Skocz do zawartości

Wydech Przelotowy


>DANIEL<
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastarcja przez tlumik ??

 

wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastracja przez tlumik ??

Jasne, Zobaczcie na wydechy w crosowych 4T jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy rura w srodku tlumika ma byc stalowa czy z nierdzewki jak reszta tlumika ?? i co daja te dziuirki wiercone wzdluz calel tej rury , mozna je nie wiercic :bigrazz: i wstawic poprostu rure obwinieta wata dookola

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img278.imageshack.us/my.php?image=wydexxxjt7.jpg :bigrazz:

 

a coś takiego ? hehehehe jak to loko nie mam jeszcze motorku a już do niego wydech będę może robił ........chciałem z aluminium cały wykonać ( mam spore możliwości itp ) , w środku ta „tuba” ponawiercana a po miedzy wata jak myślicie ? a nie zna ktoś jakiejś strony jak robić wydechy, jakie wymiary do danej pojemności itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No dobra to mam pyt drobne. Robi mi sie wydech do LC4, materiał na rury wewnętrzne jak i blache zewn, kwasówka. tylko zastanawiam sie nad zgraniem tego, nie wątpie że iglica pójdzie w górę, dysza dostanie wiertłem na 190 ale co z zaworami i zapłonem? nie przyspieszyć parę stopni zapłonu? Miałem oryginalny cichy wydech i palił jeździł jak zegarek, powiedźcie mi pare słów :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiscie mysle nad kupnem tego

http://moto.allegro.pl/item166749182_nowe_...jaka_cena_.html

 

co o tym sadzicie?? cena nie najgorsza, wyglada na dosyc dobrej jakosci..

 

ale na razie i tak tylko mysle nad tym bo kasy brak.. (robie licencje)..

 

ps. slyszalem gdzies ze od przelotowego tlumika moga sie zawory wypalac?? prawda czy mit??

Edytowane przez bartolo83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda z zaworami - tlumik nie sluzy wylacznie do wyciszania dzwieku , ale nikt nie stwierdzil od jakiej jazdy i po jakim czasie szlak trafi zawory i gniazda. Ten tlumik ci nie wjdzie , sam mialem go kupic ale po pomiarach stwierdzilem ze za duzo kombinacji.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda z zaworami - tlumik nie sluzy wylacznie do wyciszania dzwieku , ale nikt nie stwierdzil od jakiej jazdy i po jakim czasie szlak trafi zawory i gniazda. Ten tlumik ci nie wjdzie , sam mialem go kupic ale po pomiarach stwierdzilem ze za duzo kombinacji.

 

to jezeli moga sie wypalic zawory i gniazda to czy ma sens zakladanie przelotowego tlumika??

czy da to taki efekt ze mozna ryzykowac wypaleniem tych zaworow??

a masz moze jakiegos na oku z allegro??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jezeli moga sie wypalic zawory i gniazda to czy ma sens zakladanie przelotowego tlumika??

czy da to taki efekt ze mozna ryzykowac wypaleniem tych zaworow??

a masz moze jakiegos na oku z allegro??

Podstawa to dobrze wyregulować gaźnik po zmianie wydechu. Wtedy zjawisko wypalania minimalizuje się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w tym prawdy,ale slyszalem (na przykladzie dr 350) ,ze najlepiej przerobic oryginalny tlumik - zostawic przednia czesc w oryginale,a jedynie z koncowka powalczyc - wieksza srednica itd . Kupilem nie dawno DR 350 i wlasnie taka przerobke w niej tez spotkalem.

A najlepiej kupic dedykowany,ale ... $$ :buttrock:

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak strzałku regulować? iglice w gore?

 

Zwiększasz na iglicy dawke paliwy i dysze dajesz wiekszą przerabiał to u siebie mi waliło ogniem z rury nawet zmiana samych dysz nic nie dała,po tym zabiegu nic nie strzela czyli ma dobra mieszanke co do gniazd zaworowych to raz pisał Dominik że musiałbyś robić 20000 km rocznie zeby się o to martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...