Skocz do zawartości

Czy ten szlif tulei jest prawidlowy ??


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://img353.imageshack.us/img353/7379/img2961ux5.jpg , dowiedzialem sie ze rysy sa za duze i szlif byl robiony bez polerowania co spowoduje/spowodowalo szybkie zjedzenie pierscieni ( co nie nastapilo) jakie sa wasze opinie ?? .Nastepne pytanie nad pierscieniami wsuwam szczelinomierz na jedna strone 0.4 mm po dwoch stronach po 0.2 mm , czy to bardzo duzy luz ?? niby tlok byl sprawdzany w serwisie i powiedzieli ze jest ok i nie wymaga wymiany (nominal) ale juz sam nie wiem ... tzn wiem ze go wymienie ale nie teraz...chyba ze jest to bardzo konieczne to zima sie za to zabiore.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepne pytanie nad pierscieniami wsuwam szczelinomierz na jedna strone 0.4 mm po dwoch stronach po 0.2 mm , czy to bardzo duzy luz ??

 

Cos mi sie zdaje ze to dotyczy wsuwania szczelinomierza miedzy tlok a cylinder, a nie miedzy pierscien a rowek pierscienia. Jezeli bylby luz 0,4mm w rowku pierscieniowym to juz w ogole ten silnik chodzilby jak sieczkarnia (o ile by chodzil).

 

Nitomen, nie wiem czy wiesz, ale tloki mierzy sie zwykle w dolnej czesci na plaszczu i na podstawie tego wymiaru ustala sie srednice przy szlifowaniu tuleji - pasowanie tloka z cylindrem. Takie sprawdzanie u gory nic Ci nie powie. Jezeli juz, to proponuje pomierzyc tlok wlasnie w dolnej czesci, pomierzyc tuleje i wtedy sie dowiesz jaki luz wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miedzy tlok a cylinder, pierscionki sa prawie nowe wiec tam luz napewno ok, zreszta zeby nasunac cylinder na tlok musialem je mocno scisnac :buttrock: .Silnik chodzi jak igla ,nawet szmerow nie ma ,pali od 1 ,zuzycie oliwy w normie jak na KLR z 88 :bigrazz:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastarszono mnie ze tlok moze sie rozleciec bo jest zuzyty

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad pierscionkami ,przy wsunietym w cylinder tloku z pierscionkami w okolicach GMP - wiem wiem nie prawidlowo :flesje:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...