Skocz do zawartości

Przód w GS500


Breżniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dłuzszej przerwie. :smile: W tej chwili ujeżdżam GS500 E z 93r i mam pewien problem z przednimi teleskopami. Otoz w czasie niewielkiego uginania przodu dochodzi w nim stukanie. Olej został wcześniej wymieniony po przez odessanie starego i wlanie nowego do odpowiedniej wysokości poziomu bez demontarzu amorka. Poziom wziołem z serwisowki dla tego modelu ale byc moze wlałem nie dokłanie. Olej wlany to 10W. Zastanawiam się czy przyczyna owych stuków jest olej , zły jego poziom i ewentualne zanieczyszczenia po starym oleju czy konieczna jest wymiana tulei ślizgowych. Luzu na goleniach po wykręceniu koła i błotnika nie wyczówam . Jaki potrzebny jest rozmiar klucza imbusowego bu przytrzymać tłoczysko w celu odkręcenia śruby w celu jego demontażu? Co jeszcze moze byc zuzyte w środku amora. Ewentualnie czy ktoś zna miejsce w sieci gdzie mozan kupić zestw naprawczy amortyzatorow przednich do GS-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam cale wnetrznosci do przedniego zawieszenia do GS-a - pochodza one od GS-a chyba 93r (nie pamietam) w kazdym badz razie bez regulacji twardosci nastawiania. Jesli bylbys zainteresowany to wal smialo na PW ( nie wiem czy wymiana ci w czyms pomoze - ale sluze pomoca ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... mi też kiedyś stukało w zawiasach CB450S, ale po wymianie tulejek problem zniknął...

Może nie wyczuwasz luzu w położeniu na max wysunięte, ze względu że tam nie jest wytarte, bo zawieszenie pracuje w innym położeniu pod obciążeniem. Spróbuj lekko wcisnąć i wtedy sprawdź luz, użyć trzeba sporej siły szarpiąc....

Pozdro Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny są ok. Podobnie spacery. Czy w tłoczysku są jakieś elementy mogące powodować stukanie w czasie pracy amora?

W tej chwili pogoda nie pozwala na siedzenie w garażu ale na wiosne trzeba będzie to rozebrać . Najgorzej , że nie mogę znależć w necie sklepu z tulejkami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mim przypadku luz w tulejkach tarczy odpada ponieważ to sprawdziłem w pierwszej kolejności , podobnie zacisk hamulca. Stuk występuje tylko w czasie ugięcia. Tłumienie występuje w całym zakresie ruchu teleskopu.

 

Nie wiesz Adamie jakim kluczem trzeba przytrzymać od srodka tłoczysko by wykręcic dolna śrubę imbusową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...