Skocz do zawartości

Problem VF 750


peter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

znajomy niedawno kupił za jakies grosze uszkodzoną vf 750 z 85 roku.

Silnik odpala na zimnym chodzi OK ale jak sie nagrzewa zaczyna przygasac i juz bardzo ciezko kreci rozrusznikiem, pozniej wcale nie chce palic. Dodam tylko jeszcze ze jego poprzednim właścicielem bym wiejski motocyklista jeżdzacy w tigerze i nie pilnujacy stanu oleju. Po spuszczeniu bylo tylko 1.5 L. :) Prosze o jakies instrukcje i diagnozy :buttrock:

 

Pozdro i dzieki z gory za odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie wydaje ze nic nie jest zatarte, bo na zimnym silniku tez by nie chodzil. Bardziej wyglada mi to na padniete moduly ( tyrystory po rozgrzaniu siadaja ) i rozrusznik nadajacy sie do delikatnego przejrzenia, albo zle dzialajacy uklad ladowania baterii. Sprawdz sobie jak wyglada kostka laczaca altek z reglerem, czy czasem nie jest przegrzana i skorodowana ( po rozlaczeniu wylatuje masa bialego pylu ).

Czy jak silnik chodzi na zimno to dochodza z niego jakies nienormalne odglosy ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przytarty, tylko warabane sa krzywki i wsolpracujace z nimi dzwigienki ( to spowodowal brak oleju ).

Ale czesci do VF jest chyba sporo i dobre glowice mozna gdzies dostac ( np Olek Motocykle ). Ten motocykl wymaga porzadnego zrobienia, ale potem sluzy bez pudla. Przykladem Browarny z tego Forum :biggrin:.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile moze kosztowac taka glowica ? i czy moze byc cos jeszcze padnietego ? oplaca sie robic ten silnik czy moze rozgladac sie za drugim ?

 

dzieki wielkie Panie Adamie za odpowiedzi :clap:

 

opłaca się, całego drugiego nie znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie: czy trzeba tą nową głowice jeszcze przycierac(nie wiem czy to słowo jest odpowiednie) tak jak to sie robi w samochodach ?

 

Planować ;) tak za każdym razem jak zakładasz nową uszczelkę nawet jak Ci wmówią że wszystko jest prościutkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz słyszę, że po każdym zdjeciu głowicy musze ja planować jeśli daje nową uszczelkę. Jedynie w swoim Uazie planowałem głowicę by zwiększyć stopień sprężania. Sprawdzam każda głowicę w swoim sprzęcie na stole traserskim, praktycznie nigdy nic nie było krzywe.

Po to jest też uszczelka by te najdrobniejsze odchyłki zniwelować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz słyszę, że po każdym zdjeciu głowicy musze ja planować jeśli daje nową uszczelkę. Jedynie w swoim Uazie planowałem głowicę by zwiększyć stopień sprężania. Sprawdzam każda głowicę w swoim sprzęcie na stole traserskim, praktycznie nigdy nic nie było krzywe.

Po to jest też uszczelka by te najdrobniejsze odchyłki zniwelować.

 

To źle robiłeś głowicę planuje się przy każdym jej zdjeciu i założeniu z nową uszczelką. Nie chodzi o planowanie o 1 czy 2 mm żeby zwiększyć stopień sprężania tylko o wyrównanie przed złożeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...