Yosarian Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 WitamKupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze? I co jednak widzę nie wziąłeś tek 540-stki? Pochwal się troche nowym nabytkiem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 LC4 620 pomarańcza,rok 99,przebieg-a kto to wie :crossy: (na liczniku 20 tys),koła sm,wydech higashi,ładnie pali(ale łaski nie robi,bo jest na mikunim :crossy: ) za bardzo nie bede chwalil,bo sie jeszcze cos spitoli :icon_evil: Jak zrobie fotki to wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam wszystkich, zainteresował mnie ten temat i postanowiłem dodać trochę info od siebie. Jako, że robi nam się tu niezły zbiór info na temat modelu LC4 chcę tu dorzucić coś o Pro-linku(tych wszystkich dźwigniach w tylnym zawieszeniu). Jakiś czas temu poruszyłem ten temat na śląskim forum motocyklistów, nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać, tu jest link do tematu. http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...31entry269331 na początku za bardzo nie wiedziałem co to jest za część - stąd taki dziwny tytuł tematy. Potem znalazłem coś takiego http://aurora.thomasnet.com/viewitems/merc...ric-open-sealedjednak nie robią takich łożysk ślizgowych do LC4. Mam pytanie, mianowicie jaki jest cel i sens stosowania takiego skomplikowanego łożyska "przegubowo-ślizgowo-wahliwego"?? Przecież inni producenci też stosują systemy Pro-link w tylnym zawieszeniu i wszystko jest tam zrobione na zwykłych łożyskach igiełkowych typu HK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a ten beczkowaty element (tuleja) http://img258.imageshack.us/img258/7057/dscn6423ox9.jpg to powstal sam w skutek zuzycia, czy tez pocos zostal zrobiony taki a nie inny ? co musiales kupic w oryginale, a co dorobiles lub kupiles w innym sklepie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ten beczkowaty element to jest wewnętrzna część tego łożyska ślizgowego. normalnie jest to część kuli, ale ta już była tak wyrobiono że wypadła z swojej bieżni. Nic nie kupowałem w oryginale, tą skomplikowaną część zastąpiłem zwykłymi spasowanymi tulejami, pozostałe łożyska i simmeringi normalnie w sklepie kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 mozesz podac wymiary lozysk i simmeringow. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) simmeringi - 25X32X7łożyska - HK 2016 simmeringi można zamówić tutaj: http://www.kragum.com.pl/łożyska tutaj: http://www.atut.slask.pl/ tutaj są wymiary części Pro-linka http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp wszystkie wymiary i numery części do KTM są tutaj http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp to już chyba było ale, nie zaszkodzi przypomnieć tej strony. Edytowane 11 Lutego 2008 przez Maciej 540 SXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 czy lagi w LC4 s a klasycznym ukladzie ( nie upsy) maja srednice 50+ mm bo tak cos kiedys slyszalem ? , w ogole co to za lagi ? WP czy Marhzotii - co mozna o nich powiedziec ? lepiej sie sprawuja od standardowych upsow ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 czy lagi w LC4 sa klasycznym ukladzie (nie upsy) maja srednice 50+ mm bo tak cos kiedys slyszalem ? , w ogole co to za lagi ? WP czy Marhzotii W latach 98-01 w LC4 byly montowane WP Extreme 50 w klasycznym ukladzie, pozniej wrocili do upsow. W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW). PozdrodeF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW).Jesteś co do tego pewien? KTM montował widelce np. typ Magnum 45/50 tego producenta m.in. w dwusuwowych EXC. Co to WP 50 Extreme, to ja je mam u siebie. Porównania z upside down w innym LC4 niestety nie mam, ale wg mnie nie sa najgorsze (skok 285mm) no i średnio ekonomiczne przy wymianie oleju - na lagę wchodzi ok. 800ml ;) Pzdr. Edytowane 18 Lutego 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Jesteś co do tego pewien? Tak slyszalem, ale nic sobie za to obciac nie dam :icon_mrgreen: Z tym producentem niczego nie mozna byc pewnym - wystarczy spojzec na roznice w wyposazeniu w ramach jednego modelu z tego samego rocznika - a to inna kierownica, inny zaplon, rozne gazniki, rozne kola itp.Co do WP to wlasnie z taka opinia sie spotkalem. A poniewaz jest to spolka-corka KTMa mieliby sredni interes w montowaniu produktow konkurencji. W kazdym razie w LC4 nie slyszalem nigdy o zawieszeniu zadnej innej firmy (nie liczac tuningu), nie wspomina o tym zadna serwisowka, ani inne materialy na sieci. PozdrodeF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Zobacz ten manual. Na forum też było, w tematach o EXC 125-380, itd. Pzdr EDIT: A nie doczytałem, że chodzi Ci tylko o LC4. Ale tutaj też je montowali na spółkę z Ohlinsem z tyłu, w starszych rocznikach 620-stek na przykład. Pzdr Edytowane 18 Lutego 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 to znalazlem w service cd od lc4 sc z 96 Fork - Marzocchi Magnum 45 or WP-Up Side Down Topadjuster 4054 IBS Rear suspension - Central shock absorber (WP or Öhlins) with PRO-LEVER linkage to rear- swing-arm with needle bearing Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jak rozwiazany jest zaplon w lc4 ? slyszalem o 2 wersjach z cewka polaczona razem z modulem w calosc oraz ze zwyklym cdi + osobna cewka jak w japoncach , pozatym slyszy sie cos nieraz ze jest tam jakis kondensator przy zaplonie - od czego to jest ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Nitek - kondensator jest w wersjach bez aku. np ja tak mam :icon_mrgreen: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.