hz10 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 no a ciekawe skąd se weźmie ten nadwymiarowy tłok chyba z księżyca :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 A np z Wossnera, oni robią takie dziwne nadwymiary, inne niż Vertex, i można coś przypasować jeśli będzie potrzeba zrobienia szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Ja mam tuleje tez wstawioną i jest elegancko nawet z nią i w sumie niewiem jak jeżdzi na nikasylu, bo go kupiłem z tuleja, ale pewnie w mocy nie ma żadnej różnicy, bo moto rwie jak szalone. Na tłoku przejechałem ponad rok, niedawno robiłem remont, czyli szlif i tłoczek itd. I moto chodzi jak nowe. Tłok kupiłem wiseco, więc oni też robią różne nadwymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 szkoda że do mojego wynalazku nie ma tak dobrze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiktorMT Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Do YZ też są nadwymiary z wossnera 4 szlify! Napewno będziesz zadowolony Pozdrawiam MOTOR-TECH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 hz10 co ty gadasz za glupoty? rozmawialem wlasnie z z panem z motor-techu i od znajomego chce kupic zatarta rs 160 rok 96 cylinder 160 powiedzial ze bez problemu takie cos zrobi i juz robil i ludzie byli zadowoleni za tuleje sobie liczyl 300zl a tlok do 160 polini 450 ale znalazlem tlok za 380. Wiec nie jest to zaden problem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 (edytowane) widze że niektórzy pisza głupoty,, mianowicie poki niesprawdzicie po wyjeciu starego tłoka stanu cylindra ,,niepchajcie tam nowego tłoka myslac ze dam kolejny szlif i bedzie OK/..!! bo tuleja moze byc albo juz jest w owal,,, przez co tłok zaczyna gdzie niegdzie przycierac, niektore modele moto maja tylko jeden pierscien i w takiej sytuacji szybko sie on konczy co powoduje utarte kompresji,, a chwile pozniej całkowita padaczke,,! Edytowane 25 Października 2007 przez Sikor075 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.