DEAD Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Panowie. Jakie patenty stosujecie jeżeli chodzi o filtr powietrza? A może jeździcie na oryginalnym? Próbowałem uruchomić oryginalny filtr ale:1. Wlałem do niego zwykły olej silnikowy (tyle ile było w instrukcji napisane), a motocykl zaczoł dymić przy mocniejszych przygazówkach.2. Nie mam zaufania do takiego typu filtru. Może i jest tani w eksploatacji i prosty w konstrukcji, ale to są zalety dla motocykla wojskowego ubiegłego 50-cio lecia.Więc skleciłem w jedno popołudnie filtr papierowy od CZ 350. Filtr jest umieszczony pomiędzy błotnikiem a akumulatorem (jak kogoś interesuje mój bardzo tani i prosty patent to mogę podać szczegóły). I tu pojawia sie dodatkowe pytanie. Czy gdy mam założony filtr papierowy nie byłoby korzystnie wlać trochę oleju do oryginalnego filtra, żeby sobie silniczek pociągał taką parę olejową która zapewni lepsze smarowanie zaworów i gładzi (może to była dodatkowa funkcja filtru olejowego?)? Prosze o jakieś opinie na ten temat. I czy tanie rozwiązanie niepowodowało by cofania sie tej pary olejowej i zapaskudzenia filtru papierowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Suchy filtr papierowy wystarczy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Tak jak napisał Adam M. papierowy filtr wystarczy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Ja tam jeżdże na oryginalnym rozwiazaniu. Jak narazie nie mam z tym problemu. A skąd wiesz że do wina tego filtra że tak dymi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) Ja tam jeżdże na oryginalnym rozwiazaniu. Jak narazie nie mam z tym problemu. A skąd wiesz że do wina tego filtra że tak dymi??bo zaczoł dymić jak mu tam nalałem oleju. Na początku nie powiązałem ze sobą tych spraw. Odpalam moto rozgrzewam, puźniej kilka przygazówek na postoju, patrze a on po przygazówce dymka puszcza. Myśle sobie może z głowicy naciekło wypali sie i przestanie dymyć. Po małej przejażdzce sprawdzam a on dalej po przygazówce dymka puszcza. To ja już wpadłem w panikę, przecież nie dymił!!, jak mogło sie coś zużyć w tak krótkim czasie? Więc pomyślałem że to jakaś awaria, niepotrzebnie rozebrałem głowicę i ściągnołem cylinder. Dopiero puźniej skojażyłem że podciąga sobie olej z filtra. Edytowane 4 Listopada 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.