piasektt Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) A jeżeli mam do wyboru CR250F 04 vs YZ250F 04 to lepiej YZF ? Bo 04 CRF ma choroby wieku dziecięcego. Powiedźcie mi według książki co ile regulacja zaworów i wymiana filtrów Edytowane 29 Października 2006 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Filtr oleju co zmiane oleju! A zaworki 2 razy na sezon!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ja od zawodników z MP (bez jaj) wiem że YZF & SXF to liderzy w klasie i taki motor radziłbym wybierać. Ale z tego co wiem to CRF nie jest dużo gorszy, ma po prostu taką charakterystyke że niektórym zawodnikom nie podchodzi...ale są też zwolennicy tej firmy wiec cięzko ocenić co lepiej wybrać. Często to powtarzam ale napisze jeszcze raz - oba motocykle są do siebie zbliżone i na obu można spokojnie sięgnąć po tytuł Mistrza Polski. W takich zawodach człowiek sie liczy, nie kolor plastików. Jak bedziesz w top 10 MP to może takie delikatne różnice jak charakterysyka silnika mają znaczenie, jeżeli stawiasz "pierwsze kroki" to brałbym to co jest w lepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) Ja raczej unikam pierwszego rocznika modelu ale nie wiem jak to było z CRFą 04Zawory regulujesz jak trzeba nie ma określone co ile godzin, bo ich zużycie zależy od stylu i warunków jazdy.Luzy poprostu trzeba sprawdzać, przy intensywnej jeździe gdzieś raz na miesiąc.I regulujesz kiedy szczelina między zaworem a wałkiem schodzi poniżej limitu serwisowego.Np. CRF powinna miec luz na zaworach ssących 16 seteak +/- 3, jak przychodzi do regulacji to zazwyczaj staram się wstrzelic aby wyszło 18 setek a jak luz spadnie poniżej 13 to trzeba regulować. Jak poznasz moto to będziesz wiedział kiedy luzy się zmniejszają np. przy przyspieszaniu z niskich obrotów bedzie dzwonic i moto będzie niechętniej odpalało na ciepłym silniku W książce każą zmieniac olej z filtrem co wyścig lub co 15mh ale np. łańcuch napędowy co 7,5mh a płyn chamulcowy i chłodzący co 30mh.Wiadomo że w użytkowaniu amatorskim to jest nie realne. Ja zmieniam olej z filtrem co około 10 mh a filtr powietrza czyszcze co jazde. Ja od zawodników z MP (bez jaj) wiem że YZF & SXF to liderzy w klasie i taki motor radziłbym wybierać. Ale z tego co wiem to CRF nie jest dużo gorszy, ma po prostu taką charakterystyke że niektórym zawodnikom nie podchodzi...ale są też zwolennicy tej firmy wiec cięzko ocenić co lepiej wybrać. Często to powtarzam ale napisze jeszcze raz - oba motocykle są do siebie zbliżone i na obu można spokojnie sięgnąć po tytuł Mistrza Polski. W takich zawodach człowiek sie liczy, nie kolor plastików. Jak bedziesz w top 10 MP to może takie delikatne różnice jak charakterysyka silnika mają znaczenie, jeżeli stawiasz "pierwsze kroki" to brałbym to co jest w lepszym stanie.Kaze przypuszcam, którego zawodnika to opinia. :bigrazz: IMHO co zawodnik to inna opinia, spróbuj np. Lonkom zaproponować coś innego niż Honda :icon_evil: I jakoś ta niby inna charakterystyka nie przeszkadza im w jeżdżęniu w czołówce MP. ;)Każdy z wymienionych tu motocykli ma minimalnie inną charakterystykę co bardziej lub mniej pasuje jakiemus tam zawodnikowi. Mniejsza popularnośc tej marki wynika z polityki importera. :banghead: W miarę jeżdżący zawodnik MP może kupić w Polsce bez mataczenia nową Yamahę u importera po preferencyjnych cenach wręcz po kosztach i nie musi kombinować ze sprowadzaniem z USA czy UE :P :biggrin:Z tego co wiem podobnie jest z KTM, Kawasaki i Husqwarną.Niestety pod tym względem Honda mocno odstaje zarówno w motocrossie a w wyścigach praktycznie nie istnieje.Rozmawialem o tym z importerem i dla zawodników oferują narazie tylko dobre upusty na części, niby w przyszłym roku mają coś zmienić. Nie chodzi o to, że to bronię marki na której obecnie jeżdże.Gdyby zabrakło YZF to uważał bym identycznie :biggrin: Z pozostałą częścią wypowiedzi zgadzam się w 100% :biggrin: :bigrazz: Edytowane 30 Października 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Powiem że ciągnie mnie do CR250F ponieważ ma najtrwalsze silniki. Czy słyszeliście coś o błędach konstrukcyjnych w 2004r które zostały poprawiono w 2005r. Jak jest z częściami do CRF czy ceny są na takim samym poziomie co do Yamahy. Zaiwesznie jest kayaby a hamulce nissina ? Co do charaktersytyki tego motocykla to mi odpowiada bo najlepiej ze wszystkich motocykli w klasie ciągnie od dołu. Nie jest tak nerwowy jak YZ250f. Pamiętam że każdy motocykl i tak trzeba zestroić pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Z tego co patrzylem jak lata CRF 250 to wydje mi sie ze jest dużo bardziej narowisa od YZF a była na fabrycznym wydechu. Yamaha i Honda maja hamulce Nissin'a!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Powiem że ciągnie mnie do CR250F ponieważ ma najtrwalsze silniki. Czy słyszeliście coś o błędach konstrukcyjnych w 2004r które zostały poprawiono w 2005r. Jak jest z częściami do CRF czy ceny są na takim samym poziomie co do Yamahy. Zaiwesznie jest kayaby a hamulce nissina ? Co do charaktersytyki tego motocykla to mi odpowiada bo najlepiej ze wszystkich motocykli w klasie ciągnie od dołu. Nie jest tak nerwowy jak YZ250f. Pamiętam że każdy motocykl i tak trzeba zestroić pod siebieCRF ma jedno z najlepszych seryjnie montowanych zawieszeń , z przodu 2 komorowe ale SHOWA, Yamaha ma KAYABE.Hamulce oba sprzęty mają Nissin. Co prawda jechałem na obu sprzętach ale w dużym odstępie czasu, były z róznych roczników i różnie poustawiane a pewnie i tak bym niewiele wyczuł. :icon_twisted: Tu masz opis i filmik o CRF z 2004:http://www.transworldmotocross.com/mx/prod...,479063,00.htmlA tu z 2005:http://www.transworldmotocross.com/mx/prod...,673606,00.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 a jak jest z częściami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) Ceny części porównywalne z tym, że na Yamahy czekasz tydzień czasem dłużej.A większość 99% części do Hondy odbierasz w 48 godzin od złożenia zamówienia :bigrazz: ;) Edytowane 1 Listopada 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.