Siwy_ Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 witammusze kupić nowy karter do Rs'ki.Niewiem co zrobić z lożyskami z wału?Wymienialem je kolo 400km temu i wiem że są w dobrym stanie.Nowy karter przyjedzie zapewne bez lożysk.Wybić ''moje'' lozyska i wlożyć je do nowego kartera czy to zabawa bez sensu?Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 witammusze kupić nowy karter do Rs'ki.Niewiem co zrobić z lożyskami z wału?Wymienialem je kolo 400km temu i wiem że są w dobrym stanie.Nowy karter przyjedzie zapewne bez lożysk.Wybić ''moje'' lozyska i wlożyć je do nowego kartera czy to zabawa bez sensu?Pozdrawiam :flesje:400km to tyle co nic ,tak że spokojnie możesz je zapodać ,tylko ostrożnie je wybij! :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ochlodzić karter lub go podgrzać?Żeby mi latwo wyszly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 takie łozyska mozna zakładać ale jessi silnik jest juz rozebrany to morzesz załorzyć nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ochlodzić karter lub go podgrzać?Żeby mi latwo wyszly...To raczej nic nie da, bo podgrzejesz jednocześnie łozyska i kartery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 podgrzej karter i wtedy latwiej lozyska wyjda poniewaz aluminum jesli sie nie myle szybciej sie grzeje niz hartowana stal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 jeśli masz opalarkę to podgrzej tylko okolicę łożyska, powinno wyskoczyć po lekkim stuknięcu gumowym/drewnianym młotkiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Dokladnie podgrzej i stuknij mlotkiem delikatnie :flesje: U mnie tak pomoglo :flesje: POZDRO Edytowane 13 Października 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 kup lepiej komplet nowych łozysk szkoda zachodu ze starymi ja uwazam ze co nowe to nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Niewatpliwie wszyscy maja swoje racje niewiem jak bedziesz to rozstrzygal na zdrowy rozsadek czy iloscia glosow :icon_mrgreen: zdecydowanie radzilbym nowe lozyska :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Wsadź stare, pewnie masz jakieś wysokoobrotowe, a one za tanie nie są. Po 400km to one są jak leżaki magazynowe :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Wiadomo ze nie oplaca sie wkladac nowych :icon_mrgreen: Zobacz jaki jest cykl kilometrow miedzy remontami i te lozyska co tyle czasu mozna wymieniac :smile: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Remonty w tych silnikach przeprowadzane są przeważnie po około 15tyś km.Spróbuje je wybić.Metoda taka sama jak podczas zakladania nowych lożysk na wał-podgrzewanie kartera i wkladanie lożysk które tak naprawde wpadają w tak gorący material.Dzięki za rady. :icon_mrgreen: Pozdrawiam :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=AUTSAJDER=- Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) podgrzej karter i wtedy latwiej lozyska wyjda poniewaz aluminum jesli sie nie myle szybciej sie grzeje niz hartowana stalZ tego co wiem to tu chodzi raczej o różną rozszerzalność temperaturową dwóch różnych metali, aluminium ma większą rozszerzalność temperaturową więc po podgrzaniu obwód gniazda łożyska się bardziej powiększy od obwodu łożyska więc części powinny się "poluzować". A co do samego zastosowania używanych łożysk to fakt że 400 km to praktycznie niewiele ale wg. mnie lepiej wydać kilka zł więcej i kupić nowe niż za jakiś czas "rozpoławiać" spowrotem silnik o taką pierdółkę... :banghead: jak juz będziesz miał "rozpołowiony" silnik to można je wymienić :flesje: oraz przyjrzeć się stanowi pozostałych części. Pozdro. Edytowane 16 Października 2006 przez -=AUTSAJDER=- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.