LAMASSU Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Mam pytanie czy moze ktos ogladal te sprzety i wie cos o ich stanie? http://moto.allegro.pl/item140619453__yamaha_yz_250f_.html i drugi http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301167 dzieki za informacje. i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250?Napewno tak , bo YZ250f to jest cross a wr to enduro wiec czesci w crossie szybciej sie zuzywaja . Napęd , tłok , zawory itd :) Trzeba się liczyć z wiekszymi kosztami exploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Mam pytanie czy moze ktos ogladal te sprzety i wie cos o ich stanie? http://moto.allegro.pl/item140619453__yamaha_yz_250f_.html i drugi http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301167 dzieki za informacje. i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250?Gdzie Ty bedziesz w Kraku na crossie jezdził :P :) Masz przyczepkę?? (żarcik) :biggrin: Celuj raczej na WR bo ją zarejestrujesz no i koszty utrzymania beda naprawde o wiele mniejsze.Pozdr! Edytowane 11 Listopada 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Rzeczy jak naped sie podobnie zuzywaja bo wr ma pierdo*niecie, pozory myla wr jest mocna jak ktos napisal jak nie masz gdzie latac to naprawde pomysl nad wr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 zajrzyj na ta stronke masz tu specyfikacje obu motocykli a pozniej roznice. http://www.micapeak.com/info/misc/wr250f.html Nie wiem dlaczego mialy by byc roznice w kosztach przy servisowaniupozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Koszta sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gdzie Ty bedziesz w Kraku na crossie jezdził :icon_mrgreen: :biggrin: Masz przyczepkę?? (żarcik) ;) Celuj raczej na WR bo ją zarejestrujesz no i koszty utrzymania beda naprawde o wiele mniejsze.Pozdr!no nie mieszkam tak całkiem w krakowie ale w okolicy i do lasku nie musze jechac po szosie itp. a jak trzeba bedzie to sie przyczepke pospawa ,zawsze ta przyczepka lepsza niz kupowanie enduro bo jak sie cos zepsuje to powrot pewniejszy. glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ta pierwsza YZF na allegro już jest tyle miesięcy że to paranoja. Dlaczego nie chce sie sprzedac?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro.widzisz, i tu sie mylisz, bo enduro ma spokojniejszą charakterystykeprzejedz sie wr250f i yz250f i zobaczysz , bo moze jednak ta ostrzejsza charakterystyka yz ci spodoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) no nie mieszkam tak całkiem w krakowie ale w okolicy i do lasku nie musze jechac po szosie itp. a jak trzeba bedzie to sie przyczepke pospawa ,zawsze ta przyczepka lepsza niz kupowanie enduro bo jak sie cos zepsuje to powrot pewniejszy. glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro.;) przyczepka na moto musi być zarejestrowana :) nadanie homologacji to kolo 500zł + łapówka zeby CI to wogule podbili + rejestracja :) taniej wyjdzie kupić urzywana przyczepkę :) W krakowie co prawda jest kilka badzo fajnych torów crossowych ale sam zobaczsz ze CIe bedzie ciągło dalej w trase po lasach a to sie wiąże niestety z dojazdówkami po ulicy. A pozatym tak jak przedmówca napisał to eduro ma łagodniejszą charakterystyke. zajrzyj na ta stronke masz tu specyfikacje obu motocykli a pozniej roznice. http://www.micapeak.com/info/misc/wr250f.html Nie wiem dlaczego mialy by byc roznice w kosztach przy servisowaniupozdrhehehe :wink: W wiekszości marek nie ma praktycznie zadnych roznic miedzy miedzy modelami cross a enduro :) Jednak najbadziej znaczącą róznicą jest moduł zapłonowy :( to powoduje ze motocykl osiaga wyższe max obroty i ma wiecej koni i jest baaardziej agresywy. Nie wiem czemu tego w róznicach nie napisali :) a to jest oczywiste.Moj KTM rozni sie od EXC tylko zapłonem, wydechem i tylym kołem a reszta to kosmetyka i twardosc zawieszenia :) ale silniki są generalnie te same. Edytowane 11 Listopada 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 sry za offtopic ale sa miejscowosci do jezdzenia w krakowie:Moze nie super cudowne ale np:Lusina jest tam spory las i niezle wertepy.Cechowa ... jest tam las zwany jako "Trupi Las" :DOgolnie chlopaki jezdza taqm rowerami ale tereny swietne, wiele kretych i technicznych dróżek, wiele najrozniejszych hop robionych przez doswiadczonych ludzi, duzo bananow i ogolnie dobre miejsce jak mieszka sie w kraku na kurdwanowie ... gdzuie sa te tory crossowe ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 sry za offtopic ale sa miejscowosci do jezdzenia w krakowie:Moze nie super cudowne ale np:Lusina jest tam spory las i niezle wertepy.Cechowa ... jest tam las zwany jako "Trupi Las" :flesje:Ogolnie chlopaki jezdza taqm rowerami ale tereny swietne, wiele kretych i technicznych dróżek, wiele najrozniejszych hop robionych przez doswiadczonych ludzi, duzo bananow i ogolnie dobre miejsce jak mieszka sie w kraku na kurdwanowie ... gdzuie sa te tory crossowe ? ;)ten lasek c0 wymieniłeś jest sie w stanie przejchac w 15 min... co to za frajda :D http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C06%5C27...620499-full.jpghttp://w1.bikepics.com/pics/2006%5C06%5C27...620501-full.jpg to 2 tory. Jeden jest dość wymagający. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 :) przyczepka na moto musi być zarejestrowana :) nadanie homologacji to kolo 500zł + łapówka zeby CI to wogule podbili + rejestracja :) taniej wyjdzie kupić urzywana przyczepkę :) W krakowie co prawda jest kilka badzo fajnych torów crossowych ale sam zobaczsz ze CIe bedzie ciągło dalej w trase po lasach a to sie wiąże niestety z dojazdówkami po ulicy. A pozatym tak jak przedmówca napisał to eduro ma łagodniejszą charakterystyke.hehehe :biggrin: W wiekszości marek nie ma praktycznie zadnych roznic miedzy miedzy modelami cross a enduro :) Jednak najbadziej znaczącą róznicą jest moduł zapłonowy :flesje: to powoduje ze motocykl osiaga wyższe max obroty i ma wiecej koni i jest baaardziej agresywy. Nie wiem czemu tego w róznicach nie napisali :buttrock: a to jest oczywiste.Moj KTM rozni sie od EXC tylko zapłonem, wydechem i tylym kołem a reszta to kosmetyka i twardosc zawieszenia :) ale silniki są generalnie te same.W ktmie w setach miedzy exc a sx jest sporo różnic. Inny tłok, inne przełożenia w skrzyni, inny gaźnik i membrany, wydech i zapłon. WRka i yzf całkiem inaczej oddają moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 W ktmie w setach miedzy exc a sx jest sporo różnic. Inny tłok, inne przełożenia w skrzyni, inny gaźnik i membrany, wydech i zapłon. WRka i yzf całkiem inaczej oddają moc.czy roznica jest wiec taka ,ze yz250f potrzebuje wyzszych obrotow na uzyskanie odpowiedniej mocy niz wr? zastanawiam sie nad ta yz250f dlatego,ze jest ich wiekszy wybor w sprzedazy i ceny troche lepsze od wr a szukac juz nie mam sily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 czy roznica jest wiec taka ,ze yz250f potrzebuje wyzszych obrotow na uzyskanie odpowiedniej mocy niz wr? zastanawiam sie nad ta yz250f dlatego,ze jest ich wiekszy wybor w sprzedazy i ceny troche lepsze od wr a szukac juz nie mam sily.Też chciałem wr ze względu na rozrusznik i niby tansze utrzymanie. Pojeździłem obiema i yzf lepej mi sie jeździ. WQ porównaniu do wr brutalniej reaguje na gaz i ma wiecej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.