SeibR Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witam, bardzo prosze o pomoc, niemam sil z moj NS, kombinujeee i NIC, a wiec tak: pali od pierwszego ladnie... wolne obroty ma... i daje caly gaz i jedzie jedzie i na 7-8 tys. przyhamowywuje go momentalnie i trzyma natych obrotach okolo 4 sekundy i dopiero jak wyskoczy z tych obrotow dostaje kopyto od 9 do 11,5... i tak sie dzieje na 3 pierwszych biegach... na jalowym biegu kreci maxx do 11,5 potem przerywa, hna pierwszym biegu kreci do 11 tys... honda jechalem 100 km/h na 6 biegu i obrotow bylo okolo 6,5 tys. wiecej niewiem czy by poleciala bo ulicy mi braklo, ale niewiele wiecej by pojechala... zebatke sporzdu mam o jeden zabetk wiecej czyli mam na v-maxx (17 zabkow) i natym przelorzeniu honda powinna smigac okolo 130km./h stego co wiem. gaznik regulowalem duzo razy... czyscilem kompresorem pare razy... i nic, swiece rozne byly zakladane z 6 roznych, teraz obecnie mam katalogowa NGK BR8ECS, i swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze... niejest ani troche okopcona, myslalem sporzatku ze membrany, zeby przygiac te blaszki co stopuja otwieranie sie siateczek, przygielem je zeby mniej dostawalo paliwa do cylindra, ale no nic to niedalo, jeszcze gorzej przezto sie wkreca o okolo 2 tys. :/:/ :buttrock: :bigrazz: zimeringi byly wymieniane w servisie hondy... tlok, pierscienie, lozyskoigielkowe, sworzen wymieniane, dotarty okolo 200 KM... kompresje bardzo dobra ma... dyfuzor odblokowywany w servisie hondy, koncowka tlumnika to sportowa koncowka (przelotowka)... stoja zaplonu przestawiony maxymalnie w prawo... Gaznik w hondzie ma 24mm sportowy... niemam pojecia co moze byc... prosze o pomoc, blagam, juz kombinuje dosc dluuugoooo... prosze o pomoc... licze nawas... zgry bardzo dziekuje... p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Kurfffa... Może jedź lepiej do serwisu Hondy co?Chociaż sądząc po twoich regulacjach to chyba nie dadzą rady... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daevon Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Masz tak, że szybkość nabierania obrotów w przedziale 7-9 tys spada i dodatkowo z tłumika wydobywa się głośny dźwięk niż w innych przedziałach obrotów? Jeśli tak, to taka jest charakterystyka tych silników. A regulowałeś gaźnik? Bo faktycznie 100 km/h to niezbyt wiele. Prawdą jest, że żeby osiągnąć więcej na tych sprzętach trzeba sie schować za owiewkę. Zrobiłeś to? Wiał ostry wiatr? Ile ważysz? Jechałeś pod górkę? To wszystko ma wpływ na V-MAX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Bylem w servisie hondy i oni mi wymienili zimeringi, i odblokowali dyfuzor sprawdzili kompresje itp. i mowili ze wszystko dobre... a honda niejezdzi tak jak powinna, niema przyspiechy takuego jak powinna i niekreci tyle ile powinna... mam filmiki i nanich jest pokazane jak sie kreci takowa honda jakie ma przyspieszenie itp.... prosze o pomoc... Daevon tak, szybko tak Daevon, szybkosc nabierania obrotow spada w przedziale 7-9 od 9 dostaje kopyto dopiero... gaznik regulowalem 100 razy, waze 56 KG, wiatr niewial, schowalem sie za owiewke i jechal 100... wiecej da rade tez ale no niezawiele, no ale to nieotym gadamy, gadamy ze traci moc na 7-9 tys. obrotach i na 9 dostaje dopiero... prosze o pomocc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 No to ten twoj moto traci moc czy sie nie wkreca przez jakis czas bo to dwie rozne rzeczy?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze... niejest ani troche okopcona widocznie dostaje za duzo paliwa, to pewnie przez ten gaznik 24 mm (seryjnie 21mm) spróbuj pobawić sie z połozniem iglicy tak zeby dostawał mniej paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 było wszystkooo kombinowane... i nic, z gaźnikiem to pare tygodni kombinuje... i nic... a może byc przez to że przepustnica jest nonstop mokra z benzyny a niepowinna... i wtedy coś nietak może byc... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 przepustnica to generalnie jest mokra bo hamuje przeciez paliwo:P (pomijam byt iglicy itd)jak dla mnie po tym co teraz przeczytalem moze byc cos z gaznikiem(za duza dysza...?) sprawdz i podaj co i jak... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Nie znam sie na tym, ale co przeczytałem to nawet mnie laika przyprawia o ból głowy. myslalem sporzatku ze membrany, zeby przygiac te blaszki co stopuja otwieranie sie siateczekMembraną raczej składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie wyregulujesz.stoja zaplonu przestawiony maxymalnie w prawo?????swieca zawsze jest wilgotna z benzyny, troche zalana zawsze...niejest ani troche okopconaMyślę że tu tkwi najważniejsza informacja. Żeby sie świeca zakopciła to trzeba na niej trochę pojeździć. A skoro jest mokra to ewidentnie wskazuje na:1. Przerywany zapłon - ale to to byś chyba usłyszał.2. Zle wyregulowany gaźnik. albo zły gaźnik - to też byś mógł usłyszeć, bo jak sprzęt dostaje za dużo paliwa to charakterystycznie "pryka" i puszcza dymek z rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Membraną raczej składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie wyregulujesz. tu nie chodzi juz teraz o sklad mieszanki gdyz ten temat byl juz przewiniety wzdluz i w szerz:P membrany ogolnie mowiac pelnia tu role zaworu- jezeli moto ma rozregulowane zawory to nawet laik doprowadzony o bol glowy domysli sie, ze moto pracowac poprawnie nie bedize:Ptak bylo tez z tym przypadkiem(i nadal jest), jezeli membrany byly za bardzo scisniete to nietsety nie wplywalo tyle paliwa co trzeba,w kazdym badz razie nadal trzymam sie ze jest to za duza dysza. ps. stojanu zaplonu w NS1 przestawic sie nie da... (dzis sie upewnilismy z Damiano2018 czy jakos tak:P) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Co do Stojanu zapłonu żeczywiście nieda się przestawic, jest on przestawiony fabrycznie w prawo... :icon_mrgreen:. Iglica wyregulowana żeby jak najmniej benzyny brał... gaźnik wyregulowany (odkręcona śrubka od powietrza o około 4 obroty to dośc już...), membrana wyregulowana żeby mało benzyny dostawał do cylindra a świeca tak jak była to jest zawsze troche MOKRA!!! Przejechałem się około 22 km i odkręcam świece pacze a ona taka sama, mokraa!!:/ wogule niema naniej odrobinu nagaru czy czegoś, świeca bielutkaa i mokra z benzyny... Problem chyba bedzie wyjaśniony ponieważ poprzedni właściciel niemówił mi że zmienił w mojej hondzie gaźnik z 21MM na 24MM!! i jeszcze dotego zaduża dysza pod ten gaźnik 24MM, dysza tam jest 115, gaźnik z tą dyszą to zadużo poprostu... trzeba zmienic dysze na mniejszą 95-100 tak mniejwięcej... co otym sądzicie ???? !!! Plz o odpowiedzi... p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 sadze o tym tyle ze ja mam gaznik 21mm i dysze (reki nie dam uciac) 112 Albo 120. dzis bede krecic przy moto to napisze dokladniej co i jak:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 no rozumie że dysza 120 przy gaźniku 21MM to fabrycznie... no ale ja mam gaźnik zmieniony na 24MM i dysza 115 i to zadużo dla tego motorku... jak wy sądzicie... dysz amniejsza pomoże... bo innego wyjścia niema, wszystko kombinowane było... plZ o odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Ja w mbx-sie zmieniłem gażnik z 18mm na 23mm i nie mam problemu z zalewaniem się silnika bo świecał ma ładny kolor. Jeśli masz dysze 115 to ją zostawaw bo ja też taka mam w swoim gażniku. Jeśli zmniejszysz dusze wtedy silnik bedzie miał za dużo powietrza. Myśle że powinieneś zobaczyc jak masz wyregulowany dozownik bo może dostaeje za dużo oleju. Magneto co ty robisz przy moto przecież już odkryliśmy gdzie jest czujnik luzu a może teraz szukasz stacyjki??? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 co do regulacji dozownika to regulowałem i nic niedaje, napoczątku był wyregulowany żeby brał jaknajmniej oleju... i nic niedało, a teraz dałem żeby brał tak średnio oleju... wole tak miec bo mam po remoncie... ale regulacja dozownika nic niestety niepomaga... :icon_mrgreen::( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.