Skocz do zawartości

wolne w cbr 600f2


Psh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

..cos mi sie zaczyna dziac z wolnymi obrotami.chodzi dosc nierowno, jak przygazuje lekko, to po chwili obroty spadaja do 900-1000 zeby za moment w miare sie wyrownac, ale ostatnio dalem jej i zwalnialem i po zatrzymaniu wcisnalem sprzeglo to zgasla:(..moze sie czepiam ale lubie miec wszystko jak w zegarku :biggrin: ..tymbardziej ze w weekend czeka mnie wyjazd w sumie jakies 1000km, i nie chce jechac z dusza na ramieniu ze zaraz cos (od)padnie.pozdrawiam

 

PS:na mechanikow nie bardzo mam czas,ewentualnie co warto sprawdzic, co moze byc przyczyna..?

 

..no i wlasnie bylem sprawdzic olej w moto. czuc i widac ze mam benzyne w oleju.poprzedni wlasciciel wymienial kranik jakies 6-7kkm temu..wiec co?nieszczelne zaworki w gaznikach?cos sie zawiesilo? na nic;(

Edytowane przez Psh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czsec Psh nie wiem czy pamietasz ale ja kiedys do Ciebie pisalem jak jescze mialem czerwona cbr f2 z 94 teraz mam tez cbr f2 ale inna.

Co do Twoich zmartwien to ja wlasnie mialem podobne objawy w mojej chodzila mi nierowno na wolnych obrotach i mialem specyficzna DZIURE gdy dodawalem gazu!pytaem sie wielu ludziom i mechanikom jednak nikt nie mogl postawic trafnej diagnozy do tego moja tez w oleju miala lekko paliwa bylo to czuc nawet i oczy szcypaly specyficznie gdy tylko skierowales glowe w strone komina

Nie wiem jak Twoja ale moja jak jej odkrecilemm do ledwo 7 tys. to puszczala taki dym ze bania mala!Ludzie mowili mi ze to moze byc wlasnie cos z gaznikami!ostatecznie nie chcialo mi sie z nia bawic i ja sprzedalem!teraz mam IGLE powienm szcerze spalanie w tamtej wachalo sie od 6 do 8 a w tej teraz co ma wynosi nigdy nie wiecej niz 6l chociaz nie wiem jakbym jej palowal!!!

co do Twojego pzrypadku moze to byc tez sprawa SWIECZEK wiem ze swieczki sa bardzo nietrwale takze sprawdz swiece pozniej nie wiem moze czyszcenie i synchro gaznikow moze cos Ci zatyka jaks dysze i Ci slabnie eliminuj po kolei wszystko pzdr!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czujesz paliwo w oleju to kranik nie trzyma a zaworki iglicowe leja, na wolnych nie moze przepalic paliwa i przygasa, na przejsciu dalej dziura bo paliwa za duzo, naprawde zaczyna jechac od srednich obrotow w gore.

Czy czasem to wlasnie sie nie dzieje ?

Warto co najmniej wymienic zaworki iglicowe na nowe.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

z tą diagnoza to nie jest taka prosta sprawa

jesli czuć paliwskiem w oleju to znaczy ,że automatycznie jego właściwości smarne bardzo spadły

nie radziłbym z taką usterką jechać w dalszą trasę , bo taki olej szkodzi silnikowi

miałem kiedyś taki problem w zimę kiedy próbowałem odpalić moto i złapała mi na 3 a dopiero po około 10 min na czwarty - też było czuć Pb w oleju i go przybyło

ponieważ nieprzepalone paliwo z jednego z cylindrów spłynęło do oleju

winna była świeca

ale przyczyn może być więcej

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubryn, moja niunia miesci sie w 6 na 100.przy dosc dynamicznym poruszaniu sie na trasie niedawno mi wyszlo ~5.0/100 nic nie dymi i swieczki nowe mam i az strach pomyslec zeby mi bylo je sprawdzac(jest kurewski problem z ich wykreceniem), tylko oleju mi przybylo:/ jakos 1.4 miarki ponad norme i ewidentnie czuc benzyne

 

Adam M, dokladnie tak to wyglada!, ale ja kranika bym nie podejrzewal..

oczywiscie..olej jutro wymieniam wraz z filtrem i bede grzebal w gaznikach.moze to tylko ktorys zaworek sie zawiesil pod wplywem syfu z baku.wyczyszcze to wszystko i przedmucham.to pojawilo sie dosc nagle wiec obstawiam ze to nie zuzycie zaworkow tylko jak wspomnialem jakas drobna zawiecha.musze byc dobrej mysli..bo jak sie myle to ominie mnie ostatni w tym sezonie dluzszy trip:( ps:czy jesli zdejme gazniki do przeczyszczenia i wsadze je w stanie wyjsciowym to cos bedzie trzeba podregulowac?? Jesli ktos by mial chwile wolnego czasu i zechcial pomoc mi i napisac czy potrzebne sa jakies specjalistyczne narzedzia i mniej wiecej co musze zdemontowac z f2 zeby te gazniory wyciagnac i co z membranami..to bede bardzo wdzieczny

 

pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez Psh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubryn, moja niunia miesci sie w 6 na 100.przy dosc dynamicznym poruszaniu sie na trasie niedawno mi wyszlo ~5.0/100 nic nie dymi i swieczki nowe mam i az strach pomyslec zeby mi bylo je sprawdzac(jest kurewski problem z ich wykreceniem), tylko oleju mi przybylo:/ jakos 1.4 miarki ponad norme i ewidentnie czuc benzyne

 

 

pozdrawiam serdecznie

co do swieczek to sie niz zdiw! :flesje: ja kiedys kupilem nowe swieczki NGK i wkrecilem swiezutkie do mojej malej :biggrin: jakis czas jezdilem nie wiem moze przejechalem ze 300km i pewnego pieknego dnia schodze odpalam ja i... motocykl na poczatku pali po czym po 3 s gasnie???probuje odpalic na nowo i nic dupa!myslalem ze nie wiem moze cos z paliwem zaczalem grzebac(zamiast spr.najprostsza rzecz) a pewien moj dobry kumpel mi powiedzial..."wymien swieczki"po wymianie moto odpalilo jak nowe nie wiem ale wydaje mi sie ze NGK idzie na ilosc i niestety takie rzecy sie zdarzaja :biggrin: nie twierzde ze to jest to ale moze...przyczyn moze byc wiele

PS.co do wymiany oleju no i oczywiscie filtra radzilbym sie Tobie zastanowic...Wiem jak to jest gdy jest sie na CHCICY i za wszelka cene chce sie wyjechac moto :D sam to nie raz przebieralem i jutro juz lece na chate ze studiow zeby polatac poki pogoda ale,....sprawdz naprawde wszystko dokladnie i ustal przyczyne bo bez sensem byloby wymienic olej i filtr a pozniej okazaloby sie ze to nie to i OLEJ MOZESZ ZLAC DO KIBLA

co do zerkniecia w gazniki itp.wierz mi strach ma wielkie oczy to nic wielkiego na pewno dasz sobie rade!

co do jakichs specjalistycznych narzedzi to z tego co wiem beda Tobie tylko potrzebne zegary(jak sie nie myle wakuometry) do wyregulowania (wlasnie po to zeby rowno chodzila na obrotach) pzdr i zycze owocnych poszukiwan!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dobrze ze ten temat sie pojawił bo mam podobny problem, który zauwazyłem wczoraj. Ostatnio moja f2-jka też chodziła nierególarnie, i zamierzałem zająć sie sprawą regulacji. wczoraj odkryłem podobny problem jak koledzy wyżej, czyli po "przegazóce", spadek obrotów i potem wyrównanie. Czekam na ciąg dalszy wątku, bo ja dopiero w poń bede miał czas sie tym zająć... Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do swieczek to sie niz zdiw! :D ja kiedys kupilem nowe swieczki NGK i wkrecilem swiezutkie do mojej malej :icon_twisted: jakis czas jezdilem nie wiem moze przejechalem ze 300km i pewnego pieknego dnia schodze odpalam ja i... motocykl na poczatku pali po czym po 3 s gasnie???probuje odpalic na nowo i nic dupa!myslalem ze nie wiem moze cos z paliwem zaczalem grzebac(zamiast spr.najprostsza rzecz) a pewien moj dobry kumpel mi powiedzial..."wymien swieczki"po wymianie moto odpalilo jak nowe nie wiem ale wydaje mi sie ze NGK idzie na ilosc i niestety takie rzecy sie zdarzaja :) nie twierzde ze to jest to ale moze...przyczyn moze byc wiele

PS.co do wymiany oleju no i oczywiscie filtra radzilbym sie Tobie zastanowic...Wiem jak to jest gdy jest sie na CHCICY i za wszelka cene chce sie wyjechac moto :icon_razz: sam to nie raz przebieralem i jutro juz lece na chate ze studiow zeby polatac poki pogoda ale,....sprawdz naprawde wszystko dokladnie i ustal przyczyne bo bez sensem byloby wymienic olej i filtr a pozniej okazaloby sie ze to nie to i OLEJ MOZESZ ZLAC DO KIBLA

co do zerkniecia w gazniki itp.wierz mi strach ma wielkie oczy to nic wielkiego na pewno dasz sobie rade!

co do jakichs specjalistycznych narzedzi to z tego co wiem beda Tobie tylko potrzebne zegary(jak sie nie myle wakuometry) do wyregulowania (wlasnie po to zeby rowno chodzila na obrotach) pzdr i zycze owocnych poszukiwan!

 

 

co do tego to kolega ma rację tzn. szkoda nowego oleju przed zdiagnozowaniem i usunięciem usterki

a z traską radziłbym się wstrzymać

 

z tym ,że ngk to dobre świeczki - na takich jeżdżę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nic to wszsytko.rozebralem dzis i przedmuchalem gazniki,bylo troche syfu no ale nic to nie dalo, brak poprawy..no moze delikatnie lepsza reakcja na odkrecenie.poza tym zadnej dziury w obrotach nie mam i nie mialem, ale jak mocniej dodam gazu i jak zejdzie z obrotow to minimalnie sie wahaja jednak. olej tez sprawdzalem i albo jestem slepy albo glupi bo poziom jest w normie :icon_twisted: wiec moze to tylko kolejna moja paranoja..z ta benzyna w oleju, ale jutro to jeszcze dokladnie sprawdze i przeprowadze szczegolowa degustacje tego co mam w silniku.powoli zaczynam miec to w d#$%^ bo tak jak dzisiaj bylo pieknie i 20C to jutro ma sie wszystko zepsuc i ochlodzic i jakis deszcz w niedziele, wiec tak czy tak nic z mojego wyjazdu nie wyjdzie.SZLAG!!!! :icon_razz: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheheheheeh z ta paranoja to wiem jak to jest:) jezeli mowisz ze z olejem wswzystko ok to luz moze sie jej samej nadda co do swieczek to wiem ze ngk sa dobre ale to nie zmienia faktu ze firma ta opuscila loty bo czesto slysze ze ludzie na nie narzekaja tylko tak szczerze nie ma okreslonego odpowiednika w tej cenie ale z tego co wiem to duzo lepsze sa swiece DENSO tyle ze trudno dostepne i drozsze ale cos za cos:)pzdr!!!

 

Witam, dobrze ze ten temat sie pojawił bo mam podobny problem, który zauwazyłem wczoraj. Ostatnio moja f2-jka też chodziła nierególarnie, i zamierzałem zająć sie sprawą regulacji. wczoraj odkryłem podobny problem jak koledzy wyżej, czyli po "przegazóce", spadek obrotów i potem wyrównanie. Czekam na ciąg dalszy wątku, bo ja dopiero w poń bede miał czas sie tym zająć... Pozdr!

czasami to moze byc nawet wina gorszego paliwa...ale powodow moze byc wiele radzilbym zaczac od najprostszych rzeczy tak jak wczesniej pisalem :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...