LAMASSU Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam. Czy do jazdy po lesie i stromych gorkach nadaje sie cos takiego? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M298282 i jeszcze jedno czy jest 4t czy 2t? szukam czegos typowo do jazdy po lesie ,rowach gorkach ( o małej masie) i jak z zywotnoscią takiego silnika? i czy cena dobra? czy wysoka jak za 97? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) jest to 4tbardzo dobry do jadzy po lesie i skromnych gorkachcena wydaje mi sie ze duzasilnik zywotnygeneralnie - bardzo fajne enduro p.s. przyjzalem sie dokladnie i cena dobra - nie zauwazylem tylnego tuningowanego blotnika :) Edytowane 10 Października 2006 przez eloelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 pewnie brakuje plastików od prawej strony bo jest kilka zdjec a wszystkie z lewej strony :) gwneralnie to porządny motocykl dla początkijącego. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Moto w sam raz do jazdy po lesie. Mocy nie za wiele, ale do dobrej zabawy wystaczy w zupełności. Przede wszystkim jest bardzo poręczny (niska waga) i ma bardzo dobre prowadzenie. Osobiści poszukałbym KLX 300r - lepsze zawieszenia, nieco więcej mocy (w tym roczniku powinien kosztować 7-8 tys). Cena tej 250 zdecydowanie za wysoka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Moto w sam raz do jazdy po lesie. Mocy nie za wiele, ale do dobrej zabawy wystaczy w zupełności. Przede wszystkim jest bardzo poręczny (niska waga) i ma bardzo dobre prowadzenie. Osobiści poszukałbym KLX 300r - lepsze zawieszenia, nieco więcej mocy (w tym roczniku powinien kosztować 7-8 tys). Cena tej 250 zdecydowanie za wysoka!Z tego co wiem to 250R i 300 maja takie same zawieszenia. Jeżeli się myle to prosze o poparcie tego jakimś konkretem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 KLX 300R na Allegro jak na lekarstwo :) pewnie ze bym wolał ale nic konkretnego nie widac w sprzedazy a to nie wiem czy nie zamocne jak na początek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296741 w sumie myslałem o exc400 ale ten 520 dosc tak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 KLX 300R na Allegro jak na lekarstwo :) pewnie ze bym wolał ale nic konkretnego nie widac w sprzedazy a to nie wiem czy nie zamocne jak na początek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296741 w sumie myslałem o exc400 ale ten 520 dosc tak wygląda Szczerze popieram kolegę. Mozna posmigac na 250 ale ten KTM tez jest super jak do lasu noi jest większy oczywiscie ale wiecej mocy więcej frajdy :buttrock: Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 no ten 250 KTM to moze byc za mocny na początek. Zalezy w jakim jestes ogólnym stadium zaawansowania w jezdzie motorkiem. To jest napraaawde mocny motocykl. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Crossem czy enduro nie jezdziłem w zyciu za to z Cebrą robie co chce ale w teren nie pujdzie :buttrock: nie chce tez jakiejs lichoty kupic zeby pod gorki gasła co podobno sie dzieje w 2T :) gdybym wiedzial ze do zabawy w lesie nadaje sie 125 2t to jest tego multu na Allegro ale w las i rowy podobno potrzeba 4t .Z drogi bitej raczej kozystal nie bede chodzi mi tylko o w miare tanie w utrzymaniu i trwale lekkie nie duze enduro, zeby szło na koło co lubie i pod ostre gorki w lasach targało. no i ta cebre jeszcze sprzedac trzeba :biggrin: co z żalem uczynie ale dwoch wariatów utrzymywał nie bede i garaz za mały. Gawron jak ty z Kraka jestes to pewnie Mirka lakiernika od motorków znasz on na takiej 520 smiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomAir Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Cena trochę za wysoka. Myślę że za jakiś czas spadnie (koniec sezonu). Motorek jest rewelacyjny. Stosunek mocy do wagi jest bardzo korzystny. Jak ci będzie mało to zmienisz przełożenie lub założysz big bor kit 295 cm. Pozdrawiam domair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) Moze i mnie za to potepia, ale : Kawasaki KLX 250 R (jak i 300) to ladny i ciekawy motocykl enduro. Ma zalety : lekkosc !!! (ale w wersji terenowej, bo jest jeszcze szosowa z duza lampa, normalnymi licznikami, obrotomierzem, kierunkami, bagaznikiem, ktora juz lekka nie jest), niesamowita porecznosc, ladna stylistyka, niezla lampa - o ile oryginalna, ladny dzwiek seryjnego wydechu, nisko polozne siedzenie, wbudowane w rame gmole chroniace pompe wody i pokrywe alternatora. 250 brakuje momentu i wszystko co ten silnik robi, jak sie go kreci to "charcze" (bardzo ladnie :), ale wystarcza, szczegolnie przy duzej zebatce. W 300 jest juz wiecej momentu i czuc , ze cos sie dzieje po odkreceniu gazu , oporcz zmiany tonu dzwiekow z wydechu. Minusy ...... : brak suchej miski, podatnosc jednostki olejowej na niedosmarowanie (np przy jezdzeniu na gumie), zbyt szybko pada sworzen tlokowy, nikasil - kosztowny remont cylndra, miekki , malo progresywny zawias, bez regulacji napiecia wstepnego sprezyny, za miekkie siedzenie, drogie czesci, slabo dostepne uzywki w jakims sensownym stanie, dwie chlodnice podatne na uszkodzenia, regulacja zaworow na pastylki, brak manualnego odprężnika, lozyskowanie walkow rozrzadu podatne na zatarcie lub wybicie, raz na rok (jeśli nie częściej cieknące uszczelniacze przendiego zawieszenia. W stosunku do DR 350 przewaga KLX , to 10 max 15 kg mniej masy, bardziej atrakcyjny wyglad i moim zdaniem tyle zalet. Ja bym nie kobinowal i kupowal poczciwego, niezabijalnego DR 350. DOstepnosc czesci, prostota budowy, niezawodnosc, ilosc motocykli w ogloszeniach, kalamitki w tylnym zawieszeniu, no i cena zakupu znacznie nizsza od ceny tego KLX z otomoto. Lejesz paliwo, raz na rok zmieniasz olej i smigasz, a nie zastanawiasz co tym razem wali w tym silniku. Poza tym nie patrz na rocznik motocykla, tylko na STAN, bo to zła droga. Ja bym KLX odpuscil ! PozdrawiamArtur Edytowane 10 Października 2006 przez Gadimex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Wypatrzylem w tematach ,ze jest jeszcze cos takiego jak EXC250 4t dobry to sprzet? w porównaniu np. do KLX250r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A napisz nam czy chcesz enduraka do lajtowej jazdy(tak że asfalt też), średniej(tak jak większość osób) czy jakieś bardzo ostre enduro? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Chce jak najlzejszy i nie wysoki sprzet [poreczny] do ostrej jazdy po lesie ,polach ,rowach i wertepach:) waga do 110 kg moc raczej powyzej 30KM ,w miare nie drogi w utrzymaniu wiec prawdopodobnie 2T odpadaja z tego co mówicie. Kiedys myslałem o XR400 ale widze ze KLX300R swietnie wyglada na lekką i zwinną maszynke.Podałem link do KLX250r ale chyba bede raczej szukał 300R bo wyczytałem ,ze 250R były bez temperamentu :bigrazz:. Pasowało by zeby chociaz z dwójki z gazu szedł na koło [najwyzej przełoze zebatke].Tyle ze w ogłoszeniach KLX300R i XR400 NIE MA! :buttrock: KTM250 4T widze ze opada bo chodza powyzej 10tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 (edytowane) Moze i mnie za to potepia, ale :Minusy ...... : zbyt szybko pada sworzen tlokowy, - Skąd masz takie informacje??? Jeździłeś KLXem przez kilka sezonów i ci padł sworzeń czy komuś ze znajomych poleciał a ty powtarzasz takie dziwactwa? nikasil - kosztowny remont cylndra - Policz kolego, że mając nicasil mniej niszczysz tłok i korbę, bo jest mniejsze tarcie - więc oszczędzasz na tym. Druga sprawa że przy nikasilu sprzęt mniej się grzeje i jest mocniejszy. miekki , malo progresywny zawias, bez regulacji napiecia wstepnego sprezyny, za miekkie siedzenie To jest bardziej lajtowe enduro, nadające się na dłuższe przejażdżki. Faktycznie na torze i ostrym śmiganiu może to przeszkadzać, ale ogólnie do endurowania może być drogie czesci, Akurat robiłem przy swoim KLX 300 kilka rzeczy, więc moge powiedzieć że części wcale!!! nie są droższe od tej klasy 4 paków brak manualnego odprężnika, Po co ci manualny opdrężnik, skoro jest automat, KLXa kopie się bardzo lekko i łatwo odpala? raz na rok (jeśli nie częściej cieknące uszczelniacze przendiego zawieszenia. Zależy od uszczelniaczy :buttrock: Można zawsze założyć skarpety i problem z głowy. W stosunku do DR 350 przewaga KLX , to 10 max 15 kg mniej masy, bardziej atrakcyjny wyglad i moim zdaniem tyle zalet. A moim zdaniem oprócz wagi, KLX ma jeszcze lepszy zawias, lepiej wchodzi w obroty, no i jest bardzo chodliwa, znaczy dobry egzemplarz sprzedaje się na pniu Pozdrawiam Edytowane 12 Października 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.