Nitomen Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 http://img353.imageshack.us/img353/7379/img2961ux5.jpg , dowiedzialem sie ze rysy sa za duze i szlif byl robiony bez polerowania co spowoduje/spowodowalo szybkie zjedzenie pierscieni ( co nie nastapilo) jakie sa wasze opinie ?? .Nastepne pytanie nad pierscieniami wsuwam szczelinomierz na jedna strone 0.4 mm po dwoch stronach po 0.2 mm , czy to bardzo duzy luz ?? niby tlok byl sprawdzany w serwisie i powiedzieli ze jest ok i nie wymaga wymiany (nominal) ale juz sam nie wiem ... tzn wiem ze go wymienie ale nie teraz...chyba ze jest to bardzo konieczne to zima sie za to zabiore. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 na moje oko to są normalne rysy po honowaniu wiec jeżeli tulej "trzyma" wymiar to nie widze problemu :buttrock: co do luzu to moim zdaniem za duży poprostu wybity jest kanał w tłoku :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Nastepne pytanie nad pierscieniami wsuwam szczelinomierz na jedna strone 0.4 mm po dwoch stronach po 0.2 mm , czy to bardzo duzy luz ?? Cos mi sie zdaje ze to dotyczy wsuwania szczelinomierza miedzy tlok a cylinder, a nie miedzy pierscien a rowek pierscienia. Jezeli bylby luz 0,4mm w rowku pierscieniowym to juz w ogole ten silnik chodzilby jak sieczkarnia (o ile by chodzil). Nitomen, nie wiem czy wiesz, ale tloki mierzy sie zwykle w dolnej czesci na plaszczu i na podstawie tego wymiaru ustala sie srednice przy szlifowaniu tuleji - pasowanie tloka z cylindrem. Takie sprawdzanie u gory nic Ci nie powie. Jezeli juz, to proponuje pomierzyc tlok wlasnie w dolnej czesci, pomierzyc tuleje i wtedy sie dowiesz jaki luz wystepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Tak miedzy tlok a cylinder, pierscionki sa prawie nowe wiec tam luz napewno ok, zreszta zeby nasunac cylinder na tlok musialem je mocno scisnac :buttrock: .Silnik chodzi jak igla ,nawet szmerow nie ma ,pali od 1 ,zuzycie oliwy w normie jak na KLR z 88 :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Wiec w czym problem, ze sie tak zapytam ? :bigrazz: Rozumiem ze chcesz sie w nim koniecznie czegos doszukac, gdyz Ci pieniadze z kieszeni wylaza :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 no to sie zrozumieliśmy z tym luzem że ho ho :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 nastarszono mnie ze tlok moze sie rozleciec bo jest zuzyty Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Na moje oko wyglada OK :flesje: Zarowno rysy na cylidrze jaki i tlok.A gdzie ten luz mierzyles ? Adam M. Edytowane 13 Października 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 nad pierscionkami ,przy wsunietym w cylinder tloku z pierscionkami w okolicach GMP - wiem wiem nie prawidlowo :flesje: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.