Skocz do zawartości

Co lepsze DT 125 CZY MTX 125 ??


Litrus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To, że się wkręca do 11.5tyś to nie zanczy że jest do końca odblokwana.

 

nie twierdze ze to oznacza ze jest odblokowana do końca, ale nie przesadzajcie i nie róbcie z niej niewiadomo czego ! :icon_eek:

 

Moc jest taka sama jak w innych 125ccm z tej klasy 26-30KM i nie róbcie z niej YZ i nie mowcie ze ma niewiadomo ile mocy i idzie z każdego biegu na koło jak CR500.

 

Jednak sądze że wolał bym Yamahe DT niż MTX'a, do DTki napewno o czesci lepiej....

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem uzytkownikiem mtxa i jestem z niego zadowolony, awaryjonosc jest srednia zdazaja sie naprawy ale raczej one sie wywodza z mojego stylu jazdy choaz az tak go nie katuje :) Hamulec z przodu jest bdb z tylu db moc jest wystarczajaca bo mam w pelni odblokowana chyba ze na module blokowana jest jeszcze :smile:

v-max ok 140 oczywisce w zaleznosci od opon :flesje: na kolo idzie z 2, przyspieszeszenie ma bardzo fajne i w terenie jedyna wada mzoe byc troeszeczke za mieki amor z tylu (z przodu jest regulowany ) z tylu juz nie :evil:

tyle

 

Pozdro

 

 

 

 

Z czesciami tak ogromnego problemu nie ma moze czasami trzeba poczekac kilka dni ale nie wiecej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli porównamy W 100%(naprawdę) ODBLOKOWANE: DT 125, MTX 125, KMX 125 i CRM 125 to różnica w jeździe nie będzie jakiejś wielkiej różnicy! Co innego gdyby porównać do tego KDX 125 RX 125 WRE 125 i EXC 125! O zawieszeniu i geometri ramy juz nie będe wspominąc, zresztą i tak większość chwali swoje;] Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moze bede miał tanio do sprzedania MTX 125 '91 z papierami.Moge kupić za 800 zł z rozwaloną głwicą.Jak by co to na PW :icon_twisted:

 

Dlaczego na b`pics nie ma MTX 125 z '91 ??

Edytowane przez miclaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem do czynienia z oboma motocyklami.

Mtx'em troche km zrobilem (Mtx 125RG) i co o nim mysle:

Super przedni hamulec, tylny jak to tylny bębnowy czyli średnio. Zawieszenia w porównaniu do DT bajeczne. Asysta powietrzna czy gazówka z tyłu to rzeczy o których dt może pomarzyć. Ale żeby nie było za dobrze: MTX jest za niski, za ciężki, ma siodło niczym kanapa (szerokie i długie)zbiornik wystaje mocno go góry.

No i silnik... Słabizna. Ciągnie bardziej od dołu ale to nie to o czym można by myśleć. W porównaniu do dt wymięka w przedbiegach.

Co bym wolał kupić? Raczej DT, i pobawić się z zawieszeniem...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dzieki ... teraz coraz bardziej jestem przekonany do dt;]

odswiezyliscie temat ... ale to dobrze ... ktos moze posluchac porad ;] slyszalem ze odblokowana dt zamyka licznik (140km/h) jesli mialbym kupic to opony szosowe i by bylo ok .

Jazda w trasie 100-110 nie sprawia problemow ? no i fakt ... widzialem nawet jak gosciowi z 3 na kolo leciala ;] ale to tez trzeba miec technike ;]

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem nawet jak gosciowi z 3 na kolo leciala ;] ale to tez trzeba miec technike ;]

no racja, są rozne techniki dodawania gazu :wink:

Hehe, odblokowana dt była by fajnym motocyklem gdyby zawieszenie miała np. jak w kdx'ie a najlepiej od jakiejs wrki :(

 

ma siodło niczym kanapa (szerokie i długie)

no tak, bo w dt jest węższa i krótsza

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

pomyliłes 50-ke ze 125-ką

w 125-kach zawsze były japońske silniki

mylisz chyba odblokowanie z tuningiem

to że DT czy inne moto mają różne moce spowodowane jest tym , żeby dostosowac moc do przepisów aby można było poruszac sie na A1

blokowanie silnika to "zamulanie go" (celowe osłabianie) żeby nie osiągał pełnej mocy - tak własnie głównie w niemczech blokowano np. DT-ki z 27 koni na 14 czy iles tam

 

 

Fabryczna ma 27KM, tylko jest dławiona w zależności od rynku i przepisów. MTX to starszy model i nie jest tak kastrowany. Starsze DTki też nie były tak dławione.

 

A bebeszenie tłumika i dyfuzora to odblokowywanie czy tuning?

Czy mój MTX ma 24 KM z seryjnym tłumikiem i dyfuzorem czy z przelotowymi?

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mtx czy DT?? Trudne pytanie i jeden, i drugi jest fajny. Ja jeżdżę Hondą i jestem z niej jak najbardziej zadowolony. Nigdy się nie zawiodłem.

mam poruwnanie mtx z 89 i dt z 01 i wiem ze dt nie ma żadnych szans przy mtx. Mtx ma o wiele wiekszego ,,kopa" i jest szybszy

Tak, jak powiedział matik jest u nas Dt. No i odstaje w porównaniu z Mtx. W sumie mi to wisi, czy moto mojego kumpla jest szybsze, czy nie. Bardzo wiele zależy od umiejętności kierowcy.

 

Tu jest post opisujący Mtx 125 RG <<KLIK>>

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni odblokowana DT robi mtx'a jak chce...

Mtx ma po odblokowaniu 24KM. Zablokowany około 15.

Dt po pełnym odblokowaniu 27-28, moce zablokowanch zależne od rocznika i kraju sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...