skuwiak Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 czesc...czekam na porady na temat zwiekszania mocy w silnikach s01 (125cm). mam taki zapasowy i chcialbym go ekstremalnie stuningoawac. nawet jesli mialby wytrzymac 10 km :buttrock:prosze o porady a nie slowa pogardy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Jeżeli Cięto interesuje to mam opis jak stuningować do 18km SHL 175. Silniki mało się różnią poza pojemnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 to mozesz zapodac. bede bardzo wdzieczny..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Heh... 18KM w silniku SHL175 to przesada... Ja sobie podrasowałem swój S01 w bardzo prosty sposób: -głowica splanowana 1mm,możesz troche wiecej-polerka wału,korobowodu, denka i wnętrza tloka- polerka komory spalania, komory korbowej- zgranie wszystkich kanałów, uszczelka pod cylindrem też ma byc odpowiednio dostosowana- skrócenie kolanka, tak by wchodzło 25-30mm do wydechu, przy czym wydech ma być w środku czysty- odpowiednie ustawienie gaźnika i zapłonu, - nowy kondensator, przerywacz, cewka zapłonowa i przewód WN,łożyska,sprzęgło- mozesz leciutko podpiłowac tłok w odpowiednich miejscach Silnik będzie mial większą moc, będzie sie wyzej kręcił,reagował na gaz... Ja tak jeżdze i moja WSK to jest rakieta jak na 125 z roku68. Na trasach sprawuje sie znakomicie.80 km/h z licznika nie schodzi a jeszcze mam troche gazu na manetce do odkręcenia. Zwykłe poprawienei fabryki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) a co sadzisz o wypelnieniu komory korbowej? Edytowane 16 Listopada 2006 przez skuwiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Tutaj masz dokładnie opisany tuning przez T. Sałka (skany ze ŚM) Usprawniamy SHL - cz.I Usprawniamy SHL - cz.II Usprawniamy SHL - cz.III Usprawniamy SHL - cz. IV Pozdrawiam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Nie rozumiem po co polerować komorę wału? Przecież to tylko zwiększa pojemność dla niego szkodliwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 A czy Ty myślisz, że ja najpierw ja papierem ściernym wyrównywałem?Filc na wiertarkę,autoMax i jest pieknie.Przyrost pojemnosci skrzyni korbowej jest zerowy. Wypełnienie komory korbowej moim zdaniem jest ok, tylko najgorzej jest z robotą. Trzeba znaleźdz odpowiedni materiał, zdjąc wymiary, dokładnie powycinać i zamocować, tak, żeby przy obr max. nic sie nie poluzowało, ani przeciwciężary nie obcierały o podkowę. Ja tego czynu zaniechałem, gdyz nie byłem pewny co do pewnosci tego rozwiązania, ale lepszych osiągów po tej operacji tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 wypelnienie szkodliwej mieszanki w komorze walu to jest podstawa tuningu. Najlepiej zastosowac pelny wal. Ale jesli takiego nie mamy, to musimy po prostu jakos wypelnic. Moc oraz sprawnosc silnika wzrastaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 korzystając z tematu że się rozwinoł słyszał ktoś coś o tuningowaniu silnika od Wsk 175?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 tuning w silniku 175 jest analogiczny...nie wiem jak wyglada sprawa planowania glowicy gdyz oryginalnie nie ma tam uszczelki....ale w sprzedazy takowe chyba sa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 W 175 nie trzeba planować głowicy, bo stopień sprężania wynosi 9 Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 W 175 nie trzeba planować głowicy, bo stopień sprężania wynosi 9ale zawsze mozna sprobowac....sam osobiscie znam kolesia ktory splanowal glowice w wsk175 gumowka :icon_razz: :clap: :wink: :) a co sadzicie o przerobce glowicy na dwie swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Lipa te dwie świece, więcej roboty niż to warte, można jeszcze w 250 ale w Wiatrze.... Zreszta po co aż tak głowicę niszczyć? Niewiem czy w 250, wyczynowych polskich motocyklach nie było dwóch świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 przepraszam ze to pisze.......jakis czas temu grzebalem na forach internetowych i znalazlem opis instalacji turbo w wsk 125... widzial to ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.