Skocz do zawartości

kawa pytanie


LAMASSU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy do jazdy po lesie i stromych gorkach nadaje sie cos takiego? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M298282 i jeszcze jedno czy jest 4t czy 2t? szukam czegos typowo do jazdy po lesie ,rowach gorkach ( o małej masie) i jak z zywotnoscią takiego silnika?

 

i czy cena dobra? czy wysoka jak za 97?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to 4t

bardzo dobry do jadzy po lesie i skromnych gorkach

cena wydaje mi sie ze duza

silnik zywotny

generalnie - bardzo fajne enduro

 

p.s. przyjzalem sie dokladnie i cena dobra - nie zauwazylem tylnego tuningowanego blotnika :)

Edytowane przez eloelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto w sam raz do jazdy po lesie. Mocy nie za wiele, ale do dobrej zabawy wystaczy w zupełności. Przede wszystkim jest bardzo poręczny (niska waga) i ma bardzo dobre prowadzenie. Osobiści poszukałbym KLX 300r - lepsze zawieszenia, nieco więcej mocy (w tym roczniku powinien kosztować 7-8 tys). Cena tej 250 zdecydowanie za wysoka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto w sam raz do jazdy po lesie. Mocy nie za wiele, ale do dobrej zabawy wystaczy w zupełności. Przede wszystkim jest bardzo poręczny (niska waga) i ma bardzo dobre prowadzenie. Osobiści poszukałbym KLX 300r - lepsze zawieszenia, nieco więcej mocy (w tym roczniku powinien kosztować 7-8 tys). Cena tej 250 zdecydowanie za wysoka!

Z tego co wiem to 250R i 300 maja takie same zawieszenia. Jeżeli się myle to prosze o poparcie tego jakimś konkretem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 300R na Allegro jak na lekarstwo

 

:) pewnie ze bym wolał ale nic konkretnego nie widac w sprzedazy

 

a to nie wiem czy nie zamocne jak na początek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296741 w sumie myslałem o exc400 ale ten 520 dosc tak wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 300R na Allegro jak na lekarstwo

 

:) pewnie ze bym wolał ale nic konkretnego nie widac w sprzedazy

 

a to nie wiem czy nie zamocne jak na początek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296741 w sumie myslałem o exc400 ale ten 520 dosc tak wygląda

 

Szczerze popieram kolegę. Mozna posmigac na 250 ale ten KTM tez jest super jak do lasu noi jest większy oczywiscie ale wiecej mocy więcej frajdy :buttrock: Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crossem czy enduro nie jezdziłem w zyciu za to z Cebrą robie co chce ale w teren nie pujdzie :buttrock: nie chce tez jakiejs lichoty kupic zeby pod gorki gasła co podobno sie dzieje w 2T :) gdybym wiedzial ze do zabawy w lesie nadaje sie 125 2t to jest tego multu na Allegro ale w las i rowy podobno potrzeba 4t .Z drogi bitej raczej kozystal nie bede chodzi mi tylko o w miare tanie w utrzymaniu i trwale lekkie nie duze enduro, zeby szło na koło co lubie i pod ostre gorki w lasach targało.

 

no i ta cebre jeszcze sprzedac trzeba :biggrin: co z żalem uczynie ale dwoch wariatów utrzymywał nie bede i garaz za mały.

 

Gawron jak ty z Kraka jestes to pewnie Mirka lakiernika od motorków znasz on na takiej 520 smiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena trochę za wysoka. Myślę że za jakiś czas spadnie (koniec sezonu). Motorek jest rewelacyjny. Stosunek mocy do wagi jest bardzo korzystny. Jak ci będzie mało to zmienisz przełożenie lub założysz big bor kit 295 cm.

 

Pozdrawiam

 

domair

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i mnie za to potepia, ale :

 

Kawasaki KLX 250 R (jak i 300) to ladny i ciekawy motocykl enduro. Ma zalety : lekkosc !!! (ale w wersji terenowej, bo jest jeszcze szosowa z duza lampa, normalnymi licznikami, obrotomierzem, kierunkami, bagaznikiem, ktora juz lekka nie jest), niesamowita porecznosc, ladna stylistyka, niezla lampa - o ile oryginalna, ladny dzwiek seryjnego wydechu, nisko polozne siedzenie, wbudowane w rame gmole chroniace pompe wody i pokrywe alternatora.

 

250 brakuje momentu i wszystko co ten silnik robi, jak sie go kreci to "charcze" (bardzo ladnie :), ale wystarcza, szczegolnie przy duzej zebatce. W 300 jest juz wiecej momentu i czuc , ze cos sie dzieje po odkreceniu gazu , oporcz zmiany tonu dzwiekow z wydechu.

 

Minusy ...... : brak suchej miski, podatnosc jednostki olejowej na niedosmarowanie (np przy jezdzeniu na gumie), zbyt szybko pada sworzen tlokowy, nikasil - kosztowny remont cylndra, miekki , malo progresywny zawias, bez regulacji napiecia wstepnego sprezyny, za miekkie siedzenie, drogie czesci, slabo dostepne uzywki w jakims sensownym stanie, dwie chlodnice podatne na uszkodzenia, regulacja zaworow na pastylki, brak manualnego odprężnika, lozyskowanie walkow rozrzadu podatne na zatarcie lub wybicie, raz na rok (jeśli nie częściej cieknące uszczelniacze przendiego zawieszenia.

 

W stosunku do DR 350 przewaga KLX , to 10 max 15 kg mniej masy, bardziej atrakcyjny wyglad i moim zdaniem tyle zalet.

 

Ja bym nie kobinowal i kupowal poczciwego, niezabijalnego DR 350. DOstepnosc czesci, prostota budowy, niezawodnosc, ilosc motocykli w ogloszeniach, kalamitki w tylnym zawieszeniu, no i cena zakupu znacznie nizsza od ceny tego KLX z otomoto.

 

Lejesz paliwo, raz na rok zmieniasz olej i smigasz, a nie zastanawiasz co tym razem wali w tym silniku.

 

Poza tym nie patrz na rocznik motocykla, tylko na STAN, bo to zła droga. Ja bym KLX odpuscil !

 

 

Pozdrawiam

Artur

Edytowane przez Gadimex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce jak najlzejszy i nie wysoki sprzet [poreczny] do ostrej jazdy po lesie ,polach ,rowach i wertepach:) waga do 110 kg moc raczej powyzej 30KM ,w miare nie drogi w utrzymaniu wiec prawdopodobnie 2T odpadaja z tego co mówicie. Kiedys myslałem o XR400 ale widze ze KLX300R swietnie wyglada na lekką i zwinną maszynke.Podałem link do KLX250r ale chyba bede raczej szukał 300R bo wyczytałem ,ze 250R były bez temperamentu :bigrazz:. Pasowało by zeby chociaz z dwójki z gazu szedł na koło [najwyzej przełoze zebatke].Tyle ze w ogłoszeniach KLX300R i XR400 NIE MA! :buttrock: KTM250 4T widze ze opada bo chodza powyzej 10tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i mnie za to potepia, ale :

Minusy ...... : zbyt szybko pada sworzen tlokowy, -

 

Skąd masz takie informacje??? Jeździłeś KLXem przez kilka sezonów i ci padł sworzeń czy komuś ze znajomych poleciał a ty powtarzasz takie dziwactwa?

 

nikasil - kosztowny remont cylndra -

 

Policz kolego, że mając nicasil mniej niszczysz tłok i korbę, bo jest mniejsze tarcie - więc oszczędzasz na tym. Druga sprawa że przy nikasilu sprzęt mniej się grzeje i jest mocniejszy.

 

miekki , malo progresywny zawias, bez regulacji napiecia wstepnego sprezyny, za miekkie siedzenie

 

To jest bardziej lajtowe enduro, nadające się na dłuższe przejażdżki. Faktycznie na torze i ostrym śmiganiu może to przeszkadzać, ale ogólnie do endurowania może być

 

drogie czesci,

 

Akurat robiłem przy swoim KLX 300 kilka rzeczy, więc moge powiedzieć że części wcale!!! nie są droższe od tej klasy 4 paków

 

brak manualnego odprężnika,

Po co ci manualny opdrężnik, skoro jest automat, KLXa kopie się bardzo lekko i łatwo odpala?

 

raz na rok (jeśli nie częściej cieknące uszczelniacze przendiego zawieszenia.

 

Zależy od uszczelniaczy :buttrock: Można zawsze założyć skarpety i problem z głowy.

 

W stosunku do DR 350 przewaga KLX , to 10 max 15 kg mniej masy, bardziej atrakcyjny wyglad i moim zdaniem tyle zalet.

 

A moim zdaniem oprócz wagi, KLX ma jeszcze lepszy zawias, lepiej wchodzi w obroty, no i jest bardzo chodliwa, znaczy dobry egzemplarz sprzedaje się na pniu

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...