Skocz do zawartości

Aprilia RX 50/80 lub HM 50/80


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle ze chodz by nie wiem jak byla stuningowana 50cmm to zadnej 125 rady nie da w terenie.Kmx nie ma 22km :cool: Sprawa akurat dla mnie dyskusyjna nie jest i bral bym HMa ;) No tak rx jest lzejszy od sendy i wyzszy.Wlasnie tez nie wiem czy ma 1 czy 2 sprezyny.Senda ma na 100% jedną.Słapsza seta to dt,kmx,mtx,(rx) a chyba nie CRM czy WRE :crossy: No ale jak tatuska tak wkrecil gosc to gitara :flesje:

Napewno WSKa Sarenką bys go objechal w terenie Litrus :bigrazz:

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze chodz by nie wiem jak byla stuningowana 50cmm to zadnej 125 rady nie da w terenie.

 

Myślę że kilka HM czy RX dobrze zrobionych zaskoczyłoby cię, i myślę że KMXa na torze by objechał. Zawias o wiele lepszy niż w DT czy KMX, no i trochę lżejsze.

 

 

Wlasnie tez nie wiem czy ma 1 czy 2 sprezyny.

 

RX 50 ma jedną sprężynę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..Słapsza seta to dt,kmx,mtx,(rx) a chyba nie CRM czy WRE :bigrazz:

 

Od kiedy rx należy do tych słabszych ? Chłopie Ty zawsze faworyzujesz swoje moto. Tak samo jak zawsze próbowałeś utrzymać werjse ,że Twój MTX jest lepszy od DT. Teraz zaczęła się mowa o KMX a ,że akurat takowy posiadasz to musiałeś wtrącić swoje trzy grosze. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm czy wre mają ponad 30KM.RX napsilaem w nawiasie.Jezdzilem tym moto i Mialem do czynienia z tym silnikiem.Nie mowie nic takiego.Kmx z set enduro jest w zasadzie najslabszy jezeli chodzi o silnik.Rotax 123 ma 32KM(RX). Gdy ostatnio dosyc intensywnie zmienialem moto probowalem jazdy na wielu sprzetach.z sEt z tej samej klasy oczywiscie najlepszy jest RX.z 50 HM. niefaworyzuje swojego moto.Jezeli mial bym inną mozliwosc niekupil bym kmxa :biggrin: Mialem kupować Hma ale z kolei ze sciga 125 przesiadac sie na 50 czy 80 nie ma sensu bo af1 naprawde robila ostry rympał i z kmxem nie ma porownania.wiec prosze cie jezeli napisze gdzies ze moj moto jest najlepszy albo ze kmx jest lepszy od dt to mi wyjezdzaj z takim postem.Jak narazie pisze co innego.Jestem zadowolony z niego jako z moto i roczniku i utrzymania.Silnik i moc to sprawa inna ale znajac zycie niepojezdze nim dluzej niz 2-3 miesiace.Co do hondy to zawsze bede obstawal za nią.Tak samo jest duzo zwolennikow mtxow jak i przeciwnikow dt.Rozstrzygniecie co jest lepsze to tak samo jak rostrzygniecie czy Cbr czy gsxr :bigrazz: Kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie. Ja bym bral Hma z tych dwoch 50.za zawieszenie,2 chlodnice przy minarelce,dostepnosc czesci i za niezawodnosc.Chodz prawda piszac ze rx nalezy do slabszy walnelem byka :crossy::P:Ppozdrawiam:P

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nawet do tych "lepszych" 50 ccm ładują tylko jedną sprężynę? Dlaczego nie dwie? Czy to wpływa jakoś na zdolności amortyzacyjne? :crossy: Można w każdym razie latać tym niekoniecznie po ziemi? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, za pisanie drugiego posta z kolei. Jak się ma do tych dwóch Derbi Senda 50R? W sumie nie interesowałbym się tym modelem, bo ma podobno słabe zawieszenie z przodu, gdyby nie to, że w Olek Motocykle stoi taka, 2005 rok, nowa, 6750 zł chcą. Wiem, że zmieniają w nich zawieszenie na USD Showa, ale z tyłu i tak ma mniejszy skok niż RX, a zmiana zawieszenia + tuning to pewnie z 9000 zł by lekko wyszło. Z tym, że za 6000 zł to bym chyba Aprilię RX miał wypas? Mozna kupić taką w tej cenie, chodzi mi o stuningowaną, tak, żeby miała ok 15KM no i rok 2003 (nowy design)? Znalazłem jedną, 2004, 75 ccm, wydech tuningowy itp, z tym, ze 14000 przebiegu :biggrin: Czy to nie jest troche dużo jak na moto co ma 2 sezony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizus :banghead: Ludzie co wy macie za manie tej mocy ;) Po Simsonie wszystko bedzie duuuzo mocniejsze. Nawet jesli bedzie mialo te 13 koni zamiast 15 to naprawde nawet o tym nie bedziesz wiedzial... Kup sobie jakis normalny motorek bez tjuningu (:D) przejedz sie nim i dopiero cos rob przy silniku chociaz jak dla mnie to glupota :P Co do tego przebiegu - moze swiadczyc ze moto nie bylo katowane w terenie tylko jezdzone np codziennie do pracy. Derbi Senda - qmpel mial i naprawde bardzo mocne endurko. Mozna sie polamac :cool: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, na co nie wsiądę, na pewno będzie mocniejsze, ale przez jaki czas będzie mi to wystarczać? Ja chcę pojeździć raczej w terenie niż po drogach, a wiadomo, że w terenie trochę mocy potrzeba. Poza tym jakby mi się znudziło 50 ccm, to idź i kup tuningowe części - zapewniam, ze z 2000 zł to by trzeba było wydać, a nie lepiej już to mieć za cenę niewiele większą? Przykładowo znalazłem 3 oferty:

2xRX, 2004, 15 tys., 50 ccm - ok. 6000 zł

1xRX, 2004, 14 tys., 70 ccm - ok. 6500 zł

No to co byś kupił? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie chcesz Pegaso 74(mam takowy po tuningu w tym roku - nie ma co patrzec na rocznik tylko na stan techniczny). To jest RX tyle ze z owiewka :D :D nie pizdzi tak jak sie jezdzi a i w terenie mi wcale nie przeszkadzala ta owiewka, ma dwa swiatla z przodu co uwazam za plus bo raz mi sie jedna zarowka w nocy spalila i jakby nie drugie "oko" to bym musial jechac na postojowkach. Jedyny minus to to ze ma kolo z przodu 19 cali a nie 21 jak RX :icon_mrgreen: ale do jazdy po szuterkach i roznych lasach jest spoko. Nie sadze zebys uderzal na tor odrazu :icon_mrgreen:

 

A co do spalania to ~8 litrow. Powaznie.

Edytowane przez Kwiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, na co nie wsiądę, na pewno będzie mocniejsze, ale przez jaki czas będzie mi to wystarczać? Ja chcę pojeździć raczej w terenie niż po drogach, a wiadomo, że w terenie trochę mocy potrzeba. Poza tym jakby mi się znudziło 50 ccm, to idź i kup tuningowe części - zapewniam, ze z 2000 zł to by trzeba było wydać, a nie lepiej już to mieć za cenę niewiele większą? Przykładowo znalazłem 3 oferty:

2xRX, 2004, 15 tys., 50 ccm - ok. 6000 zł

1xRX, 2004, 14 tys., 70 ccm - ok. 6500 zł

No to co byś kupił? :icon_mrgreen:

poczekałbym i poszukał HMa.

Nie napalaj się za mocno tylko spokojnie szukaj.

Ja Wrke 1,5 miesiąca szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko Hm jest jednoosobowy, a jak szukam czegoś, gdzie można byłoby wziąć pasażera/kę :icon_mrgreen: Tak na serio to meczy mnie ta Senda, byłem tam dzisiaj, jest to wersja X-Race, bo się przyjrzałem, no i 6750 zł za takie moto (nowe) to tez w sumie okazja (przeceniona z 8000 i trochę). Z tym, ze ona już tam trochę stoi i nie wiem czy to dobrze wpływa na stan opon i jakiś gumowych elementów (może pisze głupoty :icon_mrgreen:) Na razie tylko się orientuję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem trochę tych RX'ów, ale nie znalazłem nic interesującego. Gadałem z tatą, powiedział mi tak: "z motorami jest jak z dziewczynami - jak już ktoś na tym jeździł to już tak nie cieszy" :biggrin: i powiedział mi, żebym raczej nie patrzał na nic poniżej 2004 roku, bo chce, żebym miał coś nowego, przy czym nie trzeba będzie grzebać, a jeśli już, to wszystko będzie w dobrym stanie (brak objechanych śrub itp.). Nie protestuje :) Kwota maksymalna to myśle ok. 7000 zł. Za to moża kupić nową Sendę X-Race, używaną Yamahe DT 50 R i używanego RX. Tylko DT i Senda to są wg. mnie takie motocykle, że opony z kostką to w nich pomyłka... Zawieszenie z przodu jest tak cienkie, że to wygląda na zdjęciach jakby były na szpilkach :P RX jest najlepiej wyposażony standardowo, ale nie widziałem egzemplarza, który by miał mniej niż 5000 km przebiegu (chodzi mi o 2004, 2005). Jeden jest na allegro, 2004, pierwsza rejestracja w 2005 i ma 15 tys. km zrobione - chcą 6000 zł. Czy to jest dużo km jak na taki sprzęt? Wg mnie to dość dużo. Jakby był wybór to ok, ale wyboru praktycznie nie ma. Z drugiej strony widziałem na paru filmach RX 70/80 i mi się BARDZO spodobało :lalag: Na tyle, ze Senda i DT mnie jakos przestały w ogóle interesować. No nic... pozostaje szukać i mieć nadzieje, że na wiosnę będzie tego wiecej. Jeszcze musze pogadać z gościem, co sprowadza moto ze Szwajcarii i Niemcowni. Ale z tego co patrzałem na niemieckich stronach to nie ma tam tego specjalnie. Już raczej nie patrzę czy po tuningu, czy nie, byle by się trafiło coś ładnego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujnij sie w lutym na old timer bazar do wroclawia.Zgadasz sie ze mną.Mam tam kolesia ktory dalej trzyma Hma zz nie wiem sa dwa jeden z roku 98 a drugi z 2001.Oba po 3500 tys.Papiery wloskie.Silniki ok tylko owiewki do pomalowania(niepopekane.Elektryka sprawna.zawiecha nie cieknie.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem i na HM 50 i na MX ale to prawie tak jak RX tylko że supermoto. I szczerze to lepsze wrażenie wywarł na mnie MX gdyż jest wiekszy i lepiej sie prowadzi. Ale za to HM lepiej brzmi z powodu filtra bezpośrednio pod siedzeniem i ma olbrzymią przednią tarczę hamulcową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...