Skocz do zawartości

Paweł TT

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paweł TT

  • Urodziny 05/07/1990

Osobiste

  • Motocykl
    DT125R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5005448

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lipskie

Osiągnięcia Paweł TT

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. W mojej DT 125RN 97r. coś jest nie tak bo bierze mi za dużo oleju.Jak to wyregulować,na rozgałęźniku który idzie do niego linka od manetki i rozchodzi się do gaźnika i dozownika?A i jeszcze jedno na biegach 1-5 wkręca mi sie do 10,5 tyś obr a na 6 coś go chyba blokuje bo jak na 5 dokręce do 10 tyś i wrzuce 6 to go muli i sie nie wkręca powyżej 7 tyś.
  2. Ja też odłączyłem te linki i otworzyłem zawór na maxa i na niskich obrotach(do 6 tyś) to nawet sie zbiera ale powyżej 6 tyś to sie bardzo muli i nechce się wkręcić nawet do 9,5 tyś a do tego jeszcze się grzeje(zanim zdjąłem linki to wyjąłem termostat ale nie grzał się tak bardzo jak teraz).Co może być przyczyną, może założyć te linki z powrotem.
  3. Ostatnio w swojej DT wyciszyłem tłumik(był pusty nawierciłem w rurce otwory włożyłem ją do środka i napchałem waty szklanej) moto było cichsze a na mocy nie odczułem żeby stracił.Ale jak przejechałem ze 20 km i trochę postał to nie chciał odpalać z kopa albo odpalał za kilkunastoma kopami i coś jak by strzelało w tłumik podczas kopania.Przejeździłem tak ze 60 km.Wczoraj zmieniłem świece na nową a moto jak strzelało w tłumik tak strzela przy odpalaniu od czasu do czasu.Jeszcze by tego było mało to z kopa w ogóle nie chce odpalić tylko z popychu i to z dużym trudem a na dodatek się tak grzeje nawet jak się przejedzie z 2 km na wysokich obrotach że nie można się dotchnąć do silnika i do chłodnicy a strzałka na zegarze wskazuje połowę temp. nawet nie jest na czerwonym polu.A na mocy nic nie stracił.Co może być tego przyczyną?
  4. Jakie są zamienniki opon o rozmiarach 4.10/18 i 2.75/21 Większość jeżdżę po szosie i drogach utwardzonych jakie opony by były najlepsze z tych tańszych.
  5. Chciałem kupić tłumik do DT125R który miał by basowy dźwięk i na którym by ciszej chodził.Jaki tłumik wybrać i gdzie go dostać.
  6. Mam Yamahe DT 125R i gdy wchodzi na obroty powyżej 8 tyś to spala sie przednia żarówka.Co może być tego przyczyną, regulator napięcia?
  7. Niedawno wymieniłem tłok i zrobiłem szlif w DT125R i od tamtej pory moto bardzo dziwnie chodzi.Do 4 tyś obrotów muli się a dopiero po 7 tyś jakby dostawał kopa.Na wysokich obrotach nie jeżdże bo jest na dotarciu.A do tego na wolnych obrotach coś strzela w tłumiku(tłumik jest pusty) a na wyższych pierdzi jak simson.Czy to może byc przyczyną że jest źle ustawiony zawór wylotowy.
  8. Popękały ale nie zablokowały tłoka tylko porysowały troche cylinder i musze robić szlif.A niewiecie jak ustawić ten zawór wylotowy żeby było ok.
  9. Dzisiaj rozebrałem silnik w DT125R i okazało się że poszły pierścionki i tłok.Jaki tłok byłby najlepszy aby zwiększyć moc i osiągi(i gdzie go szybko dostać0 i jak ustawić ten zawór wylotowy oraz gaźnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...