Skocz do zawartości

Aprilia RX 50/80 lub HM 50/80


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle ze chodz by nie wiem jak byla stuningowana 50cmm to zadnej 125 rady nie da w terenie.Kmx nie ma 22km :cool: Sprawa akurat dla mnie dyskusyjna nie jest i bral bym HMa ;) No tak rx jest lzejszy od sendy i wyzszy.Wlasnie tez nie wiem czy ma 1 czy 2 sprezyny.Senda ma na 100% jedną.Słapsza seta to dt,kmx,mtx,(rx) a chyba nie CRM czy WRE :crossy: No ale jak tatuska tak wkrecil gosc to gitara :flesje:

Napewno WSKa Sarenką bys go objechal w terenie Litrus :bigrazz:

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DiboS60 napisał:

Mysle ze chodz by nie wiem jak byla stuningowana 50cmm to zadnej 125 rady nie da w terenie.

 

Myślę że kilka HM czy RX dobrze zrobionych zaskoczyłoby cię, i myślę że KMXa na torze by objechał. Zawias o wiele lepszy niż w DT czy KMX, no i trochę lżejsze.

 

 

  DiboS60 napisał:

Wlasnie tez nie wiem czy ma 1 czy 2 sprezyny.

 

RX 50 ma jedną sprężynę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DiboS60 napisał:

..Słapsza seta to dt,kmx,mtx,(rx) a chyba nie CRM czy WRE :bigrazz:

 

Od kiedy rx należy do tych słabszych ? Chłopie Ty zawsze faworyzujesz swoje moto. Tak samo jak zawsze próbowałeś utrzymać werjse ,że Twój MTX jest lepszy od DT. Teraz zaczęła się mowa o KMX a ,że akurat takowy posiadasz to musiałeś wtrącić swoje trzy grosze. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm czy wre mają ponad 30KM.RX napsilaem w nawiasie.Jezdzilem tym moto i Mialem do czynienia z tym silnikiem.Nie mowie nic takiego.Kmx z set enduro jest w zasadzie najslabszy jezeli chodzi o silnik.Rotax 123 ma 32KM(RX). Gdy ostatnio dosyc intensywnie zmienialem moto probowalem jazdy na wielu sprzetach.z sEt z tej samej klasy oczywiscie najlepszy jest RX.z 50 HM. niefaworyzuje swojego moto.Jezeli mial bym inną mozliwosc niekupil bym kmxa :biggrin: Mialem kupować Hma ale z kolei ze sciga 125 przesiadac sie na 50 czy 80 nie ma sensu bo af1 naprawde robila ostry rympał i z kmxem nie ma porownania.wiec prosze cie jezeli napisze gdzies ze moj moto jest najlepszy albo ze kmx jest lepszy od dt to mi wyjezdzaj z takim postem.Jak narazie pisze co innego.Jestem zadowolony z niego jako z moto i roczniku i utrzymania.Silnik i moc to sprawa inna ale znajac zycie niepojezdze nim dluzej niz 2-3 miesiace.Co do hondy to zawsze bede obstawal za nią.Tak samo jest duzo zwolennikow mtxow jak i przeciwnikow dt.Rozstrzygniecie co jest lepsze to tak samo jak rostrzygniecie czy Cbr czy gsxr :bigrazz: Kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie. Ja bym bral Hma z tych dwoch 50.za zawieszenie,2 chlodnice przy minarelce,dostepnosc czesci i za niezawodnosc.Chodz prawda piszac ze rx nalezy do slabszy walnelem byka :crossy::P:Ppozdrawiam:P

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nawet do tych "lepszych" 50 ccm ładują tylko jedną sprężynę? Dlaczego nie dwie? Czy to wpływa jakoś na zdolności amortyzacyjne? :crossy: Można w każdym razie latać tym niekoniecznie po ziemi? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, za pisanie drugiego posta z kolei. Jak się ma do tych dwóch Derbi Senda 50R? W sumie nie interesowałbym się tym modelem, bo ma podobno słabe zawieszenie z przodu, gdyby nie to, że w Olek Motocykle stoi taka, 2005 rok, nowa, 6750 zł chcą. Wiem, że zmieniają w nich zawieszenie na USD Showa, ale z tyłu i tak ma mniejszy skok niż RX, a zmiana zawieszenia + tuning to pewnie z 9000 zł by lekko wyszło. Z tym, że za 6000 zł to bym chyba Aprilię RX miał wypas? Mozna kupić taką w tej cenie, chodzi mi o stuningowaną, tak, żeby miała ok 15KM no i rok 2003 (nowy design)? Znalazłem jedną, 2004, 75 ccm, wydech tuningowy itp, z tym, ze 14000 przebiegu :biggrin: Czy to nie jest troche dużo jak na moto co ma 2 sezony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizus :banghead: Ludzie co wy macie za manie tej mocy ;) Po Simsonie wszystko bedzie duuuzo mocniejsze. Nawet jesli bedzie mialo te 13 koni zamiast 15 to naprawde nawet o tym nie bedziesz wiedzial... Kup sobie jakis normalny motorek bez tjuningu (:D) przejedz sie nim i dopiero cos rob przy silniku chociaz jak dla mnie to glupota :P Co do tego przebiegu - moze swiadczyc ze moto nie bylo katowane w terenie tylko jezdzone np codziennie do pracy. Derbi Senda - qmpel mial i naprawde bardzo mocne endurko. Mozna sie polamac :cool: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, na co nie wsiądę, na pewno będzie mocniejsze, ale przez jaki czas będzie mi to wystarczać? Ja chcę pojeździć raczej w terenie niż po drogach, a wiadomo, że w terenie trochę mocy potrzeba. Poza tym jakby mi się znudziło 50 ccm, to idź i kup tuningowe części - zapewniam, ze z 2000 zł to by trzeba było wydać, a nie lepiej już to mieć za cenę niewiele większą? Przykładowo znalazłem 3 oferty:

2xRX, 2004, 15 tys., 50 ccm - ok. 6000 zł

1xRX, 2004, 14 tys., 70 ccm - ok. 6500 zł

No to co byś kupił? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie chcesz Pegaso 74(mam takowy po tuningu w tym roku - nie ma co patrzec na rocznik tylko na stan techniczny). To jest RX tyle ze z owiewka :D :D nie pizdzi tak jak sie jezdzi a i w terenie mi wcale nie przeszkadzala ta owiewka, ma dwa swiatla z przodu co uwazam za plus bo raz mi sie jedna zarowka w nocy spalila i jakby nie drugie "oko" to bym musial jechac na postojowkach. Jedyny minus to to ze ma kolo z przodu 19 cali a nie 21 jak RX :icon_mrgreen: ale do jazdy po szuterkach i roznych lasach jest spoko. Nie sadze zebys uderzal na tor odrazu :icon_mrgreen:

 

A co do spalania to ~8 litrow. Powaznie.

Edytowane przez Kwiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  BArt_X napisał:

Owszem, na co nie wsiądę, na pewno będzie mocniejsze, ale przez jaki czas będzie mi to wystarczać? Ja chcę pojeździć raczej w terenie niż po drogach, a wiadomo, że w terenie trochę mocy potrzeba. Poza tym jakby mi się znudziło 50 ccm, to idź i kup tuningowe części - zapewniam, ze z 2000 zł to by trzeba było wydać, a nie lepiej już to mieć za cenę niewiele większą? Przykładowo znalazłem 3 oferty:

2xRX, 2004, 15 tys., 50 ccm - ok. 6000 zł

1xRX, 2004, 14 tys., 70 ccm - ok. 6500 zł

No to co byś kupił? :icon_mrgreen:

poczekałbym i poszukał HMa.

Nie napalaj się za mocno tylko spokojnie szukaj.

Ja Wrke 1,5 miesiąca szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko Hm jest jednoosobowy, a jak szukam czegoś, gdzie można byłoby wziąć pasażera/kę :icon_mrgreen: Tak na serio to meczy mnie ta Senda, byłem tam dzisiaj, jest to wersja X-Race, bo się przyjrzałem, no i 6750 zł za takie moto (nowe) to tez w sumie okazja (przeceniona z 8000 i trochę). Z tym, ze ona już tam trochę stoi i nie wiem czy to dobrze wpływa na stan opon i jakiś gumowych elementów (może pisze głupoty :icon_mrgreen:) Na razie tylko się orientuję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem trochę tych RX'ów, ale nie znalazłem nic interesującego. Gadałem z tatą, powiedział mi tak: "z motorami jest jak z dziewczynami - jak już ktoś na tym jeździł to już tak nie cieszy" :biggrin: i powiedział mi, żebym raczej nie patrzał na nic poniżej 2004 roku, bo chce, żebym miał coś nowego, przy czym nie trzeba będzie grzebać, a jeśli już, to wszystko będzie w dobrym stanie (brak objechanych śrub itp.). Nie protestuje :) Kwota maksymalna to myśle ok. 7000 zł. Za to moża kupić nową Sendę X-Race, używaną Yamahe DT 50 R i używanego RX. Tylko DT i Senda to są wg. mnie takie motocykle, że opony z kostką to w nich pomyłka... Zawieszenie z przodu jest tak cienkie, że to wygląda na zdjęciach jakby były na szpilkach :P RX jest najlepiej wyposażony standardowo, ale nie widziałem egzemplarza, który by miał mniej niż 5000 km przebiegu (chodzi mi o 2004, 2005). Jeden jest na allegro, 2004, pierwsza rejestracja w 2005 i ma 15 tys. km zrobione - chcą 6000 zł. Czy to jest dużo km jak na taki sprzęt? Wg mnie to dość dużo. Jakby był wybór to ok, ale wyboru praktycznie nie ma. Z drugiej strony widziałem na paru filmach RX 70/80 i mi się BARDZO spodobało :lalag: Na tyle, ze Senda i DT mnie jakos przestały w ogóle interesować. No nic... pozostaje szukać i mieć nadzieje, że na wiosnę będzie tego wiecej. Jeszcze musze pogadać z gościem, co sprowadza moto ze Szwajcarii i Niemcowni. Ale z tego co patrzałem na niemieckich stronach to nie ma tam tego specjalnie. Już raczej nie patrzę czy po tuningu, czy nie, byle by się trafiło coś ładnego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujnij sie w lutym na old timer bazar do wroclawia.Zgadasz sie ze mną.Mam tam kolesia ktory dalej trzyma Hma zz nie wiem sa dwa jeden z roku 98 a drugi z 2001.Oba po 3500 tys.Papiery wloskie.Silniki ok tylko owiewki do pomalowania(niepopekane.Elektryka sprawna.zawiecha nie cieknie.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem i na HM 50 i na MX ale to prawie tak jak RX tylko że supermoto. I szczerze to lepsze wrażenie wywarł na mnie MX gdyż jest wiekszy i lepiej sie prowadzi. Ale za to HM lepiej brzmi z powodu filtra bezpośrednio pod siedzeniem i ma olbrzymią przednią tarczę hamulcową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...