Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tym ze ja harcoru nie uprawiam , w sumie klekot by mi starczal gdyby inne zawieszenie i nieco wesza kanapa oraz krotsze moto , chociaz nie powiem do toru crosowego mam 15 km moze mi sie tam spodobac na konkretnym sprzecie... coz kupie to co bedzie w lepszym stanie . Wersja E byla by bardzo dobra , ale nie jest to koniecznosc.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wtrące pare zdań od siebie :banghead:

ja posiadam takie cudo - http://www.drukftp.com/Forum/lc4.jpg

 

jest to lc4 620SC

w poruwnaniu z 640 jest sporo lzejsza

 

sąsiad ma i takie porównanie:

 

620 tył stelarz aluminiowy 640 stalowy

620 bez rozrusznika ale ma lampy kierunki stop i nawet sygnał :biggrin: 640 rozrusznik, akumulator cała elektryka i pare kilo więcej

 

640 zarejestrowana na dwie osoby 620 też :clap:

640 stacyjka zegary, bak większy z blokadą 620 zegar ktm - ala od roweru ze wskaznikami, bez stacyjki

 

620 jak ktoś chce poszaleć w lesie i pojechać dalej to nie ma ona zadnego problemu ale jak by ktoś chciał skakać wysoko na torze jak np exc wyczynówką to nie polecam, ten silnik z tą mocą na turystyke i do lasu jest idealny tylko trzeba opanować moc i odpalanie.... ja mam jeszcze problemy jak jest zimna

 

to moje zdanie i nie jestem znawcą wielkim LC4

 

tylko nie wiem co ile się robi przeglądy???? jak by ktoś napisał bym był wdzięczny :))

Edytowane przez rizo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos mi podac gdzie znalasc katalog czesci z numerami seryjnymi ?? do roznych odmian LC4 ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na weekendzie zamierzam wybrać się na oględziny tego KTMa - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595235

W związku z powyższym mam pytanie;na co zwrócić baczna uwagę.Do tej pory miałem do czynienia tylko z 2T,a jak wiadomo praca silnika''troszeczkę'' jest inna w 4T :notworthy:

Z tego co wyczytałem na forum,wiem że:

Silnik,może dudnić,ale nie rzęzić,niedopuszczalne są również metaliczne odgłosy.

Zawory-stuk ma być w miarę słyszalny.

Rozrząd-słyszalny delikatny szum.

Iskrownik-jeśli SEM,to sprawdzić stan magnesów.Po paru minutach pracy silnika obudowa może być ciepła,ale nie może parzyć.

Motor stoi na zewnątrz pod małym daszkiem(narażony na mrozy,mżawki,rosę etc.)wiec czy musi zapalić po 1-2 kopniaku?

Oczywiście dym z rury wykluczony-chyba że zimny?czy dobrze mówię?

Gdyby ktoś miał jakąś wskazówkę(wskazówki) to niech poświęci minutkę na odp. ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimno moze delikatnie para leciec z komina , ale nie gesty bialy lub niebieski dym , kosz sprzeglowy moze dzwonic ( po wcisnieciu klamki powinno ustac) to normalne w KTM a winne sa zuzyte lozyska pod koszem. Co do odpalania, to na gazniku Dellorto moze to byc roznie :icon_mrgreen: moze palic za 1 a moze wcale nie zapalic , a samo odpalanie wymaga nauki i pokory :wink:. Reszta wiadomo , zobacz czy nie cieknie , jak sie prowadzi , zawiecha, luz na dzwigniach , centrowanie kol, jednosladowosc.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten motorek naprawdę ładnie wyglada,czywiscie wszystkie luzy trzeba jeszcze sprawdzic na wachaczu,amorku itd ogolnie wyglada bardzo fajnie,choc wydaje mi sie ze cena troszke przesadzona.pzdr

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zorientu jsie w wydziale kominikacji jakie wymagaja papiery , bo od tego roku cos sie pozmienialo i wymagaja na auta oryginalnego dowodu rej z kraju pochodzenia pojazdu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombinowal ktos kiedys zalozyc gaznik z powiedzmy DR 650 albo KLR 650 do LC4 620/640 ?? dalo by to rade na takim jezdzic ?? pominmy to ze moto starcilo by na dynamice bo to gazniki z iglica na membranie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...