Skocz do zawartości

suzuki RG


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

suzuki rg dozywa do 25tys ale pozniej lepiej zrobic remont bo szkoda aby strzelil pierscionek i narobil syfu

 

Wojt@s rg to nie jest stary motor ktory kreci do 7-8tys rg dochodzi do 12tys i napewno ma bardziej wysilony silnik niz w starych sprzetach poniewaz z 80 wycisniete jest okolo 12-13 koni

 

Co Ty pikus za bajki wpisujesz? Jakie 25tyś?? Silniki Rg wytrzymują conajmniej 40tyś km, a dobrze eksplatowane nawet dłużej. Moto nie jest wysilone, bo moment obrotowy się kończy na 6,5tyś obr. Więc jak na 2T to niskie obroty. A żeby pierścień mógł pęknąć to musi wpaść coś do cylindra, a nie po takim krótkim przebiegu... Co za głupoty. A druga sprawa RG80 ma bodajże 10KM, co nie jest jakoś bardzo dużo.

 

Chyba ci się RG z DT pomyliło, albo myślałeś że to indentyczne silniki!

Nie udało ci się popisać.

 

PS. Moja Suczka ma przejechane 27tyś- nie wiem jak ją traktowali poprzedni właściciele, ale po regulacji jakoś 100km/h jedzie. Na jałowym trzyma 1,4tyś czyli w normie i we dwie osoby pod górki daje rade. Więc na co remont? ;| Silnik na oryginalnych częściach i dopóki jeździ nie należy się dotykać! Mam większą pewność do tego sprzętu jak jest po takim przebiegu dobrze dotarte że mnie nie zawiedzie, a po remoncie na "odpowiednikach" męczą myśli "czy się gdześ po drodze nie rozsypie".

Edytowane przez Kuniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorry ale ja w to nie wierze... 40 tys bez remontu ?? chyba na 3 tłoku... Miałem Honde MBX, miała przejechane 45 tys, i miała 6 szlif cylindra, wiec chyba była remontowana, albo mi sie wydaje.... iża nie komentuje, bo 350 i 15 KM a 80 cc i 12 KM to chyba dwie bajki prawda ? Zostaje przy swojej opini - max 20 tys na jednym tłoku i w 40 tys napewno nie uwierze. BTW, jak nie widac silikonu z pod głowicy to nie znaczy ze moto jest na fabrycznych czesciach... ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez sie wierzyc nie chce ze 40tysiecy sie bez remontu rusza...

 

mialem honde MBX 50, zablokowana. krecila w granicach 9tysiecy max i po przejechaniu 22 do 25 tysiecy juz mi szkoda jej bylo. kompresja odeszla w zapomnienie... jej moc to bylo bodajze 4 konie, niewiele mocniejsza od jawki 50.

a suzuki rg ciagnie przy 10 kucykach po 40 tysiecy? moze poprzedni wlasciciel cos kombinowal. wierze, ze oryginalne czesci to jets to, no ale bez przesady...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cztałem serwisówki niektórych 2t to było zalecane wymiany tłoka z pierścieniami ale bez szlifu co 15-20tys. Wiadomo że po jakimś czasie trzeba zrobić szlif bo inaczej sama wymiana tloku nic nam nie da. Mysle że co druga wymiana tloka powinno robic sie szlif... a co do przebiegu 40tys to jest on raczej nierealny bo to 2t ktore ma slabe smarowanie itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na niemieckich stronach czytałem to silniki RG 80 wytrzymują przy prawidłowym użytkowaniu te 40000km i nie jest to nic nadzwyczajnego.moje ma 25000 przebiegu i ma ciśnienie na cylindrze ponad 11,5.koleś na forum pisałże jego rg ma ponad 70000km,tylko już pewnie był robiony silnik. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki spokojnie bez takich.

wiec tak silnik rg eksplatowany w miare normalnie powinien wytrzymac te40000...ale wiadomo jak jest z dwusowami...tam silniki wytrzymuja roznie. zalecal bym po kupnie motorku zdiac cylinder i obejrzec tlok tzn, sprawdzic czy nie posiada nadpalen, sprawdzic szczelinomierzem luz miedzy tlokiem i cylindrem oraz sprawdzic wał. wtedy bedzie wiadomo najdokładniej w jakiej kondycji stoi silnik zeby potem niebylo niemilych niespodzianek w czasie jakiegos dalszego wyjazdu.

pozdrawiam max264

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem RG i musze powiedzieć, że to bardoz fajny motorek. A co do przebiegu. Hm... moja miała 44k i o wymianie tłoka nic nie wiedziałem, ale pewnie raz miało to miejsce. Kiedy ja nią jeździłem kompresja była prawidłowa. Podobno RG wytrzymują przebiegi rzędu 40k i wierze w to. To są całkowicie inne silniczki niż np. w MBX. One nie lubią tak wysokich obrotów. Moja była tak ustawiona, że buta miała od 4 do 6,5 tys. Nigdy nie wrzucałem biegu powyżej 8tys. ponieważnie nie było takiej potrzeby. V.-max mojej wynosił 95km/h.

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 40tysięcy bez remontu chyba nie jest realne.

 

sprawdzic szczelinomierzem luz miedzy tlokiem i cylindrem

To jest jakaś nowa metoda?

Ja myślałem, że tłok się mierzy mikromierzem, a cylinder średnicówką i na tej podstawie się stwierdza luz, ale może przez to, że jestem starej daty.

Edytowane przez malys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...