trajka66 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 A moze go za mocno pałujesz i dlatego tyle wciąga :flesje: ? :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Z tego co pamietam to moja Jawka20 (oblachowany skuter) nie lubila jazdy ze zbyt wolnymi obrotami. Te silniki sa raczej szybkoobrotowe - nie to co te polskie silniki wystepujace w Rometach, Komarkach itp.Ja w swoim motorowerku wlaczalem 3 bieg dopiero przy 40km/h (lub troche powyzej 40). 30km/h na 3 to raczej ogolne przymulanie sprzeta z zatkaniem wydechu wlacznie.Odnosnie Vmax to udalo mi sie kiedys wyciagnac te 70km/h i silnik nie byl wcale po zadnym remoncie. Przypomialo mi sie jeszcze cos...Dawno temu rozbieralem skrzynie w tym silniku. Dokladnie nie pamietam, ale zdaje sie ze w tym modelu mozna zakombinowac w skrzyni biegow (mozna zamienic ze soba ktores z par zebatek (chyba jedynke z dwojka ?) i wtedy bedziemy mieli lepsze odejscie jezeli chodzi o zmiane z 1 na 2, ale przy przelaczaniu z 2 na 3 jest juz niestety przepasc.) Pamietam ze przeliczalem sobie przelozenia, i przymierzalem zebatki i zdaje sie ze wszystko pasowalo.(tylko nie wiem czy wystarcza tryby z jednej skrzyni, czy tez trzeba miec druga na czesci ?)Moze u Ciebie ktos pomieszal w skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Wężyk idący z gaźnika przez który wycieka nadmiar paliwa w komorze pływakowej ja nazywam wężykiem spustowym, nie wiem czy jest to poprawne, nie wiem czy masz takie coś u siebie, ale jeżeli mówisz, że Ci troche kapie na cylinder, to też wlicza się do zużycia bęzyny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Jak sobie wywierce jedną dziure w tłumiku to coś sie stanie?Oprucz tego że będzie głośno chodził.Moj silniczek sie ładnie wkręca na obroty,są 2 wnioski co do tego.Albo mam zablokowanego,(choć sprzedawca mowił że wyciągnie coś około 60km/h)allbo ten licznik jest do kitu.On na starcie to do 40km/h(według niego)lata mi strzałka o jakies 10, a przy 40 km/h(dokładnie)tylko troszeczke wibruje.Pewnie przez to że nie jeżdże po asfalcie.Chyba nie mam takiego idealnego bloka przy 40km/h nawet producent muwił że wyciągnie 50,a ja mam silnik po kapitalce.PS.mam normalne duże koło zembate przy kole.Ale jak mi sprzedawca zademonstrował to chyba więcej niż 40 jechał.nie ma mowy montuje licznik od roweruu choć nie wiem gdzie go przypiąć :icon_razz: Edytowane 12 Listopada 2006 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 jeśli kapie ci z gażnika to juz masz cześć odpowiedzi czemu tak duzo pali! koniecznie uszczelnij! moze jeszcze regulacja gaźnika. miałem kiedys orara z silnikiem jawki to pamietam ze jak zle ustawiony gaćnik to moze mieć przyspieszenie a małą v-max. srubka (dysza) do rgulacja skladu mieszanki (o ile pamietam ta od strony trłu motorka) powinna byc odkręcona bardzo mało, niecale 1/4 obrotu albo i mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 O ja. Miałem jakieś dziwne jawki albo gaźniki, bo tam nie ma regulacji składu mieszanki. W tym gaźniku reguluje się tylko poziom paliwa w komorze pływakowej i obroty. A silniczki fakt lubią obroty, a no i ja też uważam, że 3 i 30km/h to katowanie silnika. Skrzyni (o ile dobrze pamiętam) nie da się źle złożyć, chyba, że ktoś użyje siły. Niektóre cylindry miały mniejsze kanały, gaźniki te jakby to nazwać 2 wloty)od strony przyłączania gumy filtra powietrza) miały mniejsze, tłumiki też jakieś przegrody. Odkręć gaźnik od tego kolanka co wchodzi w cylnder i zobacz czy masz kanał wielkości tego w gaźniku czy jest to tylko mały otwór. Jak nie umiesz wrzucać luzu to chyba masz automat do niczego, jak jest w bdb stanie to czuć taki opór przy zmianie biegu, że nie da się o 2 biegi przeskoczyć itp. Jeżeli Ci przelewa się benzyna pokrywką gaźnika to zmniejsz poziom paliwa i daj tam uszczelkę jakby co. A silnik masz po kapitalce jak większość moto w kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 A wiec tak.Po pierwszeJawka wyciaga 70 ... moja yamaha na prostej idzie max 80kmh ... do 60 idzie szybko a potem troche wolniej przyspiesza i sie rozbuja do tych 80 ... mam zalozony cylinder 70cc albo 80cc nie jestem pewien ... a wiec jawka 50 cisnie lepiej niz yamaha 70 ? dziwne ... a tak wogole to jawka duzo pali dosyc... ponad 3,5 litra zawsze palil mojemu kuzynowi a on dosc zadko odwijal manetke do konca ... raczej do polowy ... wiadomo ze jak kapie z gaznika to zawsze mniej zostanie w baku :DPS: Uwazajcie na zakrecanie kranika ... moj kuzyn (simson sr51) nie zakrecil i mu sie plywak zacial i mial calutki wydech w benzynie i ogolnie wszystko ... probowal odpalic i naszczescie nie odpalil ... jak by odpalil to by wybuchl wydech i caly silnik ... ale chyba niezapalil dlatego ze wydech byl pelny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Taka aronia do Jawek. Ogólnie są słabe, jadą maksymalnie 60km/h, w ogóle nie mają przyspieszenia, spalają ogrom paliwa, a jeszcze więcej wylatuje gaźnikiem. Nauczcie się robić poprawnie motorowery to i z czasem japońce nie będę Wam obce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) O ja. Miałem jakieś dziwne jawki albo gaźniki, bo tam nie ma regulacji składu mieszanki. W tym gaźniku reguluje się tylko poziom paliwa w komorze pływakowej i obroty. A silniczki fakt lubią obroty, a no i ja też uważam, że 3 i 30km/h to katowanie silnika. Skrzyni (o ile dobrze pamiętam) nie da się źle złożyć, chyba, że ktoś użyje siły. Niektóre cylindry miały mniejsze kanały, gaźniki te jakby to nazwać 2 wloty)od strony przyłączania gumy filtra powietrza) miały mniejsze, tłumiki też jakieś przegrody. Odkręć gaźnik od tego kolanka co wchodzi w cylnder i zobacz czy masz kanał wielkości tego w gaźniku czy jest to tylko mały otwór. Jak nie umiesz wrzucać luzu to chyba masz automat do niczego, jak jest w bdb stanie to czuć taki opór przy zmianie biegu, że nie da się o 2 biegi przeskoczyć itp. Jeżeli Ci przelewa się benzyna pokrywką gaźnika to zmniejsz poziom paliwa i daj tam uszczelkę jakby co. A silnik masz po kapitalce jak większość moto w kraju.Czyli niby mam złoma czy zablokowanego bo to wielka różnica :eek: zle mnie zrozumiałeś 3 bieg właczam i mam juz 30km/h a nie v max a co do cylindra to nie chce ryzykować odkręcenie tego cholerstwa bo jeszcze coś spiep... a jak sie reguluje poziom paliwa w gazniku ? a co do skrzyni to raczej nie mam w stanie bdb tylko db :)PS.muj licznik jest zjechany (lata mi strzałka) wiec nie wiadomo czy ja nie jade 60km/h ale jesli chodzi o gaznik to cieknie mi od dołu od gory gdzie sie naciska przycisk normalnie złom z tego gaznika i chyba jest nie poprawnie wyregulowany Edytowane 14 Listopada 2006 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Jak odkręcisz taką kopułkę właśnie tam gdzie jest przelew to od spodu będzie taka jakby dysza. Obok jest też blaszka ale ją zostaw w spokoju. Teraz musisz odpowiednio wykręcić tą dyszę. Jak jest wkręcona na maksa to będzie się paliwo przelewać górą, jak wykręcona to nie będzie w ogóle lecieć. Ja to z wprawy robiłem "na oko". Na koniec daj tam uszczelkę i skręć wszystko. W tym gaźniku tylko to się reguluje no i jeszcze obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jak byłem mały to malem ogara i mnie tez nie malo palil , wrzystko zaczeło sie od tego ze mialem kiepska uszczelkę na gaźniku , jeździłem sobie tak . Odpalałemgo pojechalem 1km zgasilem znowu i tak cał czas wiec powiem ci ze to chyba przez to spowodowane jest :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 zmniejszyłem poziom paliwa ale nadal sie wylewa ale tylko troche :buttrock: ale dostał troche mocy czy coś zle zrobiłem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Wylewać się powinno paliwo od góry ewentualnie wtedy kiedy naciskasz guzik przelewu. Poza tym ja tam sobie zawsze wkładałem papierową uszczelkę, na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.