Skocz do zawartości

ferrari chopper


chomiczon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest w tym jakiś pęd ludzi do posiadania maszyny indywidualnej, innej niż wszystkie.

Może gość preferuje ścigacze (osiągi) tyle że lubi jeździć z nogami do przodu? Gdyby rzeczywiście zostawić ten wlot (który pasuje chyba bardziej do BMW) i ściągnąć troszkę boczków tak, żeby było widać silnik, to całość prezentowałaby się o wiele lepiej :P

Niestety z dzwiękiem nic nie da się zrobić :lapad:

 

Ogólnie jak wesele bez wódki - można, ale po co? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslicie jak stare dziadki, ktore nie widza juz nic poza tym co kiedys widzieli. Przesiaknieci stereotypami nie dopuszczacie do ciasnych baniakow, ze wasze utarte skojarzenia ktos moze zmienic. Jak chopper to widlak i srebrny silnik, jak traktor to duze kola z tylu a male z przodu i nie ma juz innej mozliwosci. Rozkruszcie troche ten beton w waszych glowach i otworzcie sie na nowe pomysly. Pozniej sie dziwia dlaczego na wystawach sa takie fajne prototypy a w seryjnej produkcji wychodzi z tego jakas kupa dla przeciatniakow. Wlasnie dlatego, ze wam trzeba dozowac nowosci bo inaczej nie zrozumiecie i was to przerasta. Mi sie ten pomysl bardzo podoba. Wreszcie cos nowego i nie oklepanego jak płuca starego gruzlika. Sam mam rzedowke w chopperze i przynajmniej nie musze sie bac, ze mi mocy zabraknie. :icon_biggrin:

 

O czym ty do mnie rozmawiasz?

Jak chopper to chopper.

Nikt nie mówi że to nie chopper, a jedynie, że wygląda - delikatnie mówiąc - nieestetycznie.

Może jakby był w czarnym macie to by było 9 razy lepiej...

Nikt również nie skomentowal mocy jego silnika, bo nie o moc w tym chodzi, nie?

 

Buziaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xylo, to że do produkcji nie wchodzi wiele prototypów spowodowane jest:

1. Głównie cięciami przez urzędników/marketingowców/ekonomistów w celu obniżenia kosztów produkcji.

2. Zapotrzebowaniem rynku na sprzęty danego typu; a ludzie widocznie w tej kategorii oczekują klasycznych/utartych rozwiązań i niekoniecznie jest to oznaką "ciasnego baniaka", ale kwestią gustu... a o tym trudno dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslicie jak stare dziadki, ktore nie widza juz nic poza tym co kiedys widzieli. Przesiaknieci stereotypami nie dopuszczacie do ciasnych baniakow, ze wasze utarte skojarzenia ktos moze zmienic. Jak chopper to widlak i srebrny silnik, jak traktor to duze kola z tylu a male z przodu i nie ma juz innej mozliwosci. Rozkruszcie troche ten beton w waszych glowach i otworzcie sie na nowe pomysly. Pozniej sie dziwia dlaczego na wystawach sa takie fajne prototypy a w seryjnej produkcji wychodzi z tego jakas kupa dla przeciatniakow.

 

Xylo,

zapewne jesteś światowcem - to widać, słychac i czuć. Mógłbyś u nas wieśniaków zaszczepić trochę swojego szerokiego spojrzenia ;)

Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xylo,

popieram :P trzeba isc z postepem, inaczej wszyscy przeniesmy sie do dzialu: Weterany/Klasyki, ostatnio jest co prawda moda na retro i to tez jest fajne, ze wszyscy jezdza pochromowanymi a'la Harleyami (sam taki wlasnie zakupilem :) ), ale niech chlopcy kompinuja i wymyslaja nowe rzeczy, jak V-Rody czy Nightrody HD i co z tego ze w Stanach w salonie one stoja w kacie i nikt ich nie kupuje, bo za moto uwaza sie tam tylko Electre i RoadKinga (no moze w ostatecznosci Fat Boya :wink: ) ale to wlasnie V-Rod naprawde jezdzi nie tylko porostej, ale tez w zakretach oraz naprawde hamuje, czego nie mozna powiedziec o Fat Boy'u i w Europie sie te nowe HD ponoc sprzedaja dobrze, a kto ma lepsze poczucie estetyki Europa i Ameryka nie musze nikogo przekonywac :P to tak samo jak z katamaranami, dlaczego dzisuiaj wszyscy jezdzimy z 10 airbagami i ABS-em :wink: , bo to jest dobre i bezpieczne :biggrin: ja na przyklad nie rozumiem dlaczego do cruiserow nikt nie montuje ABS-u :( komu by to przeszkadzalo :D przeciez nimi nie jezdzi sie po torze czy sportowo, gdzie moge zrozumiec ze to przeszkadza, my mamy nie pasc w poslizg na normalnej drodze przy ostrym heblowaniu i to naprawde pomaga, jezdzilem BMW i jak wsiadlem na sprzeta bez ABS-u to od razu zaliczylem szlifa :)

nie bronie oczywiscie sprzeta przedstawionego rzez autora temamtu, bo mnie osobiscie sie nie podoba - ale odrzucania wszystkiego w czambul co nie jest V2 tez nie uwazam za dobre - co maja naprzyklad powiedziec nasze forumowe RoyalStar'y V4?:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xylo i Jabsei'u. Chętnie powoziłbym się takim sprzętem, ale gdyby miał byc moim, przeszedłby kilka zmian stylistycznych. Z postępem, który wybija z utartych schematów "się zgodzę się" z Wami. Wizje wybiegające w przyszłość są potrzebne. Ostatecznie niestety prawa ekonomii biorą górę - sprzęt musi "się sprzedać się", a nie być sztuką dla sztuki. Reanault Twingo i inne wizje Francuzów (np. VelSatis), nowy Civic - nagle nie mają zbyt wielu nabywców. Z moturami, panie, jest podobnie. Ferrari-chop wybija z utartego myślenia, ale patrząc na niego tylko praktycznie - do użytku turystycznego się nie nadaje. Ktoś powie - nie do dalekich wypraw został stworzony. Zatem w masowej produkcji pozostałby zabawką dla nielicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma ABS do moich horyzontów myślowych ? :banghead: Widzisz Jabsei wydaje mi sie że każdy z Nas ma swoje upodobania .To tak jak z kobietami ,jedne mają "ABS" i" kontrole trakcji" a drugie nie i nie pisze to o prowadzeniu się :banghead: Rzecz gustu .Ty np.bez ABS i 18 poduszek powietrznych źle sie czujesz prowadząc samochód :icon_eek: Uogólniasz pisząc że wszyscy teraz jeżdżą z tymi wynalazkami,dla mnie osobiscie sztuka jest smigać samochodem nad ktorym panuje a nie zdaje się na elektornike. Dziwi mnie tylko jedno czemu smigasz VTX skoro pod niebiosa wychwalasz HD,zaprzeczasz sam sobie .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: Mialem jeszcze odpisac na jeden post ale jest na drugiej stronie i mi sie nie wkleil, chyba sobie daruje. Sorki za ostre słowa ale moze takie sa potrzebne zebyscie rozszerzali swoje horyzonty estetyczne. Czy bylaby ta dyskusja gdybym napisał jak "ciepłe kluchy"? Pozdrawiam i co złego to nie ja... :icon_razz:

 

XYLO,

na pewno ostre słowa wpłyną na mnie twórczo. Pracuję w marketingu dość dużej firmy, więc o kreatywności nie rozmawiajmy. niemniej potrafię mieć swoje zdanie i stwierdzić, czy coś mi się podoba czy nie. I na pewno wyzwiska od betonów i wiesniaków tego zdania nie zmienią.

natomiast wieśniactwem jest Twoje podejście - pozdrawiam

Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym ty do mnie rozmawiasz?

Jak chopper to chopper.

Nikt nie mówi że to nie chopper, a jedynie, że wygląda - delikatnie mówiąc - nieestetycznie.

Może jakby był w czarnym macie to by było 9 razy lepiej...

Nikt również nie skomentowal mocy jego silnika, bo nie o moc w tym chodzi, nie?

 

Buziaki

 

Święta racja.

Jak mówią chopper, to widzę choppera a nie beczkę po oleju z kołami.

To tak samo - jak mówią kobieta, to widzę "to i owo" plus jeszcze "tamto" :) a nie owłosionego goryla czy zmywarkę do naczyń i plastikową lalkę. I zapewniam, że tak jest nie z tego powodu, że przesiąkłem stereotypami lub mam beton we łbie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...