Skocz do zawartości

Kat wyprzedzenia zaplonu w motorynce


rzemyk90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 023:

Stałe wyprzedzenie zapłonu wynoszące 27° co odpowiada 3 mm drogi tłoka przed GMP.

(Czasem warto poeksperymentować, bo silnik lubi mieć humory wiec zacznij od 2,7mm -3 mm przed GMP)

Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4mm.

 

Zapraszam na moja strone poświęconą motorowerom z tym silnikiem.

Edytowane przez tomason2

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 023:

Stałe wyprzedzenie zapłonu wynoszące 27° co odpowiada 3 mm drogi tłoka przed GMP.

(Czasem warto poeksperymentować, bo silnik lubi mieć humory wiec zacznij od 2,7mm -3 mm przed GMP)

Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4mm.

 

Zapraszam na moja strone poświęconą motorowerom z tym silnikiem.

 

Dziekowac za fachowa odpowiedz panie kolego :icon_mrgreen:

 

A jeszcze jakie parametry ( kat wyprzedzenia, oraz odleglosc stykow przerywacza) dla silnika S-38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiej tylko że motoryna była przygotowana na paliwo z mniejszą liczbą oktan dlatego zapłon powinien być wcześniejszy niż oryginalny. To da sie odczuć mam simka to wiem cos o tym

 

Całkiem odwrotnie, mniejsza LO - zapłon teoretycznie powinien być późniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...