pack84 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 juz niby znalazlem dwóch typow co wołaja spoko ceny za te czesci. jeden moze rozkrecic mi silnik tylko dla tego kola zebatego, jeden trybik za dosyc atrakcyjna kase. drugi typ za 200zł kompletna skrzynie oferuje z modelu 88 czyli tego samego co mój. dokladnie kaze sobie zdjecia porobić tych czesci jakby co. teraz mam troche czasu zeby poszukać gdzie indziej bo zanim oni rozkrca te silniki to minie...bekriss jakbys mogl to bardzo bym Cie prosil o to zebys mi podal namiary do goscia chociaz mam w Krakowie salon i serwis yamahy i pewnie tam zadzwonie jednak parzac na ceny to takie kolo zebate z 200zł bedzie samo kosztować heh. co do tego ze sie wymienia parami koła to wiem tyle ze ja naprawde mam nietkniete te koła, i jedno i drugie jest bez sladów zużycia, to jakis pech ze ten zabek strzelił chyba. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ale zmien 2 kola, bo to z wyrobanymn zabkiem moglo nadwyrezyc zeby na 2 kole. Wez cala szkrzynie zawsze sie to przyda troszke zapasowych gratow :) . Nowy tryb w serwisie 1 szt kosztuje jakos 350 zl . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 teraz pozostaje tylko czekać na czesci. dzieki koledzy za pomoc, ten temat pewnie bedzie jeszcze w uzytku bo po zrobieniu skrzyni nadejdzie czas na zrobienie uszczelki pod cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 zrobilem zdjecie temu uszkodzonemu trybowi, mozecie mi powiedziec jaki jest jego stan? w sumie to moja pierwsza skrzynia wiec nie mam odnosnika chociaz sladów zuzycia nie ma wg mnie procz tego wylamanego zeba:http://img511.imageshack.us/my.php?image=kol4gz1.jpg http://img48.imageshack.us/my.php?image=kol1ih8.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 zrobilem zdjecie temu uszkodzonemu trybowi, mozecie mi powiedziec jaki jest jego stan? A to żeś fotki trzasnął... :) Jak już chcesz cos pokazać, to zrób zdjęcia powierzchni roboczych zębów. A co do stanu rzeczonego koła, to bez jednego zęba nadaje się na złom, i nikt Ci tu raczej nic ciekawego nie wymyśli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) hehe no ja wiem ze na złom albo na pamiatke na sciane tylko chodzi mi o ocene własnie zuzycia tego kola gdyby np nie bylo rozwalone:) ponizej inne foty:http://img293.imageshack.us/my.php?image=kol2qm2.jpghttp://img293.imageshack.us/my.php?image=kol3ix5.jpg Edytowane 6 Listopada 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Sorry za offt topic ale mam do ciebie pytanie pack84 Tobie tez podczas zmiany na drugi bieg z pierwszego skrzynia glosno pracuje?? Kiedys czytalem ze niektore yamahy mialy taka przypadlosc jak glosno pracy skrzyni przy wrzucaniu na 2. Przy redukcjach jest cicho (oczewsicie z miedzygazem) i w gore na innych biegach tez ale czasami mozna uslyszec stuk przy wrzucaniu 2.Szczegolnie kiedy rozkrece na 1 silnik do wysokich obrotow bo powiedzmy do 5000 wyczulem skrzynie tak ze jest cicho. Mozliwe juz mam lekko zuzyty 2 bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 tak bekriss, to fakt skrzynia podczas wrzucenia na jedynke robi glosny stuk oraz szarpniecie a pozniej na dwojke także daje o sobie znać. u mnie tez tak jest z tym ze chyba nie przez zuzycie elementow bo tak jak mowie wszystkie trybka sa w nienagannym stanie. czyli mozna wywnioskować ze tak musi byc. ja nigdy nie mialem problemow z wyskakiwaniem biegów czy cos w tym stylu. przy redukcji tez mam cicho ale nie robie miedzygazow chyba ze dosyc mocno redukuje. w normalnej jezdzie to tylko sprzeglo i bieg w dól. kurcze patrzac na te wszystkie elementy dolnej czesci silnika i widzac je w nienaruszonym stanie chcialbym zeby byl jakis motocykl bardziej sportowy z silnikiem identycznym jak w xj z tym ze o pojemnosci 750-900 ccm. to bylby naprawde dobry motocykl, bardzo trwały,silnik prosty w naprawie bez fajerwerków. szkoda ze xj 900 jest wielka krową ktora nie ma chociaz troche zaciecia sportowego. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 do mechaników kieruje to pytanko:) czy łańcuch alternatora powinien mieć jakiś luz? mój niestety ma i chyba za dużo, jakies 2-2,5 cm mozna nim ruszac w obie strony( po jednej stronie kiedy wtedy kiedy po drugiej jest naciagniety. Wyglada to jakos tak jak na fotkach:http://img143.imageshack.us/img143/2720/obraz0026vh4.jpghttp://img96.imageshack.us/img96/1010/obraz0027ea7.jpg a to tak dodatkowo jak wyglada xj bez niczego heh:) http://img96.imageshack.us/img96/6951/obraz0023sp2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Ok mam już zebatke 1 biegu (w yamasze powiedzieli mi za nową 240zł) i dorwałem używany łańcuch wstepnego przeniesienia napedu. teraz do speców: jak sprawdzić zuzycie łancucha tego co kupiłem (cena mała wiec zaryzykowałem) bez rozbierania tamtego - chce jakos to obadać zeby na darmo sie nie pchać w ściaganie wału oraz korb i tłoków. macie jakies pomysły? może zmierzyć i porównać suwmiarką jakoś?tak to wygląda : http://img294.imageshack.us/img294/681/asmt1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Odlicz np. dziesięć osiek na starym łancuchu, zmierz i porównaj z analogicznym odcinkiem na "nowym". Oczywiście łańcuch może być rozciągnięty nierówno, dlatego wypadaloby zmierzyć każdy w kilku miejscach. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Ja slyszalem tylko tyle ze jak sie polozy ten lancuch pionowo to gorna czesc nie powinna dotykac dolnej. Jesli nie dotyka to jest wporzo. Tyle ze to nie jest bardzo precyzyjne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 (edytowane) cos w tym jest Lime http://img110.imageshack.us/img110/8396/21om6.jpg - kurcze gdybyś wypowiedzialbys sie wczesniej albo przeczytalbym serwisowke a nie tylko patrzyl na obrazki:) to kazałbym zrobic sprzedajacemu zdjecia tego łancucha przed wyslaniem. a zalozony łancuch, ten ktory u mnie jest w silniku jeszcze zbadam suwmiarką. wczesniej podloze jakis plaskownik pod niego zeby bylo dokladnie i porownam dlugosci.pozdro Edytowane 21 Listopada 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 (edytowane) cos w tym jest Lime http://img110.imageshack.us/img110/8396/21om6.jpg - kurcze gdybyś wypowiedzialbys sie wczesniej albo przeczytalbym serwisowke a nie tylko patrzyl na obrazki:)A ten co kupiles dotyka? Niezdatny jest? Ja jestem wstrzemiezliwy co do wypowiedzi bo nie chce palnac jakiegos glupstwa :icon_rolleyes: Edytowane 21 Listopada 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 To sa dwa sposoby badania wyciagniecia lancucha : - na ugiecie, - na podana dlugosc stalej ilosci ogniw. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.