Paweł TT Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Ostatnio w swojej DT wyciszyłem tłumik(był pusty nawierciłem w rurce otwory włożyłem ją do środka i napchałem waty szklanej) moto było cichsze a na mocy nie odczułem żeby stracił.Ale jak przejechałem ze 20 km i trochę postał to nie chciał odpalać z kopa albo odpalał za kilkunastoma kopami i coś jak by strzelało w tłumik podczas kopania.Przejeździłem tak ze 60 km.Wczoraj zmieniłem świece na nową a moto jak strzelało w tłumik tak strzela przy odpalaniu od czasu do czasu.Jeszcze by tego było mało to z kopa w ogóle nie chce odpalić tylko z popychu i to z dużym trudem a na dodatek się tak grzeje nawet jak się przejedzie z 2 km na wysokich obrotach że nie można się dotchnąć do silnika i do chłodnicy a strzałka na zegarze wskazuje połowę temp. nawet nie jest na czerwonym polu.A na mocy nic nie stracił.Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Najprawdopodobniej przestawił Ci się zapłon, stąd te strzały tłumik, i wczesne przegrzewanie. Może być to też związane z gaźnikiem, ale najpierw sprawdź zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir.Maciek Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 tak ja wczesniej malys powiedział to strzelanie jest pewnie spowodowane zapłonem. a jesli chodzi o grzanie sie to wymieniłbym świece i obczaił czy termostat nie jest usyfiony i czy wogole dobrze działa (musisz go do gorącej wody włorzyć i zobaczyć czy sie otwiera)... PZDR :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 W tym moto zaplon to CDI wiec sie pewnie nie przestawil - to nie simson czy cos takiego. Co do twojego problemu to bym zrobil tak: wyjal wszystko to co zrobiles i zobaczyl jak chodzi. Jesli bedzie dobrze to najwidoczniej ci moto musi tak chodzic a to wyciszenie tylko ogranicza silnik ;( Nie ma wtedy sily wypychac spalin i moto ma ciezko i dlatego moze sie grzac. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ale jak nie stracil na mocy to chyba mu nie blokuje tlumik ;) Zobacz ten termostat jak kolega wyrzej pisze a przyczyna strzelania w tlumik w starszych motorach to byl zaplon ale tu jest CDI wiec cos musi byc innego :(Chyba ze zly sklad mieszanki bo tez mi sie tak zdazalo w Ogarze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 A mi się zawsze wydawało że po zabawach z wydechem trzeba gaźnik wyregulować ;) Wyreguluj na nowo a nuż coś pomoże :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 tak ja wczesniej malys powiedział to strzelanie jest pewnie spowodowane zapłonem. a jesli chodzi o grzanie sie to wymieniłbym świece i obczaił czy termostat nie jest usyfiony i czy wogole dobrze działa (musisz go do gorącej wody włorzyć i zobaczyć czy sie otwiera)... PZDR :biggrin: Albo wypiepszyc calkiem :) Dibo w MTXie niemial a chlodzenie bylo maxymalne nawet wtedy gdzy silnik byl zimny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ostatnio w swojej DT wyciszyłem tłumik(był pusty nawierciłem w rurce otwory włożyłem ją do środka i napchałem waty szklanej) moto było cichsze a na mocy nie odczułem żeby stracił.Ale jak przejechałem ze 20 km i trochę postał to nie chciał odpalać z kopa albo odpalał za kilkunastoma kopami i coś jak by strzelało w tłumik podczas kopania.Przejeździłem tak ze 60 km.Wczoraj zmieniłem świece na nową a moto jak strzelało w tłumik tak strzela przy odpalaniu od czasu do czasu.Jeszcze by tego było mało to z kopa w ogóle nie chce odpalić tylko z popychu i to z dużym trudem a na dodatek się tak grzeje nawet jak się przejedzie z 2 km na wysokich obrotach że nie można się dotchnąć do silnika i do chłodnicy a strzałka na zegarze wskazuje połowę temp. nawet nie jest na czerwonym polu.A na mocy nic nie stracił.Co może być tego przyczyną?Ja uważam iz usterka gdzieś tkwi w ukałdzie zapłonowym radziłbym ci wziać i wymienic swiece zapłonową a czy przyadkiem nie padł moduł wygląda na to iz jest za pózny zapłon,a najlepiej było by sprawdzić cewke oraz moduł w innej Dt125 ce wtedy było by wiadomo czy to jest spowodowane zapłonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 przeczysc gaźnik, jak sie zapchnie dysza dostaje więcej powiettrza i się grzeje, i słabo zapala, ja bym wyczyścił na początku gaźnik, a nie szykował od razu kase, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Zbyt późny zapłon, zapewne stojan z cewkami przestawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Albo wypiepszyc calkiem Dibo w MTXie niemial a chlodzenie bylo maxymalne nawet wtedy gdzy silnik byl zimny No to chyba źle jak silnik maxymalnie sie chlodził jak był zimny......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.