DiboS60 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 wsytarczy powiedziec ze ma maxymalny moment obrotowy przy obrotach rzedu 6-7 tys.Ns1 uzyskuje go powyzej 9-10. RG zwawo sie kreci do 7-8 tys potem juz spada.Magneto ma racje Ns-1 kreci sie i ma najwiekszy pociag powyzej 10 tys jak wiekszosc nowych scigaczy typu 50-125 cmm moja Af 1 tez;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ok czy ten post mial wniesc jakies nowe koncepcje albo cos...? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregooor Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 NS 1 wciagaj :D lepszy wyglad-ladniejsza i jest szersza niz RG. Kumpel wczoraj kupil NS 1 i ladnie chodzi, ja nic niemam co do tlumika widzialem i slyszalem lepsze sprzety z gorszym wydechem :cool: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) a ta ns1.... co nasz kolega kupil 39tys. przejechane...mozliwe ze bez remontu??!!??i wogole sie sypie, Edytowane 3 Grudnia 2006 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 RG jest wg mnie gora. Silnik jak w TS80 bardzo malo awaryjny, spalanie tez mniejsze niz w NS-1. mimo ze RG moze bardziej "klasycznie" sie prezentuje ma wiele zalet. Przedewszystkim charakterystyka o ktorej pisali koledzy wyzej. To znacznie ulatwia i uprzyjemnia jazde... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.I.E.G.O. Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 RG RG RG RG RG RG RG :D www.rg80.xx.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 wróciłem i zastałem to samo.. dno bez dna i 3 metry mułu.. :/ darujcie sobie kurde.. bo to już przykre się zaczyna robić 100takich tematów, wróciłem.. cieszycie się co :bigrazz:, wkońcu zdjeli ze mnie ten zas*any gips i wyjeli śrubki z pisczela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 terrorysta, piszesz ze 3 metry mulu, a sam dolozylem swoja polowke kolejnego metra. piszemy o charakterystykach obu silnikow, jednakze po ostatniej wizycie u uzytkownika Damiano2013 odkrylismy razem jak zmienic charaktetystyke silnika w NS i MBX...powiem tylko tyle, iz do przeniesienia momentu obrotowego na nizsze obroty jets zmiana wydechu. przy dobrej regulacji gaznika nskajest w stanie zerwac przyczepnosc tudziez poderwac na kolo z niskich obrotow z GAZU! ale kosztem obrotow- kreci do 10 tys.lepszym wyjsciem jest zalozenie sportowego modulu (testowalismy na DAYTONA do nski), na ktorym przy 1/3 otwarcia przepustnicy moja nska wykrecila ponad 13 tysiecy obrotow na minute. troche pogrzebaniu przy mieszance i szlaby bez najmniejszego ale na kolo nawet z 2 biegu... tak wiec i NSke mozna przerobic dla wlasnych potrzeb. wystarczy troche wolnego czaasu i duuuzo checi:D pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Zgadzam sie z Magneto każdy motocykl mozna dopasować pod siebie nawet ns1 do turystyki która szczególnie lubi obroty w granicach 10tys tylko trzeba troche chęci, wiedzy i oczywiscie kasy. Jeśli udało sie nam osiagnac to ze ns1 szła na gume z gazu w grnicach 6tys. obrotów to napewno rg da sie tak przerobić żeby ciągneła w wyzszym zakrasie obrotów jednak mysle ze to nie ma sensu. A więc jeśli wolimy turystyczna jazde lepiej zainwestowac w rg jednak jesli chcemy jeżdzic ostro lepiej kupić ns1 bo zmienianie charakterystyki silnika jest nie opłacane lepiej kupic moto z taka charaktrystyka silnika na jakiej nam zalezy. Magneto a ty sie naucz pisać moją naze uzytkownika bo Ci dowale. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 a wiesz z jakich obrotów stawiam RG na gume??? 3500-4400obr.i to nie jest zart....rg też mozna przerobic żeby ciagnęło dobrze na ''górze'' tylko trzeba mieć pojęcie i kasy...na IV biegu zejdę do 2000obr dam gazu i rg pojedzie bez redukcji i szarpania łańcuchem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU-cash Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 a wiesz z jakich obrotów stawiam RG na gume??? 3500-4400obr.i to nie jest zart....rg też mozna przerobic żeby ciagnęło dobrze na ''górze'' tylko trzeba mieć pojęcie i kasy...na IV biegu zejdę do 2000obr dam gazu i rg pojedzie bez redukcji i szarpania łańcuchem.... Potwierdzam :clap: Na koło nie próbuję w ogóle, bo nie cioram, ale śmigam turystycznie, to nawet z 2000obr na 6 biegu tez odjedzie, co prawda zajmie to czas ale pojedzie, a na IV to swobodnie na każdych obrotach w sumie ;) . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.I.E.G.O. Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 :icon_mrgreen: Widze że tu ekipa z forum o RG się zwaliła :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Terrorysta widze ze wyklinales na scigi a sam plastyka kupiles buehehe ;) wydaje mi sie ze suzuki tg 125 ktore ma zysio bedzie szlo na gume jak szatan.Rama prawie identyczna co w 80tce.Mysle ze kwestia rozlozenia momentu obrotowego na gornych obrotach to kwestia wiekszego gaznika.Mimo to obstaje za Ns1 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Terrorysta widze ze wyklinales na scigi a sam plastyka kupiles buehehe :rolleyes: wydaje mi sie ze suzuki tg 125 ktore ma zysio bedzie szlo na gume jak szatan.Rama prawie identyczna co w 80tce.Mysle ze kwestia rozlozenia momentu obrotowego na gornych obrotach to kwestia wiekszego gaznika.Mimo to obstaje za Ns1 :buttrock: a mi sie wydaje że rg 125 (ten stary model) ma taką samą rame co 80 w z tym ze 125 ma inne mocowanie chłodnicy i silnik jest mocowany w 2 miejscach a 80 w trzech.co do gaxnika to rg 80 ma gaźnik 20mm wiec nie jest taki mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.