pozdro600 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) - po pierwsze primo - kupujac zmieniarke zakladalismy ze na rundach bedzie kiepsko z wymiana ogumienia. wyszlo inaczej. - po drugie primo - niewielu w ogole sie tym tematem interesowalo, a zmieniarka to nie tylko wylozenie 500zl na jej kupno, ale takze znalezienie jej, dogadanie sie z gosciem, kupienie i dorobienie wtyczek, zorganizowanie transportu jej(gdziekolwiek), nie wspominajac juz o transporcie na tor- po trzecie primo (ULTIMO!) jak kto chce wycofac swoje udzialy to dajcie znac. dla mnie moze stac poki co. jakos mnie te 5 pak nie wali tak po kieszeni, ale wiadomo - jestem potentatem :icon_twisted: Edytowane 30 Września 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 kupowanie beczki jest zbedne , lepiej sie dogadac i kupic olej w pojemnikach np 4l, bedzie troche taniej i nie bedzie problemu z transportem lub tekstami typu, ze jeden wzial wiecej, a drugi mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 a gdzie ty to chcesz transportowac>? na rundy chcesz to wozic? bedzie stala u kogos i po rundzie bedzie sie przyjezdzac zmienic oliwe i tyle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 tak czy inaczej ja na to nie ide :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 a co dają zmienione zębatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Bodrzyn, łaski bez :icon_twisted: zebatki daja lepsze wyjscie z zakretu i przy odpowiednim doborze mozliwosc zamkniecia szafy pod koniec prostej start-meta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) jak patrzylem cennik intermotors to bez znizek za beczke 60L wychodzi jakies 2300zl. podejrzewam ze mozna zalatwic za ok 2000-2100. wyszlo by 20-30%taniej, co oznacza ze co 3 wymiana oliwy gratis :icon_biggrin: :(ale co to za olej?ja moge zalatwic Mobil1 Racing 4T 15w50 SJ Synthetic za 30.3zl+V za litr pakowany w litrowe baniaki, przy wiekszej ilosci pewnie jeszcze taniej (no i pewnie sie da zamowic w baniakach 4L co "difoltowo" wychodzi taniej ), uzywam tego od dawna i daje rade - taniej bez kombinacji z beczkami itp Edytowane 2 Października 2007 przez Emil2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 mobil chu*owy jest. z olejuf ja bym bral motul, castrol, shell. w takiej kolejnosci. jesli chodzi o lepkosc to dla naszej strefy klimatycznej najodpowiedniejszy jest 10w40 wiec nie zawracajcie sobie dupy 15w50, okej dziewczyny? kupilem wczoraj klucz dynamometryczny... i dzisiaj jeszcze jeden.szał zakupow.......... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) olo wyluzuj :biggrin: chodzi o to aby znow nie przepalowac z kosztami jak w tym sezonie :bigrazz: BTW ktory ciolek ma moje sprezyny do lag? Edytowane 3 Października 2007 przez Bodzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 mobil chu*owy jest. z olejuf ja bym bral motul, castrol, shell. w takiej kolejnosci. jesli chodzi o lepkosc to dla naszej strefy klimatycznej najodpowiedniejszy jest 10w40 wiec nie zawracajcie sobie dupy 15w50, okej dziewczyny? 10W40 jest dobry dla precli a nie do upalania na 100% możliwości na torze ;) , IMO weźcie cos z gónym lepkością 50 a nawet 60. Co do beczki to ona wychodzi dużo taniej, jak się boicie że ktoś kogoś wydyma na ilości litrów to po prostu rozlejcie całość komisyjnie w puste baniaki i niech każdy zabiera swój do domu :wink: PS Gratuluję wszystkim udanego sezonu i życzę powodzenia w następnym :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_gsxr Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 to teraz i ja sie wtrace. jedyny baniak jaki mozecie mi zapelnic to jest moj BRZUCH. i mozecie mi go zapelnic browarem i wodka. trzeba sie umowic jak najszybciej na jakies spotkanie, bo widze ze chlopaki nikt wam dupska nie zloil w barze :flesje: pozdroqba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 10W40 jest dobry dla precli a nie do upalania na 100% możliwości na torze :biggrin: , IMO weźcie cos z gónym lepkością 50 a nawet 60.tez tak uwazam, ale typowo wyscigowe Xw60 kosztuja (jesli dobrze pamietam) w okolicach 70zl za litr ;) 10w40 dziala -20/-25 do +30/3515W50 dziala -15/-20 do +50/+50+to chyba lepiej? poza tym na moto i tak nie latasz w zime to po co 10wX ? castrol moge miec po zblizonej cenie do mobila (jak bedzie potrzeba to zalatwie jakis konkretny cennik); z tego co porownywalem tabelkowe dane skladu poszczegolnych olejow to mobil wychodzil najlepiej jakosc/cena a roznice byly tak na prawde minimalne, natomiast castrol szybciej ciemnieje niz mobil - nie wiem czy to ma cos, ale nie podoba mi sie i leje mobilnie istotne, jak chcecie :icon_razz: jak by beczka wyszla sporo taniej albo zblizona cena za lepszy olej to ja sie pisze, rowniez np. na kilka filtrow oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 tez tak uwazam, ale typowo wyscigowe Xw60 kosztuja (jesli dobrze pamietam) w okolicach 70zl za litr ;) Niekoniecznie http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Main&...ent&id_ass=1207 ale LM chyba kosztuje ww tych granicach a z innych to chyba Fuchs ma też Xw60 ale głowy nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 tez tak uwazam, ale typowo wyscigowe Xw60 kosztuja (jesli dobrze pamietam) w okolicach 70zl za litr :lalag: [ciach] jak by beczka wyszla sporo taniej albo zblizona cena za lepszy olej to ja sie pisze, rowniez np. na kilka filtrow oleju Masz rację, z dwojga złego lepiej wziąć 15W50 niż 10W40. Ja jednak zastanowiłbym sie nad syntetykiem a tam i tak dolna klasa lepkości zaczyna się najczęsciej od 10-X. Jakbyście chcieli beczkę Agip'a (razem z pompką) to możemy ponegocjować cenę :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 to ja tylko szybko swoje 0,03 zł.... pamętajcie tylko, że 15W50 ( już nie mówiąć o cośtamW60) nawet po rozgrzaniu będzię stawiał większy opór w układzie smarowania.... ..co oznacza brak kilku koników mechanicznych na kole..... ..a teraz popatrze co się będzie działo... :icon_mrgreen: :biggrin: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.