Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 (edytowane) z tym ze ja harcoru nie uprawiam , w sumie klekot by mi starczal gdyby inne zawieszenie i nieco wesza kanapa oraz krotsze moto , chociaz nie powiem do toru crosowego mam 15 km moze mi sie tam spodobac na konkretnym sprzecie... coz kupie to co bedzie w lepszym stanie . Wersja E byla by bardzo dobra , ale nie jest to koniecznosc. Edytowane 4 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rizo Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 (edytowane) witamwtrące pare zdań od siebie :banghead:ja posiadam takie cudo - http://www.drukftp.com/Forum/lc4.jpg jest to lc4 620SCw poruwnaniu z 640 jest sporo lzejsza sąsiad ma i takie porównanie: 620 tył stelarz aluminiowy 640 stalowy620 bez rozrusznika ale ma lampy kierunki stop i nawet sygnał :biggrin: 640 rozrusznik, akumulator cała elektryka i pare kilo więcej 640 zarejestrowana na dwie osoby 620 też :clap:640 stacyjka zegary, bak większy z blokadą 620 zegar ktm - ala od roweru ze wskaznikami, bez stacyjki 620 jak ktoś chce poszaleć w lesie i pojechać dalej to nie ma ona zadnego problemu ale jak by ktoś chciał skakać wysoko na torze jak np exc wyczynówką to nie polecam, ten silnik z tą mocą na turystyke i do lasu jest idealny tylko trzeba opanować moc i odpalanie.... ja mam jeszcze problemy jak jest zimna to moje zdanie i nie jestem znawcą wielkim LC4 tylko nie wiem co ile się robi przeglądy???? jak by ktoś napisał bym był wdzięczny :)) Edytowane 4 Stycznia 2008 przez rizo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 sciagnij manuala z emule , tam masz wszystko opisane. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 sciagnij manuala z emule , tam masz wszystko opisane. A po grzyba z emule: http://rapidshare.com/files/78522011/KTM_-...engali.pdf.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 a moze ktos mi podac gdzie znalasc katalog czesci z numerami seryjnymi ?? do roznych odmian LC4 ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Nitomen, tutaj znajdziesz nr katalogowe i fiszki do wielu Katów, nie tylko LC4. A propos, to moja strona główna była przez jakis czas ;) Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 a moze ktos mi podac gdzie znalasc katalog czesci z numerami seryjnymi ?? do roznych odmian LC4 ? http://www.ktm-parts.com/mm5/merchant.mvc?...ER&Store_Code=K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 WitamNa weekendzie zamierzam wybrać się na oględziny tego KTMa - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595235W związku z powyższym mam pytanie;na co zwrócić baczna uwagę.Do tej pory miałem do czynienia tylko z 2T,a jak wiadomo praca silnika''troszeczkę'' jest inna w 4T :notworthy: Z tego co wyczytałem na forum,wiem że:Silnik,może dudnić,ale nie rzęzić,niedopuszczalne są również metaliczne odgłosy.Zawory-stuk ma być w miarę słyszalny.Rozrząd-słyszalny delikatny szum.Iskrownik-jeśli SEM,to sprawdzić stan magnesów.Po paru minutach pracy silnika obudowa może być ciepła,ale nie może parzyć.Motor stoi na zewnątrz pod małym daszkiem(narażony na mrozy,mżawki,rosę etc.)wiec czy musi zapalić po 1-2 kopniaku?Oczywiście dym z rury wykluczony-chyba że zimny?czy dobrze mówię?Gdyby ktoś miał jakąś wskazówkę(wskazówki) to niech poświęci minutkę na odp. ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) na zimno moze delikatnie para leciec z komina , ale nie gesty bialy lub niebieski dym , kosz sprzeglowy moze dzwonic ( po wcisnieciu klamki powinno ustac) to normalne w KTM a winne sa zuzyte lozyska pod koszem. Co do odpalania, to na gazniku Dellorto moze to byc roznie :icon_mrgreen: moze palic za 1 a moze wcale nie zapalic , a samo odpalanie wymaga nauki i pokory :wink:. Reszta wiadomo , zobacz czy nie cieknie , jak sie prowadzi , zawiecha, luz na dzwigniach , centrowanie kol, jednosladowosc. Edytowane 8 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Ten motorek naprawdę ładnie wyglada,czywiscie wszystkie luzy trzeba jeszcze sprawdzic na wachaczu,amorku itd ogolnie wyglada bardzo fajnie,choc wydaje mi sie ze cena troszke przesadzona.pzdr Edytowane 8 Stycznia 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 cena faktycznie wysoka.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 http://moto.allegro.pl/item288983168_ktm_l..._exc_sx_wr.htmlDla porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 http://moto.allegro.pl/item288983168_ktm_l..._exc_sx_wr.htmlDla porównaniaTylko że ten jest bez ''papierów'' i cena sztywna + transport i wsio wyniesie 7 tys.A ten biały jest pod nosem i liczę że ta końcówka odpadnie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 tylko zorientu jsie w wydziale kominikacji jakie wymagaja papiery , bo od tego roku cos sie pozmienialo i wymagaja na auta oryginalnego dowodu rej z kraju pochodzenia pojazdu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 kombinowal ktos kiedys zalozyc gaznik z powiedzmy DR 650 albo KLR 650 do LC4 620/640 ?? dalo by to rade na takim jezdzic ?? pominmy to ze moto starcilo by na dynamice bo to gazniki z iglica na membranie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.