ernestZL Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Chodzi o to że jesteśmy tak naprawdę na etapie masowego wdrażania wtrysku do moto a co za tym idzie czasami występują wpadki! W samochodach było podobnie-pierwsze wtryski było gorsze od gaźników co nie oznacza że sama idea nie jest słuszna. Poczytaj trochę forum to zobaczysz tam wypociny Zajca na temat gaźnik kontra wtrysk w FZS1000 i FZ1-ja na tych 2 sprzętach za mało przejeździłem żeby się udzielać. Soul sprawdziłem błedy 2 razy-jest ok? :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Chodzi o to że jesteśmy tak naprawdę na etapie masowego wdrażania wtrysku do moto a co za tym idzie czasami występują wpadki! W samochodach było podobnie-pierwsze wtryski było gorsze od gaźników co nie oznacza że sama idea nie jest słuszna. Poczytaj trochę forum to zobaczysz tam wypociny Zajca na temat gaźnik kontra wtrysk w FZS1000 i FZ1-ja na tych 2 sprzętach za mało przejeździłem żeby się udzielać. Soul sprawdziłem błedy 2 razy-jest ok? :) Dzięki za wyjaśnienie. Co do błędów to wydaje się że dążysz do perfekcji :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Jeśli tak to dlaczego producenci motocykli go wprowadzili? Z tego co wiem wtrysk został wprowadzony między innymi w celu spełnienia coraz ostrzejszych norm czystości spalin, oraz podniesienia sprawności silnika, więc jest to w całkowitej opozycji do twojej wypowiedzi że wtrysk jest mniej precyzyjny niż gaźnik. Jeśli tak nie jest to proszę wyprowadźcie mnie z błędu. Spełnienie ostrzejszych norm czystosci spalin wcale nie jest równe zmniejszeniu spalania! Spójrz chociażby na filtr DPF w samochodach. Powoduje on zwiększenie spalania do analogicznego silnika bez tego filtra, ale spaliny są czystsze.... Własnie przez to pieprzoną ekologię wtrysk jest mniej precyzyjny-bo poniżej pewnych obrotów silnika odcina dopływ paliwa. Ponowne otwarcie przepustnicy(na przykład na wyjsciu z winkla) powoduje szarpnięcie. W gaźnikach tego nie ma-bo cały czas podawana jest minimalna dawka paliwa. Zającu dobrze że dodałeś "często" bo jeśli chodzi o FZ6 na wtrysku to pali w hooy mało! Ja znam dwa przypadki, w których wprowadzenie wtrysku podniosło spalanie. Pierwszy to FZS1000 kontra FZ1 a drugi to gażnikowy SC33, który był zajebiście oszczędny a potem weszły paliwożerne SC 44 i SC 50 na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 a drugi to gażnikowy SC33, który był zajebiście oszczędny a potem weszły paliwożerne SC 44 i SC 50 na wtrysku. Ale w końcu to zaczęło jechać! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Już przestańcie płakać za tymi gaźnikami...wtrysk to nic innego jak elektroniczny gaźnik...jest normalna kolej rzeczy. Wtrysk jest o wiele bardziej dokładniejszy i przede wszystkim tańszy w produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.