Skocz do zawartości

Duży problem z Hondą NS-1 80 błagam o pomoc... :(


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo prosze o pomoc, niemam sil z moj NS, kombinujeee i NIC, a wiec tak: pali od pierwszego ladnie... wolne obroty ma... i daje caly gaz i jedzie jedzie i na 7-8 tys. przyhamowywuje go momentalnie i trzyma natych obrotach okolo 4 sekundy i dopiero jak wyskoczy z tych obrotow dostaje kopyto od 9 do 11,5... i tak sie dzieje na 3 pierwszych biegach... na jalowym biegu kreci maxx do 11,5 potem przerywa, hna pierwszym biegu kreci do 11 tys... honda jechalem 100 km/h na 6 biegu i obrotow bylo okolo 6,5 tys. wiecej niewiem czy by poleciala bo ulicy mi braklo, ale niewiele wiecej by pojechala... zebatke sporzdu mam o jeden zabetk wiecej czyli mam na v-maxx (17 zabkow) i natym przelorzeniu honda powinna smigac okolo 130km./h stego co wiem. gaznik regulowalem duzo razy... czyscilem kompresorem pare razy... i nic, swiece rozne byly zakladane z 6 roznych, teraz obecnie mam katalogowa NGK BR8ECS, i swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze... niejest ani troche okopcona, myslalem sporzatku ze membrany, zeby przygiac te blaszki co stopuja otwieranie sie siateczek, przygielem je zeby mniej dostawalo paliwa do cylindra, ale no nic to niedalo, jeszcze gorzej przezto sie wkreca o okolo 2 tys. :/:/ :buttrock: :bigrazz: zimeringi byly wymieniane w servisie hondy... tlok, pierscienie, lozyskoigielkowe, sworzen wymieniane, dotarty okolo 200 KM... kompresje bardzo dobra ma... dyfuzor odblokowywany w servisie hondy, koncowka tlumnika to sportowa koncowka (przelotowka)... stoja zaplonu przestawiony maxymalnie w prawo... Gaznik w hondzie ma 24mm sportowy... niemam pojecia co moze byc... prosze o pomoc, blagam, juz kombinuje dosc dluuugoooo... prosze o pomoc... licze nawas... zgry bardzo dziekuje... p00zdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tak, że szybkość nabierania obrotów w przedziale 7-9 tys spada i dodatkowo z tłumika wydobywa się głośny dźwięk niż w innych przedziałach obrotów? Jeśli tak, to taka jest charakterystyka tych silników. A regulowałeś gaźnik? Bo faktycznie 100 km/h to niezbyt wiele. Prawdą jest, że żeby osiągnąć więcej na tych sprzętach trzeba sie schować za owiewkę. Zrobiłeś to? Wiał ostry wiatr? Ile ważysz? Jechałeś pod górkę? To wszystko ma wpływ na V-MAX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w servisie hondy i oni mi wymienili zimeringi, i odblokowali dyfuzor sprawdzili kompresje itp. i mowili ze wszystko dobre... a honda niejezdzi tak jak powinna, niema przyspiechy takuego jak powinna i niekreci tyle ile powinna... mam filmiki i nanich jest pokazane jak sie kreci takowa honda jakie ma przyspieszenie itp.... prosze o pomoc...

 

Daevon tak, szybko

 

tak Daevon, szybkosc nabierania obrotow spada w przedziale 7-9 od 9 dostaje kopyto dopiero... gaznik regulowalem 100 razy, waze 56 KG, wiatr niewial, schowalem sie za owiewke i jechal 100... wiecej da rade tez ale no niezawiele, no ale to nieotym gadamy, gadamy ze traci moc na 7-9 tys. obrotach i na 9 dostaje dopiero... prosze o pomocc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze... niejest ani troche okopcona

widocznie dostaje za duzo paliwa, to pewnie przez ten gaznik 24 mm (seryjnie 21mm) spróbuj pobawić sie z połozniem iglicy tak zeby dostawał mniej paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie na tym, ale co przeczytałem to nawet mnie laika przyprawia o ból głowy.

myslalem sporzatku ze membrany, zeby przygiac te blaszki co stopuja otwieranie sie siateczek

Membraną raczej składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie wyregulujesz.

stoja zaplonu przestawiony maxymalnie w prawo

?????

swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze...niejest ani troche okopcona

Myślę że tu tkwi najważniejsza informacja. Żeby sie świeca zakopciła to trzeba na niej trochę pojeździć. A skoro jest mokra to ewidentnie wskazuje na:

1. Przerywany zapłon - ale to to byś chyba usłyszał.

2. Zle wyregulowany gaźnik. albo zły gaźnik - to też byś mógł usłyszeć, bo jak sprzęt dostaje za dużo paliwa to charakterystycznie "pryka" i puszcza dymek z rury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Membraną raczej składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie wyregulujesz.

 

 

tu nie chodzi juz teraz o sklad mieszanki gdyz ten temat byl juz przewiniety wzdluz i w szerz:P

 

membrany ogolnie mowiac pelnia tu role zaworu- jezeli moto ma rozregulowane zawory to nawet laik doprowadzony o bol glowy domysli sie, ze moto pracowac poprawnie nie bedize:P

tak bylo tez z tym przypadkiem(i nadal jest), jezeli membrany byly za bardzo scisniete to nietsety nie wplywalo tyle paliwa co trzeba,

w kazdym badz razie nadal trzymam sie ze jest to za duza dysza.

 

ps.

 

stojanu zaplonu w NS1 przestawic sie nie da... (dzis sie upewnilismy z Damiano2018 czy jakos tak:P)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Stojanu zapłonu żeczywiście nieda się przestawic, jest on przestawiony fabrycznie w prawo... :icon_mrgreen:. Iglica wyregulowana żeby jak najmniej benzyny brał... gaźnik wyregulowany (odkręcona śrubka od powietrza o około 4 obroty to dośc już...), membrana wyregulowana żeby mało benzyny dostawał do cylindra a świeca tak jak była to jest zawsze troche MOKRA!!! Przejechałem się około 22 km i odkręcam świece pacze a ona taka sama, mokraa!!:/ wogule niema naniej odrobinu nagaru czy czegoś, świeca bielutkaa i mokra z benzyny... Problem chyba bedzie wyjaśniony ponieważ poprzedni właściciel niemówił mi że zmienił w mojej hondzie gaźnik z 21MM na 24MM!! i jeszcze dotego zaduża dysza pod ten gaźnik 24MM, dysza tam jest 115, gaźnik z tą dyszą to zadużo poprostu... trzeba zmienic dysze na mniejszą 95-100 tak mniejwięcej... co otym sądzicie ???? !!! Plz o odpowiedzi... p00zdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no rozumie że dysza 120 przy gaźniku 21MM to fabrycznie... no ale ja mam gaźnik zmieniony na 24MM i dysza 115 i to zadużo dla tego motorku... jak wy sądzicie... dysz amniejsza pomoże... bo innego wyjścia niema, wszystko kombinowane było... plZ o odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w mbx-sie zmieniłem gażnik z 18mm na 23mm i nie mam problemu z zalewaniem się silnika bo świecał ma ładny kolor. Jeśli masz dysze 115 to ją zostawaw bo ja też taka mam w swoim gażniku. Jeśli zmniejszysz dusze wtedy silnik bedzie miał za dużo powietrza. Myśle że powinieneś zobaczyc jak masz wyregulowany dozownik bo może dostaeje za dużo oleju.

 

Magneto co ty robisz przy moto przecież już odkryliśmy gdzie jest czujnik luzu a może teraz szukasz stacyjki??? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do regulacji dozownika to regulowałem i nic niedaje, napoczątku był wyregulowany żeby brał jaknajmniej oleju... i nic niedało, a teraz dałem żeby brał tak średnio oleju... wole tak miec bo mam po remoncie... ale regulacja dozownika nic niestety niepomaga... :icon_mrgreen::(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...