Asmodan Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 wlasnie patrze sobie na fiszki crfy i widze ze gaznik nie jest membranowy, zobacz czy ta mala membranke co masz dobrze zalozyles jezeli ja wogole rozkladales (pewnie to jest pompka przyspieszacza) oraz czy masz moze TPS (czojnik polozenia przepustnicy) takie cos czarne albo szare z boku gaznika do ktorego jest podlaczony kabelek?? Jezeli masz to sprawdz czy jest poprawien zamontowane oraz czy dobrze podlaczone i jezeli masz mozilwosc pozyczenie od innej crfy tego ustrojstwa na chwile to zrob przeszczep na chwile. To cos odpowiada za przyspieszanie i opoznianie zaplonu w zaleznosci od polozenia przepustnicy.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Zobacz przepustnice w gazniku, kolega z ktorym rozmawiales ponoc ci o tym pisal. Objawy tez byly takie jak piszesz. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Zastanawiam sie właśnie nad TPS bo pisze ze w momencie "odkrecania" rezysetenja ma rosnąć a jak zmierzyłem u mnie to maleje. Nie mam nikogo kto ma crf`e zeby zamienic taki czujnik a nowy kosztuje niestety prawie 600 zl :) dodi Sprawdziłem juz jest OK ale niestety bez skutu :D dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Juz to sprawdzalem, niestety moto nie pracuje dalej poprawnie. Sprawdzilem wszystko po kolei, rozrzad,zawory,gaznik...wydaje sie ze wszystko gra ale jednak cos jest nie tak ;) juz trace nerwy :) dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 U mojego kolegi w RM-Z 250 zębatki od rozrządu przestawiły sie na wałkach, może u Ciebie też jest to samo ?? a co do nagrzewania sie rury wydechowej to tak jest w każdym 4T wyczynowym przy postoju motocykla, zobacz jaką masz cienką ścianke w tym kolanku nie dziwne że sie nagrzewa i do tego bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Pawel jeśli gniazda są wypalone masz rację, ale jesli nie, i wymienia się tylko zawory a gniazda nie noszą sladów nadpaleś to tylko się dociera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Pawel jeśli gniazda są wypalone masz rację, ale jesli nie, i wymienia się tylko zawory a gniazda nie noszą sladów nadpaleś to tylko się dociera Nie wiem czy zauwazyles ze z biegiem czasu sprzylgnie sie troche "ubijaja" (zaleznie od materialu - jedne mocniej, inne - zwlaszcza w wiekszych dieslach prawie wcale). I teraz gdy dajesz nowy zawor to niekoniecznie geometria gniazda, jego plaszczyzny musza byc (i zwykle nie sa) zgodne z tym co podaje producent silnika. Wiec jezeli robimy cos, co ma pojezdzic troche to robmy to dobrze. Edytowane 16 Listopada 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Sprawdź zapłon stroboskopem. Widze że wszystko sprawdzałeś oprócz tego.To musi być zapłon tak mi sie wydaje. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ciekawe jest to że lampa nie "mruga" ,sprawdzaliśmy dwie lampy, podpiete do akumulatora 12V i na kabel do swiecy. dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.