scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Więc tak, wyjaśnijmy kilka rzeczy! Nie znam tego motocykla więc trudno mi powiedzieć na odległość co go boli. Bardzo trudno jest rozmagnesować magnesy stałe, a raczej twój meches nie nagrzal kola powyzej 270C przy spawaniu. 1. Brak aku, sugeruje, że nie ma osobnej cewki zapłonowej, tylko jest zintegrowana z magneto - czy się mylę?2. Wg zdjęcia z cewek nie wychodzi przewód wys. nap. do świecy? Czy tak jest czy nie? Czekam na odpowiedzi.PZDR Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 scitro dość rozsądnie pisze - więc może pomoże :P trzymam kciuki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Acha crossowiec, tam chyba masz przerywacz??? nie wiem czy to jest on bo zdjęcie trochę jest niewyraźne, ale wygląda na to, że jest krzywka i do niej przylega coś. Pisz tu! Wracam za 2 godziny. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Acha crossowiec, tam chyba masz przerywacz??? nie wiem czy to jest on bo zdjęcie trochę jest niewyraźne, ale wygląda na to, że jest krzywka i do niej przylega coś. Pisz tu! Wracam za 2 godziny. jedna chwila jeden moment.ide zrobie wyrazniejsze zdjecia aparatu z cewkami i magneta juz po naprawie. dobra zrobiłem pare pictuarów.sory za jakość ale ciemno już jest.wyostrzyłem je troche programem.Na jednym zdjęciu element zaznaczony strzałka to taki dziubek wystający na zewnątrz.i w magnecie jest rowek na ten dziubek i on tam sobie chodzi.widac na fotce http://www.bikepics.com/members/crossowiec/05vice/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Crossowiec, jak Cię pacnę, to zaczniesz czytać!Prosiłem Cię o informacje 2 posty wyżej... Czekam na odpowiedź Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) Czy nakladajac kolo na koncowke walu czujesz ze kolo ma samo "chec" wskoczyc na ta koncowke czy nie ? Adam M. Edytowane 29 Października 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Czy nakladajac kolo na koncowke walu czujesz ze kolo ma samo "chec" wskoczyc na ta koncowke czy nie ? Adam M.tak, wchodzi raczej ładnie bez problemu Więc tak, wyjaśnijmy kilka rzeczy! Nie znam tego motocykla więc trudno mi powiedzieć na odległość co go boli. Bardzo trudno jest rozmagnesować magnesy stałe, a raczej twój meches nie nagrzal kola powyzej 270C przy spawaniu. 1. Brak aku, sugeruje, że nie ma osobnej cewki zapłonowej, tylko jest zintegrowana z magneto - czy się mylę?2. Wg zdjęcia z cewek nie wychodzi przewód wys. nap. do świecy? Czy tak jest czy nie? Czekam na odpowiedzi.PZDR co do pierwszego punktu to nie jestem pewien.co do punktu drugiego to z cewki wychodza 3 przewody jednakowej grubości.dałem nowe fotki to zobacz.zaznaczyłem ten dziubek wystający tak jak wczesniej p[isałem.on chodzi w takim rowku w kole magnesowycm. http://www.bikepics.com/members/crossowiec/05vice/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Jeśli tam jest cewka zapłonowa osobno, to sprawdź czy na przewodzie (+) jest jakieś napięcie w momencie rozruchu. Czy tam jest klasyczny przerywacz czy jakiś inny element dajacy impuls (wykluczam Hallotron) bo nie ma aku...Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Jeśli tam jest cewka zapłonowa osobno, to sprawdź czy na przewodzie (+) jest jakieś napięcie w momencie rozruchu. Czy tam jest klasyczny przerywacz czy jakiś inny element dajacy impuls (wykluczam Hallotron) bo nie ma aku...Pozdro w sprawach elektryki to jestem raczej zielony.A który to będzie przewód + i jak moge sprawdzic czy jest tam jakies napiecie bo nie mam żadnych przyrządów.Elementem dającym impuls mówie że może być ten jak zwał tak zwał dziubek który wystaje z tego całego aparatu zapłonowego.zobacz na fotce jest on zaznaczony http://www.bikepics.com/pictures/712396/ I obraca sie w specjalnym rowku w kole magnesowym. http://www.bikepics.com/pictures/712629/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 a ta ciemna plama z dwoma dziurami po 2 stronie strzałek to nie jest magnes??? sprawdź. Teraz to ja już jestem też głupi!Do jutra. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 a ta ciemna plama z dwoma dziurami po 2 stronie strzałek to nie jest magnes??? sprawdź. Teraz to ja już jestem też głupi!Do jutra. faktycznie to też jest magnes :P .dobra dzisiaj to juz i tak nic nie wymyslilmy wiec do jutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 a można wiedzieć w jaki sposób to było spawane ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 tak, wchodzi raczej ładnie bez problemu Nie pytalem o to czy wchodzi ladnie, tylko czy samo ma chec wskoczyc na walek z powodu ciagu magnesowdo stalowej koncowki walu motocykla. Druga czesc tego pytania, lub raczej jego odwrotnosc to czy czujeszopor magnesow przy zdejmowaniu tego kola. W moim moto ( Suzuki ) trzeba przylozyc konkretna sile do pokrywy z zamontowanym statorem ( nieruchoma czescia alternatora ), zeby zdjac ja z kola magnesowego, wyobrazam sobie ze podobnie powinno byc u ciebie jesli stator jest wewnatrz kola, a ty je zdejmujesz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Acha wygląda na to, że ten wystający "cycek" to jest rdzeń cewki i dlatego tuż przy rowku jest magnes (ten z 2 dziurkami naprzeciw strzałek na zdjęciu) gdy magnes mija rdzeń powinien wyindukować się w tej cewce prąd... ? Szkoda że nie znam tego typu zapłonów... Crossowcu chyba nie będę mógł ci pomóc jak tego nie wezme do rąk i dokładnie nie obejrzę... szczególnie że nie masz żadnych urządzeń pomiatowych :-(.Wg mnie nawet jak ten magnes jest słaby, a podejrzewam że nie jest, to powinien wyindukować prąd w cewce, tylko nie mam pojęcia co powoduje przerwanie obwodu i wyindukowanie prądu na cewce zapłonowej, bo przerywacza nie ma!? Ale mniejsza z tym. Spróbuj zmierzyć czy na (+) biegun cewki zapłonowej przychodzi jakiś sygnał. Może to zbieg okoliczności i padła cewka zapłonowa?! a my szukamy w magneto!Pozdro Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) a można wiedzieć w jaki sposób to było spawane ? dokładnie to nie wiem ale cos chyba z jakimś elektromagnesem czy jakos tak.dokładnie Ci nie powiem bo nie wiem Nie pytalem o to czy wchodzi ladnie, tylko czy samo ma chec wskoczyc na walek z powodu ciagu magnesowdo stalowej koncowki walu motocykla. Druga czesc tego pytania, lub raczej jego odwrotnosc to czy czujeszopor magnesow przy zdejmowaniu tego kola. W moim moto ( Suzuki ) trzeba przylozyc konkretna sile do pokrywy z zamontowanym statorem ( nieruchoma czescia alternatora ), zeby zdjac ja z kola magnesowego, wyobrazam sobie ze podobnie powinno byc u ciebie jesli stator jest wewnatrz kola, a ty je zdejmujesz. Adam M. samo to nie ma chęci wskoczyć.magnesy tak nie ciągną.właśnie nie wiem czy ono dochodzi do końca tak jak trzeba bo ledwo co da sie złapać nakrętką gwint na wale. Acha wygląda na to, że ten wystający "cycek" to jest rdzeń cewki i dlatego tuż przy rowku jest magnes (ten z 2 dziurkami naprzeciw strzałek na zdjęciu) gdy magnes mija rdzeń powinien wyindukować się w tej cewce prąd... ? Szkoda że nie znam tego typu zapłonów... Crossowcu chyba nie będę mógł ci pomóc jak tego nie wezme do rąk i dokładnie nie obejrzę... szczególnie że nie masz żadnych urządzeń pomiatowych :-(.Wg mnie nawet jak ten magnes jest słaby, a podejrzewam że nie jest, to powinien wyindukować prąd w cewce, tylko nie mam pojęcia co powoduje przerwanie obwodu i wyindukowanie prądu na cewce zapłonowej, bo przerywacza nie ma!? Ale mniejsza z tym. Spróbuj zmierzyć czy na (+) biegun cewki zapłonowej przychodzi jakiś sygnał. Może to zbieg okoliczności i padła cewka zapłonowa?! a my szukamy w magneto!Pozdro Seb dzisiajsie troche sie z tym bawiłem i nawet nie wiem kiedy i jak, ale przez jakiś czas była iskra :bigrazz: na początku nie było, poprzestawiałem coś z kołem nadal nie było, późneij przestawiłem jeszcze raz i była iskra.kopałem z 10 razy i za każdym razem była iskra.później chciałem wstawić klin i pokręcić z klinem i już nie było iskry.Wyjąłem klin i nadal już nie było iskry.Dziwna sprawa ja już nie mam pomysłu co to może byc.Może gdzieś kable nie łącza albo coś??pod siedzeniem w miejscu gdzie sie skręca rame śrubami nakłada sie przed śrubą taka nakładke jakby od której idzie kabel.gdy ją zdejmwoałem to łapało iskre po chwili później ją założyłem i też była przez chwile, a potem to juz czy ona była przykręcona czy nie to i tak nie było iskry.Jakies pomysły???? Edytowane 30 Października 2006 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.