motoszymek666 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 kumpel kupił klx'a 300 z 97 roku i strasznie ciężko go odpalić. ostatnio go chyba z godzinę kopaliśmy zanim zaprażył. spotkał się już ktoś z taką zagwostką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 kumpel kupił klx'a 300 z 97 roku i strasznie ciężko go odpalić. ostatnio go chyba z godzinę kopaliśmy zanim zaprażył. spotkał się już ktoś z taką zagwostką?Po pierwsze wyczyść filtr powietrze, sprawdź (wynień) świecę, wyczyćś i wyreguluj gaźnik. U mnie nie było żadnych problemów z odpalaniem, czy zimny czy ciepły. Aha, ważna sprawa. Nie dotykaj gazu przy odpalaniu ani przed! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Miałem to samo.. kwestia wprawy. Nie ma co histeryzować.. kiedyś zajmowało mi to dobre 30 minut , teraz na zimnym kwestia 2 kopnieć. No nic nie majstrowałem.. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A klx ma automatyczny dekompresor?? Jesli tak to powinien dobrze palic :) Jesli nie to musisz obczaic specjalna technike odpalania z dekompresorem bo to naprawde nie jest takie latwe na poczatku :) U mnie tez DRka nie pali za 2-3 bo ma rozregulowany gaznik i sie czesto przelewa. Trzeba ja wtedy przekopac na otwartej przepustnicy i wlaczonym dekompresorze i pozniej juz normalnie pali z pierwszego :P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomAir Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 U mnie pomogła wymiana świecy. Teraz pali od drugiego kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ustaw tez dobra przerwe na swiecy.. fabrycznie maja cos ok 0,4 mm.ja ustawilem w swoim KLR przerwe 0,8 mm i o wiele latwiej odpala, bez wplywu na zywotnosc swiecy czy osiagi Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 umnie na zimno zalewal sie ,wymienilem swiece i wszystko gra :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no też właśnie stawiam na filtr i świece. kumpel mówił mi dzisiaj, że na jakiejś angielskiej www znalazł "specjalną metodę odpalania" więc zobaczymy co z tego wyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 chcecie sposób na odpalenie silnika?? tani i działa- zdejmujesz filtr powietrza i do gażnika psikasz Plak , bądz inne gówno na spirytusie, może być nawet wd 40 jak już niue asz niczego, bez gazu kopniesz i nie machuja we wsi musi zapalić, niedawno tak włansie zapalaliśmy sprintera td bo ssanie sie rozje**ło, wszystko na tym zapali:D:D:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.