cypek41 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Heh ja nie wiem czy to gdzies pisze ze 25tys i remont trzeba robic?? jezdzi to jezdzi, nie mysl od razu o remontach. A czesci to albo w salonie albo www.larsson.pl i podobne sklepy. Ja jak zamawialem simeringi do silnika czekalem 3 tygdonie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuniu Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) suzuki rg dozywa do 25tys ale pozniej lepiej zrobic remont bo szkoda aby strzelil pierscionek i narobil syfu Wojt@s rg to nie jest stary motor ktory kreci do 7-8tys rg dochodzi do 12tys i napewno ma bardziej wysilony silnik niz w starych sprzetach poniewaz z 80 wycisniete jest okolo 12-13 koni Co Ty pikus za bajki wpisujesz? Jakie 25tyś?? Silniki Rg wytrzymują conajmniej 40tyś km, a dobrze eksplatowane nawet dłużej. Moto nie jest wysilone, bo moment obrotowy się kończy na 6,5tyś obr. Więc jak na 2T to niskie obroty. A żeby pierścień mógł pęknąć to musi wpaść coś do cylindra, a nie po takim krótkim przebiegu... Co za głupoty. A druga sprawa RG80 ma bodajże 10KM, co nie jest jakoś bardzo dużo. Chyba ci się RG z DT pomyliło, albo myślałeś że to indentyczne silniki!Nie udało ci się popisać. PS. Moja Suczka ma przejechane 27tyś- nie wiem jak ją traktowali poprzedni właściciele, ale po regulacji jakoś 100km/h jedzie. Na jałowym trzyma 1,4tyś czyli w normie i we dwie osoby pod górki daje rade. Więc na co remont? ;| Silnik na oryginalnych częściach i dopóki jeździ nie należy się dotykać! Mam większą pewność do tego sprzętu jak jest po takim przebiegu dobrze dotarte że mnie nie zawiedzie, a po remoncie na "odpowiednikach" męczą myśli "czy się gdześ po drodze nie rozsypie". Edytowane 10 Listopada 2006 przez Kuniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 ludzie,moje rg ma 25000 przebiegu i silnik nie był ruszany jeszcze i spręzanie ma ponad 11,5.więc silnik jest w dobrej kondycji i te 15000 jeszcze to spokojnie przelata...to nie jest aprilia czy derbi... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 no to czyli jak wszystko bedzie ok to biore, tylko trzeba sie simaka pozbyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 No sorry ale ja w to nie wierze... 40 tys bez remontu ?? chyba na 3 tłoku... Miałem Honde MBX, miała przejechane 45 tys, i miała 6 szlif cylindra, wiec chyba była remontowana, albo mi sie wydaje.... iża nie komentuje, bo 350 i 15 KM a 80 cc i 12 KM to chyba dwie bajki prawda ? Zostaje przy swojej opini - max 20 tys na jednym tłoku i w 40 tys napewno nie uwierze. BTW, jak nie widac silikonu z pod głowicy to nie znaczy ze moto jest na fabrycznych czesciach... ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Stary Ty te tłoki to z jakies ksiązki bierzesz ze niby 3 tłok? Jak trafiles na jakis dorzniety egzemplarz no to moze mialo 6 szlif.Takie zmiany tłoka to mozna powiedziec o 125ccm bo tam juz sa obroty i moc ale nie tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 mi tez sie wierzyc nie chce ze 40tysiecy sie bez remontu rusza... mialem honde MBX 50, zablokowana. krecila w granicach 9tysiecy max i po przejechaniu 22 do 25 tysiecy juz mi szkoda jej bylo. kompresja odeszla w zapomnienie... jej moc to bylo bodajze 4 konie, niewiele mocniejsza od jawki 50. a suzuki rg ciagnie przy 10 kucykach po 40 tysiecy? moze poprzedni wlasciciel cos kombinowal. wierze, ze oryginalne czesci to jets to, no ale bez przesady... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak cztałem serwisówki niektórych 2t to było zalecane wymiany tłoka z pierścieniami ale bez szlifu co 15-20tys. Wiadomo że po jakimś czasie trzeba zrobić szlif bo inaczej sama wymiana tloku nic nam nie da. Mysle że co druga wymiana tloka powinno robic sie szlif... a co do przebiegu 40tys to jest on raczej nierealny bo to 2t ktore ma slabe smarowanie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 gdzieś na niemieckich stronach czytałem to silniki RG 80 wytrzymują przy prawidłowym użytkowaniu te 40000km i nie jest to nic nadzwyczajnego.moje ma 25000 przebiegu i ma ciśnienie na cylindrze ponad 11,5.koleś na forum pisałże jego rg ma ponad 70000km,tylko już pewnie był robiony silnik. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 chlopaki spokojnie bez takich.wiec tak silnik rg eksplatowany w miare normalnie powinien wytrzymac te40000...ale wiadomo jak jest z dwusowami...tam silniki wytrzymuja roznie. zalecal bym po kupnie motorku zdiac cylinder i obejrzec tlok tzn, sprawdzic czy nie posiada nadpalen, sprawdzic szczelinomierzem luz miedzy tlokiem i cylindrem oraz sprawdzic wał. wtedy bedzie wiadomo najdokładniej w jakiej kondycji stoi silnik zeby potem niebylo niemilych niespodzianek w czasie jakiegos dalszego wyjazdu. pozdrawiam max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Ja miałem RG i musze powiedzieć, że to bardoz fajny motorek. A co do przebiegu. Hm... moja miała 44k i o wymianie tłoka nic nie wiedziałem, ale pewnie raz miało to miejsce. Kiedy ja nią jeździłem kompresja była prawidłowa. Podobno RG wytrzymują przebiegi rzędu 40k i wierze w to. To są całkowicie inne silniczki niż np. w MBX. One nie lubią tak wysokich obrotów. Moja była tak ustawiona, że buta miała od 4 do 6,5 tys. Nigdy nie wrzucałem biegu powyżej 8tys. ponieważnie nie było takiej potrzeby. V.-max mojej wynosił 95km/h. Edytowane 11 Listopada 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Te 40tysięcy bez remontu chyba nie jest realne. sprawdzic szczelinomierzem luz miedzy tlokiem i cylindrem To jest jakaś nowa metoda?Ja myślałem, że tłok się mierzy mikromierzem, a cylinder średnicówką i na tej podstawie się stwierdza luz, ale może przez to, że jestem starej daty. Edytowane 12 Listopada 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Nie no to wyglada ze i ja jestem starej daty :biggrin: Szczelinomierzem pewnie tez sie da aczkolwiek nigdy nie probowalem :flesje: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 wiecie chlopaki...mikromierza nie maja wszyscy i trza sobie radzic..chociaz osobiscie mam go ale wiadomo czy inni maja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Trza se radzić, ciekawe jak dokładnioe tak można to pomierzyć. Przecież zawsze gdzieś nieopodal jest zakład, który robi szlify, to oni mu mogą pomierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.