Mkorwas Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja Bym brał mtx'a :) Chos jezeli dobrze wiem to do Yamachy lepiej o czesci :) To ju twoja decyzja . Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 To, że się wkręca do 11.5tyś to nie zanczy że jest do końca odblokwana. nie twierdze ze to oznacza ze jest odblokowana do końca, ale nie przesadzajcie i nie róbcie z niej niewiadomo czego ! :icon_eek: Moc jest taka sama jak w innych 125ccm z tej klasy 26-30KM i nie róbcie z niej YZ i nie mowcie ze ma niewiadomo ile mocy i idzie z każdego biegu na koło jak CR500. Jednak sądze że wolał bym Yamahe DT niż MTX'a, do DTki napewno o czesci lepiej.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja jestem uzytkownikiem mtxa i jestem z niego zadowolony, awaryjonosc jest srednia zdazaja sie naprawy ale raczej one sie wywodza z mojego stylu jazdy choaz az tak go nie katuje :) Hamulec z przodu jest bdb z tylu db moc jest wystarczajaca bo mam w pelni odblokowana chyba ze na module blokowana jest jeszcze :smile:v-max ok 140 oczywisce w zaleznosci od opon :flesje: na kolo idzie z 2, przyspieszeszenie ma bardzo fajne i w terenie jedyna wada mzoe byc troeszeczke za mieki amor z tylu (z przodu jest regulowany ) z tylu juz nie :evil: tyle Pozdro Z czesciami tak ogromnego problemu nie ma moze czasami trzeba poczekac kilka dni ale nie wiecej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Jeśli porównamy W 100%(naprawdę) ODBLOKOWANE: DT 125, MTX 125, KMX 125 i CRM 125 to różnica w jeździe nie będzie jakiejś wielkiej różnicy! Co innego gdyby porównać do tego KDX 125 RX 125 WRE 125 i EXC 125! O zawieszeniu i geometri ramy juz nie będe wspominąc, zresztą i tak większość chwali swoje;] Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Ja moze bede miał tanio do sprzedania MTX 125 '91 z papierami.Moge kupić za 800 zł z rozwaloną głwicą.Jak by co to na PW :icon_twisted: Dlaczego na b`pics nie ma MTX 125 z '91 ?? Edytowane 9 Listopada 2006 przez miclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olin Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Barbarzyńcy!!!Takim motorkiem po mieście? :rolleyes:Taaa.... a koledze nie zdarzyło się przebujać po asfalcie paru-parunastu kilometrów w mieście? :biggrin: Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Nie zdarzyło :) Ale jak zrobię prawko A to się pewnie zdarzy i paredziesiąt :notworthy: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Miałem do czynienia z oboma motocyklami. Mtx'em troche km zrobilem (Mtx 125RG) i co o nim mysle:Super przedni hamulec, tylny jak to tylny bębnowy czyli średnio. Zawieszenia w porównaniu do DT bajeczne. Asysta powietrzna czy gazówka z tyłu to rzeczy o których dt może pomarzyć. Ale żeby nie było za dobrze: MTX jest za niski, za ciężki, ma siodło niczym kanapa (szerokie i długie)zbiornik wystaje mocno go góry.No i silnik... Słabizna. Ciągnie bardziej od dołu ale to nie to o czym można by myśleć. W porównaniu do dt wymięka w przedbiegach. Co bym wolał kupić? Raczej DT, i pobawić się z zawieszeniem...Pozdrawiam! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 aha dzieki ... teraz coraz bardziej jestem przekonany do dt;]odswiezyliscie temat ... ale to dobrze ... ktos moze posluchac porad ;] slyszalem ze odblokowana dt zamyka licznik (140km/h) jesli mialbym kupic to opony szosowe i by bylo ok .Jazda w trasie 100-110 nie sprawia problemow ? no i fakt ... widzialem nawet jak gosciowi z 3 na kolo leciala ;] ale to tez trzeba miec technike ;]Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 widzialem nawet jak gosciowi z 3 na kolo leciala ;] ale to tez trzeba miec technike ;]no racja, są rozne techniki dodawania gazu :wink:Hehe, odblokowana dt była by fajnym motocyklem gdyby zawieszenie miała np. jak w kdx'ie a najlepiej od jakiejs wrki :( ma siodło niczym kanapa (szerokie i długie)no tak, bo w dt jest węższa i krótsza pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 pomyliłes 50-ke ze 125-ką w 125-kach zawsze były japońske silnikimylisz chyba odblokowanie z tuningiem to że DT czy inne moto mają różne moce spowodowane jest tym , żeby dostosowac moc do przepisów aby można było poruszac sie na A1blokowanie silnika to "zamulanie go" (celowe osłabianie) żeby nie osiągał pełnej mocy - tak własnie głównie w niemczech blokowano np. DT-ki z 27 koni na 14 czy iles tam Fabryczna ma 27KM, tylko jest dławiona w zależności od rynku i przepisów. MTX to starszy model i nie jest tak kastrowany. Starsze DTki też nie były tak dławione. A bebeszenie tłumika i dyfuzora to odblokowywanie czy tuning?Czy mój MTX ma 24 KM z seryjnym tłumikiem i dyfuzorem czy z przelotowymi? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Raczej z przelotowymi ....... W serwisowce nawet cos o tym jest :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 (edytowane) Mtx czy DT?? Trudne pytanie i jeden, i drugi jest fajny. Ja jeżdżę Hondą i jestem z niej jak najbardziej zadowolony. Nigdy się nie zawiodłem. mam poruwnanie mtx z 89 i dt z 01 i wiem ze dt nie ma żadnych szans przy mtx. Mtx ma o wiele wiekszego ,,kopa" i jest szybszyTak, jak powiedział matik jest u nas Dt. No i odstaje w porównaniu z Mtx. W sumie mi to wisi, czy moto mojego kumpla jest szybsze, czy nie. Bardzo wiele zależy od umiejętności kierowcy. Tu jest post opisujący Mtx 125 RG <<KLIK>> Edytowane 4 Grudnia 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 W pełni odblokowana DT robi mtx'a jak chce...Mtx ma po odblokowaniu 24KM. Zablokowany około 15.Dt po pełnym odblokowaniu 27-28, moce zablokowanch zależne od rocznika i kraju sprzedaży Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 z tego co mowil moj kolega to MTX-y wycodzily z dwoma silnikami, jeden byl mocniejszy niz te 24km,(jesli sie myle poprawcie) i osobiscie jak bym mial wybrac DT a MTX wziolbym MTX pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.