Skocz do zawartości

Suzuki rg 80 vs honda ns-1


Kosta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wsytarczy powiedziec ze ma maxymalny moment obrotowy przy obrotach rzedu 6-7 tys.Ns1 uzyskuje go powyzej 9-10. RG zwawo sie kreci do 7-8 tys potem juz spada.Magneto ma racje Ns-1 kreci sie i ma najwiekszy pociag powyzej 10 tys jak wiekszosc nowych scigaczy typu 50-125 cmm moja Af 1 tez;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregooor

NS 1 wciagaj :D lepszy wyglad-ladniejsza i jest szersza niz RG.

 

Kumpel wczoraj kupil NS 1 i ladnie chodzi, ja nic niemam co do tlumika widzialem i slyszalem lepsze sprzety z gorszym wydechem :cool: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RG jest wg mnie gora. Silnik jak w TS80 bardzo malo awaryjny, spalanie tez mniejsze niz w NS-1. mimo ze RG moze bardziej "klasycznie" sie prezentuje ma wiele zalet. Przedewszystkim charakterystyka o ktorej pisali koledzy wyzej. To znacznie ulatwia i uprzyjemnia jazde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróciłem i zastałem to samo.. dno bez dna i 3 metry mułu.. :/ darujcie sobie kurde.. bo to już przykre się zaczyna robić 100takich tematów, wróciłem.. cieszycie się co :bigrazz:, wkońcu zdjeli ze mnie ten zas*any gips i wyjeli śrubki z pisczela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

terrorysta, piszesz ze 3 metry mulu, a sam dolozylem swoja polowke kolejnego metra.

 

piszemy o charakterystykach obu silnikow, jednakze po ostatniej wizycie u uzytkownika Damiano2013 odkrylismy razem jak zmienic charaktetystyke silnika w NS i MBX...

powiem tylko tyle, iz do przeniesienia momentu obrotowego na nizsze obroty jets zmiana wydechu. przy dobrej regulacji gaznika nskajest w stanie zerwac przyczepnosc tudziez poderwac na kolo z niskich obrotow z GAZU! ale kosztem obrotow- kreci do 10 tys.

lepszym wyjsciem jest zalozenie sportowego modulu (testowalismy na DAYTONA do nski), na ktorym przy 1/3 otwarcia przepustnicy moja nska wykrecila ponad 13 tysiecy obrotow na minute. troche pogrzebaniu przy mieszance i szlaby bez najmniejszego ale na kolo nawet z 2 biegu...

 

tak wiec i NSke mozna przerobic dla wlasnych potrzeb. wystarczy troche wolnego czaasu i duuuzo checi:D

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Magneto każdy motocykl mozna dopasować pod siebie nawet ns1 do turystyki która szczególnie lubi obroty w granicach 10tys tylko trzeba troche chęci, wiedzy i oczywiscie kasy. Jeśli udało sie nam osiagnac to ze ns1 szła na gume z gazu w grnicach 6tys. obrotów to napewno rg da sie tak przerobić żeby ciągneła w wyzszym zakrasie obrotów jednak mysle ze to nie ma sensu. A więc jeśli wolimy turystyczna jazde lepiej zainwestowac w rg jednak jesli chcemy jeżdzic ostro lepiej kupić ns1 bo zmienianie charakterystyki silnika jest nie opłacane lepiej kupic moto z taka charaktrystyka silnika na jakiej nam zalezy.

 

Magneto a ty sie naucz pisać moją naze uzytkownika bo Ci dowale. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz z jakich obrotów stawiam RG na gume??? 3500-4400obr.i to nie jest zart....

rg też mozna przerobic żeby ciagnęło dobrze na ''górze'' tylko trzeba mieć pojęcie i kasy...

na IV biegu zejdę do 2000obr dam gazu i rg pojedzie bez redukcji i szarpania łańcuchem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz z jakich obrotów stawiam RG na gume??? 3500-4400obr.i to nie jest zart....

rg też mozna przerobic żeby ciagnęło dobrze na ''górze'' tylko trzeba mieć pojęcie i kasy...

na IV biegu zejdę do 2000obr dam gazu i rg pojedzie bez redukcji i szarpania łańcuchem....

 

 

Potwierdzam :clap: Na koło nie próbuję w ogóle, bo nie cioram, ale śmigam turystycznie, to nawet z 2000obr na 6 biegu tez odjedzie, co prawda zajmie to czas ale pojedzie, a na IV to swobodnie na każdych obrotach w sumie ;) .

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terrorysta widze ze wyklinales na scigi a sam plastyka kupiles buehehe ;) wydaje mi sie ze suzuki tg 125 ktore ma zysio bedzie szlo na gume jak szatan.Rama prawie identyczna co w 80tce.Mysle ze kwestia rozlozenia momentu obrotowego na gornych obrotach to kwestia wiekszego gaznika.Mimo to obstaje za Ns1 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terrorysta widze ze wyklinales na scigi a sam plastyka kupiles buehehe :rolleyes: wydaje mi sie ze suzuki tg 125 ktore ma zysio bedzie szlo na gume jak szatan.Rama prawie identyczna co w 80tce.Mysle ze kwestia rozlozenia momentu obrotowego na gornych obrotach to kwestia wiekszego gaznika.Mimo to obstaje za Ns1 :buttrock:

 

a mi sie wydaje że rg 125 (ten stary model) ma taką samą rame co 80 w z tym ze 125 ma inne mocowanie chłodnicy i silnik jest mocowany w 2 miejscach a 80 w trzech.co do gaxnika to rg 80 ma gaźnik 20mm wiec nie jest taki mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...