redline Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Dziś miałem okazję pośmigać CBR F4 Sport kumpla. Zaskoczyło mnie jak mocne są heble w porównaniu do moich.U mnie mam wrażenie że całą siła idzie w przewody (oboje mamy seryjne)Duża siła na klamce która nie przekłada się na hamowanie.Zastanawia mnie to bo układ hamulcowy jest niemal identyczny w jednym i w drugim modelu.Czy tak wielka różnica może wynikać z klocków hamulcowych? Ja mam niebieskie nissiny a w sporcie sa oryginały Hondy. Wiem że oryginały lepsze ale nigdy nie podejżewałem że różnica może być tak kolosalna. Układ mam oczywiście odpowietrzony,z odpowietrznikow wychodzi sam plyn.TŁoczki w zaciskach przesmarowane i daja sie wcisnac dwoma palcami więc chyba technicznie są ok. Czy jest jeszcze coś co mógłbym sprawdzić? Troche szkoda wyrzucać te nissiny z przody bo zostało ich jeszcze z 70%. Ale jesli to ich wina to pojda do kosza:/ Znalazłem na allegro oryginały ale cena podejżanie niska.Firma dobrze znana na tym forum:) http://allegro.pl/item139114055_oryginalne...a_cbr_600_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak nie kupisz to się nie przekonasz. Moja rada to kupić u Bogusławskiego i zamontować ae niebieskich Nissinów nie wyżucaj bo one się nie starzeją i zostaną na później. Może przy okazji wymień przewody na stalowe wtedy poczujesz różnicę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Te niebieskie nissiny wyglądają teraz jak tęcza. Mienią się różnymi barwami.Nie wiem czy to oznaka przegrzania czy normalnie tak ma być. Tak czy siak zamówie chyba te oryginały i zobaczymy jak będą hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jeżeli są zeszklone to znaczy że je przegrzałeś, może wystarczy je pociągnąć na papierze ściernym i będą dalej dobre. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jeżeli są zeszklone to znaczy że je przegrzałeś, może wystarczy je pociągnąć na papierze ściernym i będą dalej dobre. Zaraz ide do garażu i spróbuje je delikatnie przytrzeć.Możliwe że się przypiekły choć zrobiłem juz na nich 10tys i wczesniej wcale nie były lepsze.Jak jutro będzie pogoda to przetestuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 powiem jedno , nie zawracaj sobie głowy oryginałami czy złotymi nissinami (o niebieskich już nie wspomne)... jak chcesz poczuć różnice w skuteczności hebli to tylko EBC HH (tez złote)! różnica jest zdecydowana w cenie chyba tańsze jak złote nissny... nowe przewody w oplocie też swoje robią... sprawdzone osobiście , Sławocbr tez bardzo zadowolony z takiego zestawu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Przetarłem klocki papierem,pojeździłem troche żeby się dotarły na nowo i różnica jest duuża. Stopale można dwoma palcami robić. Nie jest to jeszcze dokładnie to czego oczekiwałem ale wiem już że problem tkwi w klockach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) sprawdzone osobiście , Sławocbr tez bardzo zadowolony z takiego zestawu... I to jak ;) Jak poprawić sprawnośc Hamulców?1.Orygainały to nissiny-tylko przemalowane od specow marketingowych Hondy a cena raczej nieporównywalna2.Only EBC HH !!3.GOODRIDGE To też podstawa!! :D Łatwo szybko i romantycznie ;) Edytowane 19 Listopada 2006 przez S?AWO-CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 EBC HH są zbyt twarde i mogą niszczyć szybciej tarcze a pozatym są OK Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Niewdawno wymienilem swoje zjezdzone czarne ( od nowosci - 34tys km) Nissiny HH na niebieskie i skutecznosc hamowania polepszyla sie nieznacznie. Mechanik powiedzial ze jak chce miec dwupalcowe hamulce to musze kupic - Raicingery ( tak przynajmniej uslyszalem ) produkcji francuskiej i bede mial hamulce jak mazenie.Z tylu mam najtanszy model EBC i po 4 tys km nie ma juz polowy grubosci klockow, wiec nastepne klocki to beda niebieskie Nissiny.Nie zrozumcie mnie zle ale jak wstawie bardzo dobre klocki to bede coraz ostrzej jezdzic a to wiadomo jakie ciagnie konsekwencje na drogach publicznych. Pozatym przy zbyt dobrych hamulcach latwo o zablokowanie ktoregos z kol.Moim primo jest zatem najlepszy stosunek trwalosci do ceny i tu chyba niebieskie Nissiny beda najlepsze. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 EBC HH są zbyt twarde i mogą niszczyć szybciej tarcze a pozatym są OK Więc jakie jeszcze można zaproponować zamiast EBC HH, bo przy obecnych Nissinach Niebieskich nie czuje się zbyt komfortowo (bezpiecznie) i zamierzam je zmienić. Czerwone Nissiny ?Złote Nissiny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 . Pozatym przy zbyt dobrych hamulcach latwo o zablokowanie ktoregos z kol. Jasne Nawet kiedyś w jakimś odcinku jednoślada mówił tak jeden gościu u swojej CZ :flesje: :flesje: Samolot kiedy nakręciłeś swoim moto te 4000 km niedawno "chwaliłeś się że przejechałeś ok 1000-1500 i nie masz czasu na jazde i w ogóle itp a tu nagle tyle :crossy: :lalag: :icon_evil: A ta cebra z 92-93 roku ma przejechane 34000 ????? Suuper napewno ten przebieg jest autentyczny :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Złote Nissiny ? Są OK. Nie niszczą tarczy i hamują spoko. Na złotych nissinach i gumowych szlaufach :icon_mrgreen: nigdy nie miałem obawy ze nie wytrzacę prędkości, przeważnie obawiałem się solidnego stopala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 2500 km na EBC przejechal poprzedni wlasciciel. Kiler nie bede usilowal udowodnic ci ze moja CBR ma 34 tys km :icon_mrgreen: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.