sebazaz Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 chyba wiekszosc skutrow ma naped pasem ??Tyle, że klinowym a nie zębatym.I przy okazji pełni on funkcję regulacji przełożenia (chyba).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Pas super sprawa praktycznie bezobsługowy posiadam taki w moim savagu wytrzymuje zajebiste kilometry tylko o niego dbać odpowiedni naciąg, czystoś niestety poszarżowanie w terenie mu nie służy piach to udręka no i zajebisty koszt nowego Cichy od czasu do czasu popiskuje ale jak tu kolega poisywał woda mydlana starcza na jakiś czas nie wyżucając kasy na komponenty Pozdrawiamprzeciez naped na pas jest o bardziej wygodniejszy niz jak na popularny łańcuch,stosuje sie go w skuterach i chopperach nie wyciąga sie zbytnio ani nie szeleść w porówanniu do łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klamotolo Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Tyle, że klinowym a nie zębatym.I przy okazji pełni on funkcję regulacji przełożenia (chyba).Pozdrawiam.pytanko jaki klinowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tita Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Etita, a skad takie mniemanie, ze naped pasem, to cos egzotycznego??? Jak sie rozejrzec to sporo cruiserow ma takowy. Poza tym, no fakt, ze to cos lepsze od lancucha, ale jest jeden duuuzy minus, wymiana jest drozsza od zestawu napedowego w przypadku lancucha. W wiekszosci. jak czegos nie znasz to na poczatku zawsze wydaje ci się egzotyczne. Ale człowiek uczy się przez całe życie, a właśnie odkryłam, że są na świecie motocykle napędzane pasem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 pytanko jaki klinowy? Pozdrawiamklinowy a nie zebatyczy czyli jest tak jakby ze stożka bo zębaty ma take ząbki a klinowy ich nie posiada chyba o ile sie nie myle ale stosuje sie przeważnie zębate bo klinowy moze sie ślizgać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Co do tego paska klinowego to sie chyba myliście... Co prawda nie siedze w temacie skuterów ale patrząc na te z allegro to są to paski zębate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Napęd pasem zębatym (z doświadczeń swoich i znajomych):+cichy+bezobsługowy (Zbycho mydłem to sobie smaruj co innego :) ) sprawdzanie naciągu raz na parę tyś km naciąganei jeszcze żadziej+wytrzymały (przy normalnej eksploatacji bardzo długowieczny - powinien wytrzymać kilkadziesiąt tys km.)-może pęknąć (mam w garażu pas z wbitym kamieniem, kumpel w LS 650 zerwał pasek,innemu w Sprtsterze 1200 pas pękł po małym skoku [ale pas miał z 10 lat i motocykl był ogromnie zaniedbany - myślę, że pękł ze starości i z powodu fatalnego stanu garażownia - kurnik czy krzaki za stodołą?? ;) ])-dosyć drogi (zwłaszcza do japończyków) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) Co do tego paska klinowego to sie chyba myliście... Co prawda nie siedze w temacie skuterów ale patrząc na te z allegro to są to paski zębateMasz rację.Wszedłem na allegro i zobaczyłem.Paski klinowe widziałem w starych włoskich skuterach (w Italii), o ile mnie pamięć nie myli :bigrazz: Teraz widać robią inaczej.Pozdrawiam. Edytowane 18 Listopada 2006 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 w skutach są paski trapezowe http://img118.imageshack.us/my.php?image=dsc01853qf9.jpghttp://img294.imageshack.us/my.php?image=dsc01857wd5.jpghttp://img161.imageshack.us/my.php?image=dsc01856la8.jpg a te ząbki są po to żeby pasek mógł się mocno zginać na wariatorze http://img75.imageshack.us/my.php?image=dsc01858id7.jpg P.S.pasek na zdjęciach jest paskiem kevlarowym(wzmacniany) i jest na sprzedaż, przebieg ok 200km (okazał się zakrótki do mojego skuta) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 przeciez naped na pas jest o bardziej wygodniejszy niz jak na popularny łańcuch,stosuje sie go w skuterach i chopperach nie wyciąga sie zbytnio ani nie szeleść w porówanniu do łańcuchaW skuterze troche ciężko byłoby z zastosowaniem tradycyjnego łańcucha, gdyż w skuterze przełożenie jest płynnie zmienianie właśnie na pasku i chyba niekiedy musi zmieniać swoją długość. Czyż nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.