Strzalek Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastarcja przez tlumik ?? wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastracja przez tlumik ??Jasne, Zobaczcie na wydechy w crosowych 4T jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 czy rura w srodku tlumika ma byc stalowa czy z nierdzewki jak reszta tlumika ?? i co daja te dziuirki wiercone wzdluz calel tej rury , mozna je nie wiercic :bigrazz: i wstawic poprostu rure obwinieta wata dookola Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 dziurki daja ci to, ze wydech bedzie zyl w zgodzie z twoimi bebenkami sluchowymi :bigrazz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 hehe no ale to kupa roboty :bigrazz: nawiercic taka rure Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 http://img278.imageshack.us/my.php?image=wydexxxjt7.jpg :bigrazz: a coś takiego ? hehehehe jak to loko nie mam jeszcze motorku a już do niego wydech będę może robił ........chciałem z aluminium cały wykonać ( mam spore możliwości itp ) , w środku ta „tuba” ponawiercana a po miedzy wata jak myślicie ? a nie zna ktoś jakiejś strony jak robić wydechy, jakie wymiary do danej pojemności itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 No dobra to mam pyt drobne. Robi mi sie wydech do LC4, materiał na rury wewnętrzne jak i blache zewn, kwasówka. tylko zastanawiam sie nad zgraniem tego, nie wątpie że iglica pójdzie w górę, dysza dostanie wiertłem na 190 ale co z zaworami i zapłonem? nie przyspieszyć parę stopni zapłonu? Miałem oryginalny cichy wydech i palił jeździł jak zegarek, powiedźcie mi pare słów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolo83 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) ja osobiscie mysle nad kupnem tegohttp://moto.allegro.pl/item166749182_nowe_...jaka_cena_.html co o tym sadzicie?? cena nie najgorsza, wyglada na dosyc dobrej jakosci.. ale na razie i tak tylko mysle nad tym bo kasy brak.. (robie licencje).. ps. slyszalem gdzies ze od przelotowego tlumika moga sie zawory wypalac?? prawda czy mit?? Edytowane 17 Lutego 2007 przez bartolo83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) prawda z zaworami - tlumik nie sluzy wylacznie do wyciszania dzwieku , ale nikt nie stwierdzil od jakiej jazdy i po jakim czasie szlak trafi zawory i gniazda. Ten tlumik ci nie wjdzie , sam mialem go kupic ale po pomiarach stwierdzilem ze za duzo kombinacji. Edytowane 17 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam, jaki efekt moze dac wywiercenie w tlumiku paru dziur? CHodzi o Yamahe Xt 600 oczywciscie 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolo83 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 prawda z zaworami - tlumik nie sluzy wylacznie do wyciszania dzwieku , ale nikt nie stwierdzil od jakiej jazdy i po jakim czasie szlak trafi zawory i gniazda. Ten tlumik ci nie wjdzie , sam mialem go kupic ale po pomiarach stwierdzilem ze za duzo kombinacji. to jezeli moga sie wypalic zawory i gniazda to czy ma sens zakladanie przelotowego tlumika??czy da to taki efekt ze mozna ryzykowac wypaleniem tych zaworow??a masz moze jakiegos na oku z allegro?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 to jezeli moga sie wypalic zawory i gniazda to czy ma sens zakladanie przelotowego tlumika??czy da to taki efekt ze mozna ryzykowac wypaleniem tych zaworow??a masz moze jakiegos na oku z allegro??Podstawa to dobrze wyregulować gaźnik po zmianie wydechu. Wtedy zjawisko wypalania minimalizuje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Nie wiem ile w tym prawdy,ale slyszalem (na przykladzie dr 350) ,ze najlepiej przerobic oryginalny tlumik - zostawic przednia czesc w oryginale,a jedynie z koncowka powalczyc - wieksza srednica itd . Kupilem nie dawno DR 350 i wlasnie taka przerobke w niej tez spotkalem.A najlepiej kupic dedykowany,ale ... $$ :buttrock: Edytowane 18 Lutego 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 ja przerobilem nieznacznie swoj , dzwiek jest cichy ale bardziej basowy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 a jak strzałku regulować? iglice w gore? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 a jak strzałku regulować? iglice w gore? Zwiększasz na iglicy dawke paliwy i dysze dajesz wiekszą przerabiał to u siebie mi waliło ogniem z rury nawet zmiana samych dysz nic nie dała,po tym zabiegu nic nie strzela czyli ma dobra mieszanke co do gniazd zaworowych to raz pisał Dominik że musiałbyś robić 20000 km rocznie zeby się o to martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.