rzemyk90 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 witam. Ile powinien wynosic kat wprzedzenia przed GMP w motorynce, silnik kwadrat 2 biegi. Chce bardzo dokladne dane , a nie np 1,1 - 1,8mm . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Ja kiedyś ustawiałem na 3.5, ale ręki sobie nie dam uciąć i to był kwadrat z 3 biegami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 (edytowane) Silnik 023: Stałe wyprzedzenie zapłonu wynoszące 27° co odpowiada 3 mm drogi tłoka przed GMP. (Czasem warto poeksperymentować, bo silnik lubi mieć humory wiec zacznij od 2,7mm -3 mm przed GMP)Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4mm. Zapraszam na moja strone poświęconą motorowerom z tym silnikiem. Edytowane 14 Października 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Silnik 023: Stałe wyprzedzenie zapłonu wynoszące 27° co odpowiada 3 mm drogi tłoka przed GMP. (Czasem warto poeksperymentować, bo silnik lubi mieć humory wiec zacznij od 2,7mm -3 mm przed GMP)Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4mm. Zapraszam na moja strone poświęconą motorowerom z tym silnikiem. Dziekowac za fachowa odpowiedz panie kolego :icon_mrgreen: A jeszcze jakie parametry ( kat wyprzedzenia, oraz odleglosc stykow przerywacza) dla silnika S-38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Taka sama jak dla silnika 023. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Tak dla ścisłości: kąt wyprzedzenia zapłonu mierzymi w stopniach, jest to kąt obrotu wału korbowego, wyprzedzenie zapłonu mierzymy w mm przed GMP w osi cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Powiej tylko że motoryna była przygotowana na paliwo z mniejszą liczbą oktan dlatego zapłon powinien być wcześniejszy niż oryginalny. To da sie odczuć mam simka to wiem cos o tym :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 To jak było fabrycznie a jak po twoim ustawieniu było ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 3 milimetry przed górnym połorzeniem tłoka i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Powiej tylko że motoryna była przygotowana na paliwo z mniejszą liczbą oktan dlatego zapłon powinien być wcześniejszy niż oryginalny. To da sie odczuć mam simka to wiem cos o tym Całkiem odwrotnie, mniejsza LO - zapłon teoretycznie powinien być późniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.