michal_dh Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Czy plyn z chlodnicy ma prawo ubywac ???? W przeciagu ok 500km ubylo mi pol zbiorniczka plynu. Szczelonosc jest bo patrzylem i nie widze wyciekow, nowa uszczelka pod glwoica i cylindrem . No wiec czego to wina ? :P:(:bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 moze masz diurawy waz lub nie tak zeszła sie uszczelka albo chlodnica gdzies lekko puszcza płyn albo masz zbiorniczek wyrownawczy dziurawy dobrze poszperaj :P odczep zbiorniczek nalej do niego wody i dobrze go zamknij i zobacz czy ci nigdzie nie ucieka woda posprawdzaj kazdza czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Sprawdzil bym ale narazie nie mam czasu ani warunkow :D cieplo jest wiec musze polatac a motorek rozbiore jak bedzie PRAWDZIWA zima :banghead: Moze on poprostu paruje ?Pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 A od czego jest korek?? :) Pozatym to plyn ci nie wyparuje, chyba ze na wodzie jezdzisz. Skoro moto normalnie jezdzi to nie ma bata musi byc gdzies wyciek. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 ja na twoim miejscu bym zlał stary płyn i wlał koncentrat midlanda , koncentrat w jakiś stopniu uszczelni wyciek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 wyglada na to ze cos z uszczelka i Ci wciaga plyn rozgrzej motor i wtedy dokrec glowice jesli to nie pomoze nowa uszczelka ale przeciez nowa uszczelka nie powinna piszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 a paruje Ci z wydechu? Bo jeśli tak to może masz uszczelkę spieprzoną i będzie Ci płyn ciągło i go spalało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 a nie przybywa ci przez to oleju???? mozliwe jest ze jakies kanaly wewnatrz silnika sa nieszczelne i woda dostaje sie do oleju. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Michał. Napisałeś że masz nową uszczelkę, więc prawdopodobnie niedawno złożyłeś silnik. Po wlaniu płynu, w niektórych miejscach mogą ci się stworzyć tzw. "poduszki powietrzne" bo płyn nie wszędzie wypełnia. Prawdopodobnie po rozgrzaniu silnika, termostat się otworzył i wymusił obieg cieczy. Wraz z tym usunęły się pęcherzyki powietrza. Stąd niższy poziom w zbiorniczku.Uzupełnij go jeszcze raz. Jak następnym razem znowu ci ubyje to na bank masz gdzieś nieszczelności. Edytowane 9 Listopada 2006 przez krzysiek8104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 przeciez jak by mu spalalo plyn too chyba by sie zatarl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Juz mi spalal plyn i sie nie zatarl i to naprawilem wymieniajac uszczelke :icon_mrgreen: wlasnei nie wiem czy ten plyn chlodnicjzy do skrzyni mi moze nie wpadac :) spruboje jeszcze z dokreceniem glowicy na cieplym silniku :wink::) i powiem czy cos da:) Jak mialem zla uszczelke to caly zbiorniczek potrafil mi "wyparowac" w przeciagu jednej 50 km przejazdzki :) a paruje Ci z wydechu? Bo jeśli tak to może masz uszczelkę spieprzoną i będzie Ci płyn ciągło i go spalało. Nie paruje bo mam nowa uszczelke tak jak napisalem w 1 poscie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 przeciez jak by mu spalalo plyn too chyba by sie zatarl ?nic by sie nie zatarło ponieważ w culindrze jest taka temp że odrazu płyn zostaje zmieniony w parę wodną i uchodzi razem ze spalinami przez wydech a taki objaw jest przy źle złożonej głowicy, lub uzkodzonej uszczelce pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) musisz miec gdzies nieszczelnosc kolo glowicy lub pompy wody wystarczy ze poszedl zimering uszczelniajacy pompe i wszystko bedziesz miec w skrzyni pozdro ! Edytowane 10 Listopada 2006 przez zysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Sprawdzalem olej w skrzyni i nie ma wody :wink: wiec pewnie gdzie szlalfikiem przecieka albo chlodnica jeszcze popatrze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 dociągnij głowice jak najsdzybciej, bo możesz mieć taką bajkę, że na rozgrzany tłok pujdzie zimny płyn chłodniczy i pierścień pęknie i będzie płaćz, napewno uszczelka pod głwowicą!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.