MateuszEnduroboyz Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Witam !! Tata sprowadził mi z niemiec Trekkera abym dojezdzał do szkoły.Jest uszkodzony a mianowicie nie wiem co w nim jest zepsute(powazny problem)!!Miał zrobiony remont silnika (nowy tłok,cylinder,korba,łozyska na wale). Skuter zapala z rozrusznika bez najmniejszego problemu wkreca sie ale przy koncu dodania menetki słabnie i gasnie!! :D(Jak trzymam gaz do konca to gasnie puszcze menetke i spowrotem pracuje idalnie i tak cały czas. Nie wiem juz sam co moze byc przyczyna:(( Peugot jest z 1999r. Rozebrałem silnik aby zobaczyc czy ten remont był przeprowadzony naprawde i jest wszystko rzeczywiscie nowe stare czesci mam rowniez!! Przełozyłem moduł cewke z ZENITHA i dalej to samo nic nie pomogło:(( Kupiłem rolki dalej nic nie pomogło zmieniłem simeringi na wale dalej nie pomogło:(( Dodam jeszcze ze na centralnej nozce wkreca sie w miare w miare do tej gdzies 3/4 manetki a jak jade to ma mała moc:(Mierzyłem cisnienie w cylindrze jest to 9atm!! Pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Może regulacja gaźnika pomoże :D odpal motorek niech pochodzi chwilkę dodaj kilka razy gaz i zgaś motorek wykręś świecę i sprawdź jaki ma kolor i czy jest mokra jeśli jest mokra opuść iglicę w gaźniku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Hrhr a moze poprostu ma za duzo powietrza ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Przeczyść DOKŁADNIE wszystkie dysze!! tak samo było w kumpla TGB i kilka razy czyściłem bo w pewnym położeniu syfu nie było a w innym był :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Przy wyzszych obrotach moze tracic iskre. Sprawdz wszystko w elektryce. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=AUTSAJDER=- Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Mnie się wydaje że to chyba jednak wina gaźnika, prawdopodobnie nie dostaje paliwa... sprawdź czy nie masz przytkanej dyszy wysokich obrotów a najlepiej wyczyść dokładnie gaźnik benzyną i czystym pędzelkiem (jakimś możliwie małym :D ) a na koniec przepłucz czystą benzynką, złóż jak należy i wyreguluj... i wydaje mi się że powinno być już OK, ewentualnie jeżeli to nadal nie pomoże spradź jeszcze zapłon. Jeżeli świeca będzie sucha to oznacza to że nie dostaje paliwa jeżeli mokra to albo dostaje zbyt dużo paliwa (zalewa) lub masz coś z zapłonem. Pozdrawiam. Edytowane 20 Października 2006 przez -=AUTSAJDER=- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Gaźnik czysciłem z 10 razy wszystkie dysze po kolei korpus rowniez dmuchałem sprezarka i nic nie pomaga!!:(Przekładałem z zenitha tez nie pomaga:(( a co do elektryki hmmm moduł juz przekładałem z zenitha cewke takze swiece zmieniłem na nowa NGK nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 to musi byc wina gaznika ... wyreguluj go ... to jest czesty problem w skuterach ze jak dasz mu maxa to on slabnie ... ja tak mialem jak niezalozylem membrany :D jak leciutko gazu dawalem to wchodzil na obroty a jak dalem maxa to buuu i gasl ... sprawdz tez membrany ..Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 sprobuj zmniejszyc skok iskry na elektrodzie. ja mialem podobnie w dt i pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Nie wiem jaka jest konstrukcja gaźnika, ale jeżeli dysze są zamienne nawzajem to może są pomieszane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 sprawdz membranki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 hmmmm panowie odpowiedz 1 konstrukcja gaznika jest taka ze nie da sie pomylic dysz. Druga sprawa to polecacie sprawdz membranki zrobiłem to i nie wiem dokładnie jak powiniennem to sprawdzic jak zalewam je benzyna to momentalnie benzyna przecieka:( wiec mysle ze to jest tego wina ale poprawcie mnie jak cos zle mowie:)Bo jak zapale wkrece na ful poczekam az zgasnie sama na manetce do konca wykrece swiece to jest mokra!! Ale jest jeszcze sprawa tego typu ze czasami uda sie zeby moto wkreciło sie na maxa i chodzi przez chwile na maksymalnych obrotach!! Jeszcze jedna zecz rozebrałem silnik aby go uszczelnic zmieniłem simeringi bo myslałem ze ciagnie lewe powietrze wszystko lux poskładane na silikon wysokotemperaturowy uszczelki OK a moto nadal najlepiej (nie w pełni dobrze)ale najlepiej na zakreconej srubie od powietrza:(Nie wiem juz sam co z tym jest mysle ze moze te membranki ale z drugiej strony czy to napewno one ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 wydaje mi sie ze wina lezy w gazniku powiedz mi jaki masz rozmiar gaznika i rozmiar dyszy bo moze byc tak ze dysza jest za mała i ma muła 2 moze byc wina w zapłonie lub kondensatorze jezeli takowy jest ale chyba musi miec jezeli by padł kondensator to fura nie chciałaby jezdzic jak sie rozgrzeje a co do membranki to normalne jest ze przez nia benzyna bedzie przeciekac bo benzyna ma swoja mase i uciska membranki powodujac jej uchelenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Tak wiem ale tam są tak jakby 3 komory takie małe w tej membrance i z jedengo przecieka wolniej z 2 innych szybciej! Gaznik jest to chyba 10 a dysze ma 55. No przekłądałem moduł cewke i nic nie pomaga:(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no to chyba juz widze przyczyne w takim sqcie powinien byc gaznik min 12(a nie 10 i mysle ze strzeliłes pomyłke tam nie moze byc 10 chociaz kto to wie :) ) a najlepszy by był 14-16(najlepsze napełnianic cylindra i najmniej oporow) dysza jest tez za mala (tak mi sie wydaje) jak miałem sqta z gaznikiem o przelocie 12 to miał dzysze 65 jak zmieniłem dysze na 90 to dopiero chłopak sie wkrecała to duszenie moze byc spowodowane własnie za mała dysza paliwowa furka dostaje za mało paliwa a za duzo powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.