FosGate Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Yzf-a to jest motocykl crossowy i nie da sie go zarejstrować. Nie posiada oświetlenia. Olej w takim moto trzeba zmieniać co 15 nawet 10 godzin. Nie posiada rozrusznika i jest to moto wyczynowe. A spalaniu sie nie bede wypowiadal bo nie ma sensu. Kto ma taki motor to wie że pali bardzo dużo ale kogo to interesuje Ja mam yzf 426 zarejestrowana :) a co do oleju wymianiam go co 30 godz:] spalanie nie jest takie zle ..... duzy dostep do czesci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Hehe tak czytam i czytam i w koncu musze zwrocic uwage :) Ten moto to Yamaha YZ426F a nie YZF :) Niby mala roznica ale ten drugi to scigacz ... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Ja mam yzf 426 zarejestrowana :) a co do oleju wymianiam go co 30 godz:] Gratuluję głupoty :D Bardzo proszę, nie powielaj takich informacji, bo ludzie chcą się stąd czegoś nauczyć, a tak będą zacierać sprzęty. Pewnie filtr powietrza też czyścisz raz w roku? :) P.S.Masz tytanowe zawory po kilka stówek za sztukę, one wymagają częstej zmiany oleju. Nie chciałbym trafić na motocykl po tobie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 dzięki za pomoc; juz mniej wiecej wiem czego szukać, moim wyborem bedzie RACZEJ SXC (LC4). To i tak jest pewnie dzikus w porownaniu z XT.To ma suchą miskę olejową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Yogi potwierdzam Twoje przypuszczenia-przejechałem się kiedyś pare razy XT, i porównując to do LC4-faktycznie XT to taki łagodny i spokojniutki baranek do poklepania po pupci. LC4 jest dzikusem, potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 czy SXC to jest LC4 czy tez czegos nie rozumiem?czesto na allegro widze w opisie motocykla SXC LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Gość napisał że nie chce wyczynowego moto, żeby jeździć po ulicach. A yzf-a to wyczynowe moto które nadaje sie na tor i do lasu. A o długim i bezproblemowym użytkowaniu możemy zapomnieć w wypadku takiego moto. I to nie dotyczy tylko yamahy tylko wszytkich crossówek Czlowieku ja czytam te twoje posty, to krew mi sie gotuje. Gdyby nie to, ze nie mam czasu bo mi autobus do szkoly ucieknie poprosiłbym moderatora, zebys odpoczal sobie od klawiatury. po 1. WR 426/450 jest mozna powiedziec, niezniszczalna zapytaj kolegi paciana (niedawno cos o tym pisal), ze w sezonie procz wymiany oleju nie robil w niej nic (w silniku). Ja mam yz 426 czyli pewnie jak kolega 1171 mysli robie remonty co 2 dni. Moto ma dwie wady: - padajace swiece co kilkanascie mth - czesta wymiana oleju (zalezy jak jezdzisz jak w miare lajtowo to 7-8 mth wypadaloby wymienic) Poza tym jest bezawaryjna !! Kolega od kilku lat ma WR 426 i jest ona nie do zajechania, nie ma z nia zadnych problemow. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) czy SXC to jest LC4 czy tez czegos nie rozumiem?czesto na allegro widze w opisie motocykla SXC LC4.Odpowiedź masz tu, klikasz na mapa strony, dalej na modele i masz opis 625 SXC ze wszystkimi detalami, możesz sobie porównac do normalnej LC4 640. SXC625, czy SXC540 to jest jedna z bardzo wielu wersji LC4. Kiedyś takie najostrzejsze wersje były nazywane competition/super competition.Tradycyjne u KTM-mydlenie oczu pojemnością skokową-tegoroczna 625 i 640 mają tę samą pojemnośc skokową 625 ccm.Doczytałem że 625SXC ma oryginalnie wyczynowy gaźnik Keihin, w przeciwieństwie do 640 gdzie jest Mikuni. Edytowane 11 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 LC4 to oznaczenie modelu silnika. Dlatego masz LC4 w dawniejszej wesji EXC, LC4 duke (szosówka), Supermoto LC4, Adwenture LC4, LC4 enduro (tak nazwali model 2006), i własnie LC4 SXC.Pryzjeo sie ze na moto do 97r mowi sie pioprstu LC4 bo byla jedna odmiana a po 98 powstalo plno odmian KTM z silnikiem LC4. Stara i niezawodna konstrukcja stosowana do dzis. :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) Gawron, nie chcę tu wchodzić w dyskusje akademickie o LC4, ale głęboko mijasz się z prawdą (lub swiadomie upraszczasz) mówiąc ze przed 97` była jedna odmiana LC4. Do 97` było tez naciapane tych podgatunków LC4, i mistrzostwo swiata dla tego kto ogarnie te wszystkie wersje, zmiany i modyfikacje jakie były w tym modelu na przestrzeni już prawie 20 lat. To jest jedna zalet tego modelu-ma trochę budowę jak z klocków lego, z wersji SXC możesz zrobić Adventure i na odwrót, można też zbudować różne wersje pośrednie. Edytowane 11 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 no tak ale wszystkie miały przed 97 te same silniki (no moze tam jaki9es róznice w zapłonie itp ) i te same ramy i plastiki. no a terazniejesze DUKE czy SUPERMOTO tez są sygnowane oznaczeniem LC4 i ni troche nie sa do siebie podobne :) pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 bierz DRZ'a :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 nie wiem czy nie będzie za słaby, chce kupic cos lekko na wyrost. nie wiem. nie jezdzilem tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.