tylko za jałowe i niskie obroty silnika Regulacja gażnika nie polega tylko na kręceniu śrubą składu mieszanki biegu jalowego... A że wpadłeś na zwężkę, to tym lepiej dla Ciebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Aha co do agro-tuningu to ja raczej myślę, że to co zrobiłem to nie dodatkowy tuning a zestrojenie już istniejącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.