Skocz do zawartości

Honda CBR 929 kontra ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

moj znajomy tez ma zygzaka 1100 i Vmax okolo 270km/h, wiec to by sie moglo zgadzac, natomiast honda pewnie chciala sobie nieco wyniki "podciagnac" skalujac w ten sposob predkosciomierz. To sie chyba czesto zdarza w nowszych sprzetach :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo nie był bym taki siup, jeden ziomek na XJR 1300 w Poznaniu w tym roku robił niskie 1.55 - co ty na to, jednak na pierwszym zakręcie XJR rządzi!

-potwierdzam doskonałe właściwości jezdne XJR,

kumpel miał CBR900, po niej kupił XJR i jest zachwycony, XJR bije na głowe CBRkę jeśli chodzi o prowadzenie w zakrętach :icon_arrow:

Też nie mogłem dać wiary, a jednak

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-potwierdzam doskonałe właściwości jezdne XJR,

kumpel miał CBR900, po niej kupił XJR i jest zachwycony, XJR bije na głowe CBRkę jeśli chodzi o prowadzenie w zakrętach :)

Też nie mogłem dać wiary, a jednak

Wybacz ale w lepsze wlasciwosci jezdne XJR od 900RR Ci nie uwierze.

Twoj kumpel mial chyba jakas krzywa i zdezelowana ta RR :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie wydaje ze ta cebra musiala byc dwusladem :icon_mrgreen:

a właśnie musze Was zaskoczyć tym że Cebra była w bardzo dobrym stanie, osobiście

znam właściciela ma wieloletnie doświadczenie, zawsze dbał o swoje motocykle

i nigdy nie dał by sobie wcisnąć dwuśladowej miny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a właśnie musze Was zaskoczyć tym że Cebra była w bardzo dobrym stanie, osobiście

znam właściciela ma wieloletnie doświadczenie, zawsze dbał o swoje motocykle

i nigdy nie dał by sobie wcisnąć dwuśladowej miny

No to mimo tylu lat doswiadczenia nadal nie umie na motocyklu jezdzic :icon_twisted:

Edytowane przez Angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

 

No to mimo tylu lat doswiadczenia nadal nie umie na motocyklu jezdzic :(

 

A może zwyczajnie ma instynkt samozachowawczy.

Szczególnie w zakrętach.

A z tą prędkością to można sprawdzić licznik,

najlepszy będzie gps bo nawet przy błędzie 2m

jego prędkośc wskazywana jest znacznie dokładniejsza

od wszystkich liczników.

W opcji z rejestratorem :-) błąd będzie już po przecinku.

Skoro wkółko powracają takie dyskusje to czas chyba wyskalować

licznik. Jak to zrobię u siebie cbr 600f4i to przedstawię wyniki.

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jeździłem XJRą więc ...

Primo, XJRa objeżdza CBR1000F jak małe dziecko, zarówno na starcie jak i w zakrętach. Efka to w końcu coby nie mówił zabytek, mocny silnik ale Yama dół ma lepszy. O podwoziu lepiej nie mówić. Jeździłem z kolegą ja na XJRze on na CBR1000F więc samochcący dokonywaliśmy porównań.

Natomiast z z CBR900 niestety XJRa nie wygra, może na starcie, polegnie za to na pewno w zakrętach. Yama ma nisko posadowione podnóżki i MUSI przegrać z każdym sportem na winklach, oczywiście wtedy kiedy jeźdźcy posiadają podobne umiejętności. Jadąc za CBR900 sypałem iskrami z podnóżków ale i tak musiałem zakręty brać wolniej i szerzej. Oczywiście podnóżki można podnieść, wtedy może ... ale wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...