Skocz do zawartości

Biore sie za enduro a interesowałem się ścigaczami:/


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc wszystkim :cool: Mam dosyć głupią prośbę, a wiec od dosyć dawna interesuje się ścigaczami sam je budouje tuninguje ulepszam i wiela takich ale mi już to nudzi i chcę trochę poszaleć wiec zamieżam zabrać sie za enduro, wiem że powiecie że jak nei mam o nich pojecia to lepiej sie tego nei tykać ale jednak chce i proszę o plan budowy enduro czyli wszystko co trzeba kupić te podstawowe rzecz spis i gdzie to mogę dostać i najlepiej z cenami i poprostu ogólnie krok po kroku budowa enduro :icon_biggrin: :icon_razz: wiem że prosze o dosyć dużo ale jednak!! I powiem wam że ścigacze są o wiele prostże od enduro i pamietajcie enduro a nie zwykły cross bo chce tym jeździć po ulicy. Chodzi mi o jakąś Yamaha wybór należy do was! :icon_biggrin:

Z góry dzięki i w ogóle opowieccie mi o enduro bo wiecie ścigacze to przeżytek!

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha:D chyba raczej nie o modele bo chce na nim jezdzic po ulicy. Ale nie wiem czy to jest dobry pomysl zeby kompletnie od zera robic enduro i zreszta jak bys go zarejestrowal jak rame chcesz zrobic z "kawalka rury":icon_biggrin::D:D nie no ale wydaje mi sie ze jest to nie wykonalne. No chyba ze chodzi o modele to sorry:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisał że chce tym jeździć to jak to może być mode ???:|

Teraz tylko pytanie czy sam chcesz to wszystko robić??? tzn spawać rame itp. czy poprostu chcesz kupywać oryginalne części i samemu skręcać ??? moim zdaniem kup sobie jakiś motor jak bardzo chcesz to go rozkręć, skręć i bedziesz miał to samo kilk razy taniej ;]

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magik8888 po przeczytaniu jego wypowiedzi zachciało mi sie z lekka śmiac bo koleś to ubrał tak w słowa jakby był konstruktorem yamahy czy czegoś takiego, dlatego mu napisalem ze ma modele skladac. Jakby napisał że chce składac coś z kartona części to całkiem inna rozmowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory za głupote :icon_biggrin: wydawało mi sie że to raczej mało realne samemu robic ramy itp:P a poza tym lepiej kupić moto i sobie rozkręcic jak mowi kolega bo koszta o wiele mniejsze. chyba że masz kase sporo wolnego czasu i chcesz sobie zrobic super hard exstra enduro każda czesć od czegos innego i w efekcie wyjdzie wieś tunning(bez urazy takie jest moje zdanie)

w wkieu 16 lat moze ma talent jak najlepsi konstruktorzy na swiecie heheh

Edytowane przez Ziele90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoczek nie słuchaj ich ja CI wszystko podpowiem :icon_razz:

Generalnie jestem w stanie CI pomuc jak złożyć fajnego KTM :icon_razz:

części mozna kupić w wiekszości sklepów motocyklowych z tym ze na niektóre trzeba bedzie troszke poczekać :icon_eek:

- rama = 6258zł (sama rama z tylna cześcia bez wachacza, łożysk itp itd

- zawias przód = 5703zł (Lagi, spręzyny i troche wnetrznosci bez uszczelniaczy i śrób)

- przednie koło = 2540zł ( bez tarczy chamulcowej i łozysl)

- tylne koło = 2742zł (bez tarczy i zebatki i łożysk)

- Tylny zawias = 6420zł

- głowica 4T = 2001zł (bez śrób itp)

- lok silnika = 2022zł (samo aluminium bez uszczelek, uszczelniaczy, łozysk)

 

te cześci nie stanowią nawet 60% gotowego motocykla a już kosztują 27,668zł czyli cały motorek wyjdzie Cie dobrze ponad 50,000zł :notworthy:

Powodzenia czekamy na efekty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoczek nie słuchaj ich ja CI wszystko podpowiem lalag.gif

Generalnie jestem w stanie CI pomuc jak złożyć fajnego KTM wink.gif

części mozna kupić w wiekszości sklepów motocyklowych z tym ze na niektóre trzeba bedzie troszke poczekać smile.gif

- rama = 6258zł (sama rama z tylna cześcia bez wachacza, łożysk itp itd

- zawias przód = 5703zł (Lagi, spręzyny i troche wnetrznosci bez uszczelniaczy i śrób)

- przednie koło = 2540zł ( bez tarczy chamulcowej i łozysl)

- tylne koło = 2742zł (bez tarczy i zebatki i łożysk)

- Tylny zawias = 6420zł

- głowica 4T = 2001zł (bez śrób itp)

- lok silnika = 2022zł (samo aluminium bez uszczelek, uszczelniaczy, łozysk)

 

te cześci nie stanowią nawet 60% gotowego motocykla a już kosztują 27,668zł czyli cały motorek wyjdzie Cie dobrze ponad 50,000zł biggrin.gif

Powodzenia czekamy na efekty notworthy.gif

 

 

Pomyliles sie komplet kol excela z piastami i z szprychami ale nie zaplecione 1856zl chyba hahahhahahahahahaha

 

 

A tak na serio to jezeli nie masz dostepu do specjalistycznych maszyn i bedziesz wszyskto robic "na oko" to motor bedzie mial przekoszona geometrie. Na www.bikepics.com masz mnostwo fotek motorow i pewnie samych ram. Co do enduro i crossa to w dzisieszych czas nie roznia sie konstrukcja, ramy sa takie same, czasami nawet zawias ten sam tylko inny olej i innaczej wyregulowany. Powodzenia i Milej pracy

Edytowane przez Tomski_01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za baze proponuje WSK z seri 3

mozna t tego zrobic scigacza i enduro

 

...i czeski pociąg pancerny, znajac życie to kolega własnie chciał zapodać rame od wueski i połączyć różne inne artykuły i zrobić ekstra fure:

- rama WSK - 50 zł

- silnik od CZ cross - 250 zł

- lakier, pędzel itp - 50 zł

- śmiech ludzi patrzących jak pędzisz - BEZCENNY

heheheh POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...