Skocz do zawartości

Jaki motorower na początek


dangerouspop
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój komarek praktycznie nic nie palił :buttrock:

Zalałem pełen bak, a wchodziło 5L to można było jeździć i jeździć i jeszcze raz jeździć.

 

pozdr.

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj romet 3 biegowy lecial 60 :] ale silnik zyleta nigdy sie do niego nie dotykalem tylko wymiana oleju ustawienie zaplonu i jazda zawsze palil na kopa bardzo milo go wspominam kumpel go teraz ma i jedynie wyregulowal biegi i jezdzi a nie dba zbytnio o niego

 

jak naj bardziej polecam komara, rometa silnik bardzo prosty spalanie zerowe wlaes jezdziles i jezdziles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory chodzi wam chyba o ogara 205 :D a ja mam ogara 200 dla nie wiedzących ma silnik jawki tylko zablokowany ale ja sobie go odblokowalem ;] tylko jak muwiłem kolanko wydechowe mam fabryczne muj tez jest po kapitalce :D i będzie mi wierny przez jeszcze 3 latka :] nie znacie osiągów ogara 200 to nie piszcie tu postów ;)

PS. simson ma 4 biegi a ogar 3 a ja jak wyciągam v-max to aż sie prosi o jeszcze 1 bieg ;]

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym że nie ma bata, abyś kupił simsona za kwote podaną przez kolege :D Ja proponuje Ogara - sprzęt który nie powinien sprawiać jakiś ogromnych kłopotów, a wszystkie naprawy są w miare tanie i łatwe.

 

A może motorynka?? Mam sentyment do tego sprzęta, i widze że coraz mniej tego śmiga. Może będzie to kiedyś klasyk jak np. simson Schwalbe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście bym polecał Rometa, ale z silnikiem Dezametowskim tzn. polskim. Możesz sobie wybrać rodzaj nadwozia: motorynka, kadet itd. Moim zdaniem silnik dezametowski jest prostszy w konstrukcji, łatwiejszy w naprawie i eksploatacji. W czechu jest wszystko na odwrót: kopiesz do przodu z prawej strony, a jedynkę wrzucasz do góry:P, jak się przyzwyczaisz to potem jak wsiądziesz na "normalne" moto to trudno będzie Ci się przestawić :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom dokładnie, polski Romecik jest lepszy i tak bardziej prosty.

Silnik Kwadratowy wszystko jest ładnie :icon_mrgreen: (bywają i silniki okrąglutkie). Moim zdaniem prosta budowa prosta naprawa :)

 

pozdr.

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czechu jest wszystko na odwrót: kopiesz do przodu z prawej strony, a jedynkę wrzucasz do góry:P, jak się przyzwyczaisz to potem jak wsiądziesz na "normalne" moto to trudno będzie Ci się przestawić :icon_mrgreen:

Eee tam trudno, ja po przesiadce z Ogara 200 na Charta w mig pojąłem, że jest odwrotnie, a wcześniej nie jeździłem niczym poza Ogarem właśnie i Komarem. Nie ma żadnego problemu w zmianie przyzwyczajenia. Ja polecałbym jednak czeski silnik, albo chociaż polski 3-biegowy, bo co to za jazda z dwoma przełożeniami :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...