arielu Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witajcie!Czy przy przebiegu DragStara okolo 25tys kilometrów fioletwe wydechy są złym znakiem, czy był katowany, czy moze jest jakis inny powód tego zabarwienia. Czy powinienem sie tego obawiac, czy to nic powaznego. Podaje linka ze zdjeciem. Za info dzieki. http://www.bzsz.prv.pl/my/22.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Moze byc kilka przyczyn tego przypalenia zle ustawiony zaplon gorszej jakosci paliwo i inne ale wedlog mnie nie jest to obiaw dobrego traktowania motora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prot Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Kupując Draga w salonie, poinformowano mnie o kontrolowaniu temperatury silnika i wyłączeniu w odpowiednim momencie ssania, ze względu na możliwość zabarwienia wydechów w pobliżu - rzecz jasna - cylindrów. Mam nakręcone 21 tys. na tym Dragu, o przestrodze pamiętam i wydechy są w stanie niezmienionym. Chcę dodać, że z racji latania raczej z ludźmi, którzy jeżdżą raczej ostrzej, Drag na wszelkich imprezach dostaje nieźle popalić, więc myślę że przyczyną nie jest np. zbyt ostra jazda. Myślę, że jedną z przyczyn może być "zapominanie" o włączonym ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 To co napisal Prot jest mozliwe ale bedzie to przebarwienia zaraz za cylindrami a nie na dlugosci polowy rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Dziwne, bo w oryginałach nie spotkałem się z zabarwieniem na tej wysokości. Jak wcześniej - prędzej przy cylindrach. Okiem laika - a zawory? Jakby mieszanka dopalała się w wydechach (przypominam, nie jestem ekspertem). Orygianły mozna znaleźć w miarę tanio, albo jakies tuningowe. Byle z silnikiem było spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Dziwne... XVS ma pewnie podwójną rurę? Wydech przegrzewa sie od zbyt wysokiej temperatury - może ktoś ostro śmigał na pustych wydechach? Albo rzeczywiście zostawił na długo pracujacy silnik i wyciągniete ssanie... Tak cyz siak nie jets to dobry objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Skleroza nie poplaca ... niestety. Zawsze bede pamietac by wylaczyc ssanie ... przepalone przy cylindrach wydechy oskarżycielsko beda mi o tym przypominać ... moze nie az tak przepalone jak u Kolegi ale zawsze to razi oko :bigrazz: PozdrawiamKjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 niektórzy specjalnie przypalają palnikiem, żeby uzyskać taki kolor... co jak już pisał pompka, też nie jest to dobry objaw traktowania moto :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) a ja spotkałem się z przebarwieniami i to na tłumikach właśnie tam gdzie jest podwójny - powód koleś wiercił wydechy i oczywiście co poszedł po boku i niezauważył że popierdolił aż do zewnętrznej warstwy a mineło może ze 3 tygodnie od wiecenia do pojawienia się przebarwień ale z obserwacji tego zdjęcia (a właśnie szukam draga dla małżonki) widzę że masz zdjęte drugą zewnętrzną część wydechów (napewno na tym krótkim odcinku) i jeszce nigdy nie spotkałem się aby w taki sposób wydechy się przebarwiły - cuś nie tak jest z tylnym cyliderem - tak jak to mówi Ser Pompkausunięcie tego to już nie problem ale trza będzie nabyć dość drogi specyfik pozdrawiamklaus Edytowane 31 Października 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 U kumpla takie coś polerowaliśmy pastami polerskimi i tarczą (u galwanizatorów mozna kupić za grosze takie, które oni juz nie wykorzystają). Idealnego chromu raczej się nie uzyska i to bedzie zabieg zewnętrzny. Przyczyny trzeba ustalić i usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Albo moto było katowane, albo ktoś zostawił na zapalonym silniku na jakiś czas. Mój kolega tak sobie załatwił wydechy ale nie w takim stopniu jak na fotce. Co do mechaniku zgadzam się z kolegami. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Co do przebarwień w wyniku zbyt bogatej mieszanki nie bede sie wypowiadał, przy ssaniu fakt ale to tak jak mowili poprzednicy raczej w przedniej czesci wydechu. Czasami zdarzają sie przebarwienia w miejscu laczenia koncówki wydechu z rurą na wskutek obluzowania sie obejmy( wiercenie, uderzenie itp.) właśnie tak wyglądające jak na wydechu z przedniego cylindra. Ale przyznam , że rura tylnego to zagadka i raczej podejrzewam ,że po prostu ktos przegrzał tylni garnek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Albo moto było katowane, albo ktoś zostawił na zapalonym silniku na jakiś czas. Mój kolega tak sobie załatwił wydechy ale nie w takim stopniu jak na fotce. Co do mechaniku zgadzam się z kolegami.Tak właśnie to ja jestem tym kolegą. Popełniłem popdstawowy błąd.Po odpaleniu maszyny na ssaniu zadzwonił telefon. Podczas rozmowy która była za długa silnik wskoczył na wyższe obroty.Po zakończeniu rozmowy pokazał się wstrętny obrzydliwy fiolet na chromach. Zapłaciłem podatek od głupoty. Wydech trzeba było zdemontować i pochromować. Po całym sezonie fiolet na szczęście już nie wyszedł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 To ja powiem tak: znam to zdjecie, poniewaz pochodzi z angielskiego Ebaya i obserwuje ta aukcje, poniewaz cena jest podobna do mojego i jestem ciekawy za ile pojdzie :) .Motor jest z 98 roku, czyli juz nie mlody a ma DOPIERO przejechane 14 tysiecy z hakiem.Tak ma duzo sprzetow sprzedawanych przez angoli i moim zdaniem wynika to z tego ze motory sa rzadko uzywane, ale za to dostaja porzadnie w dupe. Tu jest link do tej aukcji: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...AMEWA%3AIT&rd=1 Ja tez mam Draga z 98 roku z przebiegiem 43000 mil i jest jak nowka sztuka. Koles eksploatowal go dlugo i ciagle a nie katowal.Kolesie co malo jezdza jak juz odpala sprzeta to szaleja na nim robiac 20 mil ale ostro jezdzac, wiec i nagrzewaja sie kolanka i stad te przebarwienia.To normalne bo dla niektórytch motocykl nie sluzy do CIOGLEJ jazdy, tylko raz w miesiacu. Moj sasiad ma nowke sztuke Harasia i ciagle trzyma go w garazu jezdzac samochodem :) A ma go chyba ze 4 miechy :) Natomiast spokojnie jezdzi i wiem ze sprezet jest dobrze ulozony :eek: Takie jest moje zdanie. Howk !!! Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 To ja powiem tak: znam to zdjecie, poniewaz pochodzi z angielskiego Ebaya i obserwuje ta aukcje, poniewaz cena jest podobna do mojego i jestem ciekawy za ile pojdzie :eek: .Motor jest z 98 roku, czyli juz nie mlody a ma DOPIERO przejechane 14 tysiecy z hakiem.Tak ma duzo sprzetow sprzedawanych przez angoli i moim zdaniem wynika to z tego ze motory sa rzadko uzywane, ale za to dostaja porzadnie w dupe. Tu jest link do tej aukcji:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...AMEWA%3AIT&rd=1 Rozwiałes moje wątpliwości. Puste wydechy = przegrzewanie silnika. Jak rury zmieniły kolor na fiolet to mocno obawiałbym się o stan głowicy (i reszty silnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.