Skocz do zawartości

Czy ktos ogladal te crossy?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy moze ktos ogladal te sprzety i wie cos o ich stanie? http://moto.allegro.pl/item140619453__yamaha_yz_250f_.html i drugi http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301167 dzieki za informacje.

 

i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250?

Napewno tak , bo YZ250f to jest cross a wr to enduro wiec czesci w crossie szybciej sie zuzywaja . Napęd , tłok , zawory itd :) Trzeba się liczyć z wiekszymi kosztami exploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy moze ktos ogladal te sprzety i wie cos o ich stanie? http://moto.allegro.pl/item140619453__yamaha_yz_250f_.html i drugi http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301167 dzieki za informacje.

 

i jeszcze jedno czy serwisowanie yz250f jest duzo drozsze od wr250?

Gdzie Ty bedziesz w Kraku na crossie jezdził :P :) Masz przyczepkę?? (żarcik) :biggrin:

Celuj raczej na WR bo ją zarejestrujesz no i koszty utrzymania beda naprawde o wiele mniejsze.

Pozdr!

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Ty bedziesz w Kraku na crossie jezdził :icon_mrgreen: :biggrin: Masz przyczepkę?? (żarcik) ;)

Celuj raczej na WR bo ją zarejestrujesz no i koszty utrzymania beda naprawde o wiele mniejsze.

Pozdr!

no nie mieszkam tak całkiem w krakowie ale w okolicy i do lasku nie musze jechac po szosie itp. a jak trzeba bedzie to sie przyczepke pospawa ,zawsze ta przyczepka lepsza niz kupowanie enduro bo jak sie cos zepsuje to powrot pewniejszy.

 

glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro.

widzisz, i tu sie mylisz, bo enduro ma spokojniejszą charakterystyke

przejedz sie wr250f i yz250f i zobaczysz , bo moze jednak ta ostrzejsza charakterystyka yz ci spodoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie mieszkam tak całkiem w krakowie ale w okolicy i do lasku nie musze jechac po szosie itp. a jak trzeba bedzie to sie przyczepke pospawa ,zawsze ta przyczepka lepsza niz kupowanie enduro bo jak sie cos zepsuje to powrot pewniejszy.

 

glownie zalezy mi na spokojniejszej charakterystyce 4t wiec nie musi to byc enduro.

;) przyczepka na moto musi być zarejestrowana :) nadanie homologacji to kolo 500zł + łapówka zeby CI to wogule podbili + rejestracja :) taniej wyjdzie kupić urzywana przyczepkę :) W krakowie co prawda jest kilka badzo fajnych torów crossowych ale sam zobaczsz ze CIe bedzie ciągło dalej w trase po lasach a to sie wiąże niestety z dojazdówkami po ulicy. A pozatym tak jak przedmówca napisał to eduro ma łagodniejszą charakterystyke.

 

zajrzyj na ta stronke masz tu specyfikacje obu motocykli a pozniej roznice.

http://www.micapeak.com/info/misc/wr250f.html

 

Nie wiem dlaczego mialy by byc roznice w kosztach przy servisowaniu

pozdr

hehehe :wink: W wiekszości marek nie ma praktycznie zadnych roznic miedzy miedzy modelami cross a enduro :) Jednak najbadziej znaczącą róznicą jest moduł zapłonowy :( to powoduje ze motocykl osiaga wyższe max obroty i ma wiecej koni i jest baaardziej agresywy. Nie wiem czemu tego w róznicach nie napisali :) a to jest oczywiste.

Moj KTM rozni sie od EXC tylko zapłonem, wydechem i tylym kołem a reszta to kosmetyka i twardosc zawieszenia :) ale silniki są generalnie te same.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sry za offtopic ale sa miejscowosci do jezdzenia w krakowie:

Moze nie super cudowne ale np:

Lusina jest tam spory las i niezle wertepy.

Cechowa ... jest tam las zwany jako "Trupi Las" :D

Ogolnie chlopaki jezdza taqm rowerami ale tereny swietne, wiele kretych i technicznych dróżek, wiele najrozniejszych hop robionych przez doswiadczonych ludzi, duzo bananow i ogolnie dobre miejsce jak mieszka sie w kraku na kurdwanowie ...

 

gdzuie sa te tory crossowe ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sry za offtopic ale sa miejscowosci do jezdzenia w krakowie:

Moze nie super cudowne ale np:

Lusina jest tam spory las i niezle wertepy.

Cechowa ... jest tam las zwany jako "Trupi Las" :flesje:

Ogolnie chlopaki jezdza taqm rowerami ale tereny swietne, wiele kretych i technicznych dróżek, wiele najrozniejszych hop robionych przez doswiadczonych ludzi, duzo bananow i ogolnie dobre miejsce jak mieszka sie w kraku na kurdwanowie ...

 

gdzuie sa te tory crossowe ? ;)

ten lasek c0 wymieniłeś jest sie w stanie przejchac w 15 min... co to za frajda :D

http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C06%5C27...620499-full.jpg

http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C06%5C27...620501-full.jpg

to 2 tory. Jeden jest dość wymagający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) przyczepka na moto musi być zarejestrowana :) nadanie homologacji to kolo 500zł + łapówka zeby CI to wogule podbili + rejestracja :) taniej wyjdzie kupić urzywana przyczepkę :) W krakowie co prawda jest kilka badzo fajnych torów crossowych ale sam zobaczsz ze CIe bedzie ciągło dalej w trase po lasach a to sie wiąże niestety z dojazdówkami po ulicy. A pozatym tak jak przedmówca napisał to eduro ma łagodniejszą charakterystyke.

hehehe :biggrin: W wiekszości marek nie ma praktycznie zadnych roznic miedzy miedzy modelami cross a enduro :) Jednak najbadziej znaczącą róznicą jest moduł zapłonowy :flesje: to powoduje ze motocykl osiaga wyższe max obroty i ma wiecej koni i jest baaardziej agresywy. Nie wiem czemu tego w róznicach nie napisali :buttrock: a to jest oczywiste.

Moj KTM rozni sie od EXC tylko zapłonem, wydechem i tylym kołem a reszta to kosmetyka i twardosc zawieszenia :) ale silniki są generalnie te same.

W ktmie w setach miedzy exc a sx jest sporo różnic. Inny tłok, inne przełożenia w skrzyni, inny gaźnik i membrany, wydech i zapłon. WRka i yzf całkiem inaczej oddają moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ktmie w setach miedzy exc a sx jest sporo różnic. Inny tłok, inne przełożenia w skrzyni, inny gaźnik i membrany, wydech i zapłon. WRka i yzf całkiem inaczej oddają moc.

czy roznica jest wiec taka ,ze yz250f potrzebuje wyzszych obrotow na uzyskanie odpowiedniej mocy niz wr? zastanawiam sie nad ta yz250f dlatego,ze jest ich wiekszy wybor w sprzedazy i ceny troche lepsze od wr a szukac juz nie mam sily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy roznica jest wiec taka ,ze yz250f potrzebuje wyzszych obrotow na uzyskanie odpowiedniej mocy niz wr? zastanawiam sie nad ta yz250f dlatego,ze jest ich wiekszy wybor w sprzedazy i ceny troche lepsze od wr a szukac juz nie mam sily.

Też chciałem wr ze względu na rozrusznik i niby tansze utrzymanie. Pojeździłem obiema i yzf lepej mi sie jeździ. WQ porównaniu do wr brutalniej reaguje na gaz i ma wiecej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...