reminator Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 pytanko chcialbym zima sprawdzic czy wszystko gra, wiec musze zajrzec do silnika poczyscic troche i.t.d. chcialbym wiedziec co musze na pewno kupic i wymieniac po rozebraniu silnika na srubki, bo jesli wsio bedzie ok niechcialbym czekac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Napewno uszczelki, simmeringi najlepiej od razu i jeżeli dawno nie były zmieniane to łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 jak kolega wyżej + jeszcze tłoczek i nowy olej do skrzyni Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 wczoraj wieczorem romawialem z bylym zawodnikiem krosowym i stwierdzil ze mam to lac dopoki nie jezdze w zawodach to mam zaczac grzebac jak przestanie jechac ... wiec chyba go poslucham i tylko wyczyszcze i zakonserwuje sprzet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 no jak tak twierdzi to zrób tak nie wymieniaj tłoka, poczekaj aż ci pierścień pęknie i wtedy zapytaj go , czy jednak wtedy nie powinieneś zrobić remontu?, będziesz miał cylinder albo do naprawy albo do wyżucenia, w najlepszym wypadku, pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Mam pytanie masz 30 lat i jezdzisz na takim malym moto KX65?? O ile dobrze wiem to moto dla dzieci... Chyba ze sie myle?? :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 nie to moto mojego 8 letniego dzieciaka ale chyba jeszcze nie moge od niego wymagac by sam serwisowal sprzet co ?? no jak tak twierdzi to zrób tak nie wymieniaj tłoka, poczekaj aż ci pierścień pęknie i wtedy zapytaj go , czy jednak wtedy nie powinieneś zrobić remontu?, będziesz miał cylinder albo do naprawy albo do wyżucenia, w najlepszym wypadku, pozdro:)hmmmm kiepska propozycja tylko jak czytam ze powinienem co 20 godzin zmieniac tlok to musialbym juz 6 razy wymieniac tlok .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Jeżeli jest użytkowany z przeznaczeniem jakim wyszedł z fabryki - zawody, to nie powinno się w ogóle zastanawiać tylko zmieniać tłoczek. Te silniki wysoko się kręcą przez to trzeba tak często zmieniać tłoki, a mimo wszystko 120 godzin na jeden tłok, to dużo, chyba, że jeździ się jak staruszkowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 no mlody nie fruwa ale tez trzyma mu obroty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Po 120 godzinach na pewno należy wymienic tłok ...Mi mówiono, że przy amatorskiej jeździe 40 godzin to max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Po 120 godzinach na pewno należy wymienic tłok ...Mi mówiono, że przy amatorskiej jeździe 40 godzin to max.no tak tylko gdybym tak zrobil to wymienialbym juz 3 razy tlok liczac koszta lepiej poczekac az walnie i zalozyc potem nowy tlok cylinder itd ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 zmierz cisnienie w cylindrze jesli ma slabe wymieni tlok i niech syn lata dalej bo szkoda aby strzelil pierscien i narobil strasznego syfu a napewno taniej wynisie wymiana tloka niz tlok z cylindrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 zmierz cisnienie w cylindrze jesli ma slabe wymieni tlok i niech syn lata dalej bo szkoda aby strzelil pierscien i narobil strasznego syfu a napewno taniej wynisie wymiana tloka niz tlok z cylindremhmmm pewnie masz racje i to bardzo dobry pomysł tylko jak zmierzyc cisnienie w motorze bo w samochodzie podłączam sprzęt i kręce a tu ?? no i jakie powinien miec ciśnienie zgory dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 myslalem nad tym i wymyslilem albo walnac ostro w kopke pare razy lub jeszcze myslelm zeby klucz nasadkowy na magneto i jakos go przykrecic do wiertarki i wiertarka zakrecic wiec niech lepiej w tej sprawie sie wypowie kto juz to robil a cisninie okolo 9- wzywz atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 to najpierw zobacze z tym kopaniem ... a potem jakby co zabiore sie do rozbiorki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.