Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze?

 

I co jednak widzę nie wziąłeś tek 540-stki? Pochwal się troche nowym nabytkiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 620 pomarańcza,rok 99,przebieg-a kto to wie :crossy: (na liczniku 20 tys),koła sm,wydech higashi,ładnie pali(ale łaski nie robi,bo jest na mikunim :crossy: ) za bardzo nie bede chwalil,bo sie jeszcze cos spitoli :icon_evil:

Jak zrobie fotki to wrzuce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, zainteresował mnie ten temat i postanowiłem dodać trochę info od siebie. Jako, że robi nam się tu niezły zbiór info na temat modelu LC4 chcę tu dorzucić coś o Pro-linku(tych wszystkich dźwigniach w tylnym zawieszeniu). Jakiś czas temu poruszyłem ten temat na śląskim forum motocyklistów, nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać, tu jest link do tematu.

 

http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...31entry269331

 

na początku za bardzo nie wiedziałem co to jest za część - stąd taki dziwny tytuł tematy. Potem znalazłem coś takiego

http://aurora.thomasnet.com/viewitems/merc...ric-open-sealed

jednak nie robią takich łożysk ślizgowych do LC4.

 

Mam pytanie, mianowicie jaki jest cel i sens stosowania takiego skomplikowanego łożyska "przegubowo-ślizgowo-wahliwego"?? Przecież inni producenci też stosują systemy Pro-link w tylnym zawieszeniu i wszystko jest tam zrobione na zwykłych łożyskach igiełkowych typu HK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten beczkowaty element (tuleja) http://img258.imageshack.us/img258/7057/dscn6423ox9.jpg to powstal sam w skutek zuzycia, czy tez pocos zostal zrobiony taki a nie inny ? co musiales kupic w oryginale, a co dorobiles lub kupiles w innym sklepie ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten beczkowaty element to jest wewnętrzna część tego łożyska ślizgowego. normalnie jest to część kuli, ale ta już była tak wyrobiono że wypadła z swojej bieżni. Nic nie kupowałem w oryginale, tą skomplikowaną część zastąpiłem zwykłymi spasowanymi tulejami, pozostałe łożyska i simmeringi normalnie w sklepie kupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

simmeringi - 25X32X7

łożyska - HK 2016

 

simmeringi można zamówić tutaj: http://www.kragum.com.pl/

łożyska tutaj: http://www.atut.slask.pl/

 

tutaj są wymiary części Pro-linka http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp

 

wszystkie wymiary i numery części do KTM są tutaj http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp to już chyba było ale, nie zaszkodzi przypomnieć tej strony.

Edytowane przez Maciej 540 SXC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy lagi w LC4 s a klasycznym ukladzie ( nie upsy) maja srednice 50+ mm bo tak cos kiedys slyszalem ? , w ogole co to za lagi ? WP czy Marhzotii - co mozna o nich powiedziec ? lepiej sie sprawuja od standardowych upsow ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy lagi w LC4 sa klasycznym ukladzie (nie upsy) maja srednice 50+ mm bo tak cos kiedys slyszalem ? , w ogole co to za lagi ? WP czy Marhzotii

 

W latach 98-01 w LC4 byly montowane WP Extreme 50 w klasycznym ukladzie, pozniej wrocili do upsow. W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW).

 

Pozdro

deF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW).

Jesteś co do tego pewien? KTM montował widelce np. typ Magnum 45/50 tego producenta m.in. w dwusuwowych EXC.

Co to WP 50 Extreme, to ja je mam u siebie. Porównania z upside down w innym LC4 niestety nie mam, ale wg mnie nie sa najgorsze (skok 285mm) no i średnio ekonomiczne przy wymianie oleju - na lagę wchodzi ok. 800ml ;) Pzdr.

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś co do tego pewien?

 

Tak slyszalem, ale nic sobie za to obciac nie dam :icon_mrgreen:

Z tym producentem niczego nie mozna byc pewnym - wystarczy spojzec na roznice w wyposazeniu w ramach jednego modelu z tego samego rocznika - a to inna kierownica, inny zaplon, rozne gazniki, rozne kola itp.

Co do WP to wlasnie z taka opinia sie spotkalem. A poniewaz jest to spolka-corka KTMa mieliby sredni interes w montowaniu produktow konkurencji.

W kazdym razie w LC4 nie slyszalem nigdy o zawieszeniu zadnej innej firmy (nie liczac tuningu), nie wspomina o tym zadna serwisowka, ani inne materialy na sieci.

 

Pozdro

deF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ten manual. Na forum też było, w tematach o EXC 125-380, itd. Pzdr

 

EDIT: A nie doczytałem, że chodzi Ci tylko o LC4. Ale tutaj też je montowali na spółkę z Ohlinsem z tyłu, w starszych rocznikach 620-stek na przykład. Pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znalazlem w service cd od lc4 sc z 96

 

Fork - Marzocchi Magnum 45 or WP-Up Side Down Topadjuster 4054 IBS

 

Rear suspension - Central shock absorber (WP or Öhlins) with PRO-LEVER linkage to rear- swing-arm with needle bearing

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak rozwiazany jest zaplon w lc4 ? slyszalem o 2 wersjach z cewka polaczona razem z modulem w calosc oraz ze zwyklym cdi + osobna cewka jak w japoncach , pozatym slyszy sie cos nieraz ze jest tam jakis kondensator przy zaplonie - od czego to jest ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...